Re: Шины-однотрубки.

Поглядываю вот это на дешёвые трубки Swallow
https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=6632#p6632

Spoiler

Шины-однотрубки. Шины-однотрубки. Шины-однотрубки.

Написано на них давление в 7 атм. А на треке хочется иметь в них 10, причём при этой же цене самих шин. Вспоминаю рассказы спортсменов советских времён. Напихивали для соревнований чуть не по 15. Вот и думаю, от какого фонаря на Сваллоу давление написано, как бы её испытать безопасно, чтоб понять — нельзя ли на них на повышенном по треку погонять  img/bw

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

Як завжди 7 бар фірма гарантує, а далі на власний страх і ризик.
Маю три свалоу, як то кажуть в довгій ящик і як запасну. Оце по посиланню почитав, що ти не задоволений виглядом біля соска. Я теж. Горбате воно. Одна простояла на ободі неклеєною.
В той же час нові континенталь гіро, з допустимими 10 барами просто потріскалися по протектору. Не роздулися, не лопнули, катати можна, але неприємно. І ще фірма-продавець при виявлені цих тріщин повела себе по свински. Але це інша історія. Гіро качаю 9,5 більше моїм насосом важко. При цьму по відчуттям вони м'якше швальби лугано при 8,5( макс 9)

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Шины-однотрубки.

континенталь гіро, з допустимими 10 барами просто потріскалися по протектору.

трещинки протектора — фича Контиков.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Шины-однотрубки.

Евгений76, вот тоже та неаккуратность сборки парит. Ладно, покааа до дела дойдёт. Хотя надо и над сваллоу поиздеваться будет. Но уже, имея чёткие навыки. На трассе я бабаха не боюсь, бывало. А на треке img/doubt

Вот то, что мягче — не очень хорошо.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

А як хотів? Це м'якість на палець. Трубки ж без антипроколу. Ну в тирнетах і з антипроколом трубки бачив, але 1200 за одну я ще морально не готовий.
Їдуть однозначно приємніше швальб. Якби був трек в досяжності я б спробував клінчерні туфо. Мінімальні затрати на переробку і різниця відразу помітна, якщо є.

Aleksei Dmytren,  маю два комплекта цієї фірми і обидва з фічею. Третій раз купляти ніякого бажання. img/bk

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Шины-однотрубки.

у конти даже авторезина такая, только на вид влияет img/bs

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Шины-однотрубки.

У Конти авторезина и ремни ГРМ — отличного качества, если произведены там где надо. На моём авто резина прошла тыщ 70, и ушла ещё соседу немного послужить. img/bs

(18-06-2017 11:50:09 отредактировано Vognick)

Re: Шины-однотрубки.

Джентельмени, ми таких трубок купили на велотрек пару десятків) Чисто для старих коліс, хоча штук 6 ще лишилося на всяк випадок. Так от, я ось це "max 7 bar" побачив далеко не одразу))) Задував по 9-10, як зазвичай. Але навіть при 7 тримає цілком добре. І, що цікаво — там ніпель скручується, можна спокійно заливати герметик. З мінусів — маса звісно та гнутість біля ніпеля, хоча на їзду не впливає.

ПС: Я сподіваюсь це така заявка бити One Hour Record, kisa?

Добавлено: 17-06-2017 23:58:21

А, ну і для подумати: на Чемпіонаті світу спортсмени для зменшення опору коченню задувають в трукбки до 20 Псі BAR. При цьому варто зазначити, що для таких подій трубки спеціально клеяться і живуть 1-2 дні. Дорогі, круті трубки...

Re: Шины-однотрубки.

Коля  img/thank
Ты успокоил мою  img/jaba

Vognick пишет:

One Hour Record

img/ag Минимум — по ощущениям  img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

ded_gambit пишет:

Как их вообще натягивать?

помогло чтение инструкции — "из коробки" трубки были в слегка накачанном состоянии, когда скатал их "в рулетик", выпустив весь воздух и превратив в "ленточки" трубки довольно легко наделись.

Re: Шины-однотрубки.

Розбавимо маленьким оглядом вєлотрубок.
Діючи особистості Вітторіо раллі, 21 мм і Свалоу, просто сволоу.
Першу тягнули з вігла, на неї 50% знижка, стала мені в 430 грн, друга з Харкова через Київ за посередництвом Миколи Вогника. Мені обійшлася 200 грн, ціна по ринку 250-280 грн.
Зовнішній вигляд упаковки:
Шины-однотрубки.
Протектори зверху Свалоу, знизу Вітторіо
Шины-однотрубки.
Кіперка:
Шины-однотрубки.
Соскі:
Шины-однотрубки.
Тестове натягування на обод СШ обидві пройшли нормально, сіли як потрібно без особливих зусиль.
При максимальному тиску Свалоу ( 7 атм.) має ширину 21,35 мм, а Вітторіо (9 атм.) 22 мм.
Вага 302 і 299 г відповідно.
Ну і цікавий для мене факт, в огляді не брала участь Контіненталь Гіро, 22 мм, бо вже стоїть на велосипеді. По їздовим властивостям задовільняє, що не подобається, майже відразу потріскався компаунд на протекторі, тріщини не збільшуються, але неприємно. Реальна ширина 22,5 мм. Вага 300 г.Максимальний тиск 10 атм. А от той факт що зацікавив.
Шины-однотрубки.
Конті і Вітторіо мають однаковий протектор. Як на одному заводі клепали.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Шины-однотрубки.

А какое там маде ин?
ВитториА img/bs

Re: Шины-однотрубки.

На трубці Вітторіо пише Тайланд.
Свалоу взагалі країну походження не вказує.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Шины-однотрубки.

Кубанец, а дійсно, скрізь не правільно пишу, потрібно Вітториа. Я то думав, що мужик, виявляється дама ))

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Шины-однотрубки.

img/bs