ek, при такому відношенні до науки досі б у постолах на передку їздили.
А тут тема про теорію. Що Ви тут робите, не розумію? Переказуєте банальності?
Якщо все знаєте, то відповіси на питання 2 вище: з якою силою натягувати спиці, у відсотках до ваги велосипедиста? Практично важливе питання.
Підказка: для цього спочатку потрібно відповісти на питання 1 вище: за яким законом розподіляється додаткове навантаження на спиці. Підказка: нехтування наявності накачаної шини приведе до значних похибок у величин деформацій обода та спиць, що зведе нанівець точність відповіді на питання 1 та 2.
Спільнота чекає якісної відповіді. Нужбо!
Ще Р. Гук (в часи І. Ньютона) підвішував до балки різні камінні та вирік знамените: "яке навантаження, таке й переміщення". Чомусь цим не задовільнилися, а створили теорію пружності, з великою кількістю рівнянь.
Don Rumata, так достатньо провести випробування алю та сталевого коліс, дуже схоже на випробування Р. Гука.
Щодо накату. Я його звожу до коефіцієнту корисної дії (ККД) енергії, вкладеною сідоком через педалі, на одиницю довжини шляху, пройденого екіпажем. Параметрів впливу тут багато. Для натурного експерименту потрібно мати пристрій, що вимірює цю енергію. Можна інакше. Знати масу та заміряти швидкість руху, розрахувати кінетичну енергію. Перестати вкладати енергію, заміряти відстань до зупинки. Підрахувати (від'ємне) прискорення гальмування та ККД. Це простіше.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)