Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Про некоторые картинки на форуме здесь.

Добавление ответа

Добавление ответа

Напишите и отправьте новый ответ

Вы можете использовать: BBCode Спецсимволы

Все поля, выделенные полужирным начертанием, должны быть заполнены.

Важная информация для гостей


Обязательно к заполнению

Обзор темы (новые сверху)

7 379

Dread, на подседельном узле нет выбитого чуть сбоку года? https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 25#p235825 (внимание на последнее фото)

7 378

Попал в мои руки вот такой динозавр.
https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251441_1.jpg
ГАЗовский Прогресс. Полностью комплектный за исключением более поздних шин.
Помогите определить год выпуска. Удалось обнаружить номера только на задних дропах.
https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_2.jpg https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_3.jpg https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_6.jpg https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_7.jpg https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_8.jpg https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_9.jpg https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/251443_i5.jpg
Делал фото в гараже, на улице сегодня целый день то льет то моросит дождь. Пожалел я старика, не стал выгонять на улицу под дождь.

7 377

Атигский машиностроительный завод (АМЗ) был недалеко от меня — в 70 км. от Екатеринбурга. Видимо оттуда некондицию и спёрли в советские времена. Поэтому без маркировки. Как пишет "Областная газета", сейчас на территории АМЗ выпускают тапочки и ёлочные украшения...

7 376

img/bs

Ещё и добротно так сделан. У меня есть подобный, маркированный аж АМЗ.

7 375

Добрый день. Вал каретки длиной 140 мм, посадочный диаметр под шатун 16,0 мм. Маркировка отсутствует. Похож на советский?
https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/231339_val_karetki2.jpg

7 374

vis3641, насправді цей катафот мені не потрібний і не цікавить.
Просто раніше такого ніде не бачив, а тут — держу в руках два старезних крила з одного вела, і бачу таке диво. Ось і вирішив обнародувати, як то кажуть, для історії.

Щодо інших моделей, ніж дамки 21В з Пензи, то все може бути. По-перше, тому, що неканонічна комплектація бувала на всіх велозаводах. По-друге, до нас з тих давен може дійти змінена під час експлуатації конструкція. По-трете, це може бути перехідна модель, по-четверте, ...

Те, що Ви саме такий катафот тримали у руках, і він був з В-133 — це доказ 100%. Тобто він ставився і на В-133 від ПВЗ. Хоча б і у відносно короткі періоди. Далі інших варіантів не проглядається.

Коли я у #7 368 заперечував, то мав на увазі саме мій екземпляр, прив'язаний до конкретної пари крил (переднє — з отвором під гальмівник типу "поршень"), яка не могла бути з В-133.

7 373

Sedoy-K, немного криво выражаюсь.
21-в был мамин, и крыло с отверстиями под защитную сетку с таким катофотом я хорошо помню. (сетку не помню).

в-133 брал в работу, и тоже катофот в руках держал. (сломал).

7 372

В моєї мами був такий як на фото ЗИФ В-21В , катафот еліпсоподібної форми.
   

Spoiler

З дитинства запам'ятався як дуже надійний. А дорослі скаржились на дуже незручне сідло під вагою від 60 кг і більше — гуляло і перекошувалось в боки . На "velosov" пише до 100 кг. максимальне навантаження, але пружини сідла явно не на таку вагу розраховані.

7 371

Представленный на рисунке поздний ПВЗ 21-В имеет задний световозвращатель другой формы, нежели обсуждаемый.

7 370

Не знаю, куди втулити, тому покажу тут, яким чином кріпиться цей катафот (для історії):

https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/201703_mvimg20220920164941.png

Отже, одним кінцем вставляється в прямокутний отвір у крилі, а інший кінець притискається фігурною пластинкою (дещо відігнута), яка кріпиться гвинтом М5. Ще один круглий отвір — парний для кріплення "вусів".

Зображення цього вело (з http://velosov.blogspot.com/2013/02/21.html ):
https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/201711_zif_v21v_penza.png
На ньому інший за формою катафот (немає "чубчика"), але теж, мабуть, не скляний.

7 369

Sedoy-K, скорее пвз-21в. из Пензы.

7 368

vis3641,

та дамка, що "ЗИФ 21В" з Пензи (1959-1964) або ПВЗ 21В (1965-1974).

Але ніяк не В-133, оскільки з заднім крилом, з якого знято цей катафот, є в парі переднє крило, а в ньому є отвір під гальмівник типу "поршень" (чи "штамп"). На В-133 переднього гальмівника вже не було.

7 367

точно — поздняя 21-в и в-133 пензинского велозавода. середины 70х.
скорее всего очень недолго.

7 366

На яку дамку ставили такий катафот?

https://krokovod.org/forum/uploads/images/2022/09/201347_mvimg20220920133751.png   
Задля цього дірявили крило прямокутним отвором. Крило з таким же профілем, як на В-22 від ХВЗ, але на колесо 28".

7 365

Void:

1. В-22 має колеса 26", тобто цей варіант відпадає.
2. На В-110 1950 року втулка від ХВЗ саме з таким вензелем, але маслянка інша, з бічним отвором:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 4#p222884, повідомлення #83.
Ваш варіант — десь ближче до кінця 50-х.


PunBB.INFO - расширения, темы, стили, шаблоны для форума PunBB

Добро пожаловать в стаю!

Запомнить меня