Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)
Кто бы на Школьнике седло менял? Ещё и на другое такое же.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)
Кто бы на Школьнике седло менял? Ещё и на другое такое же.
Той у кого рідне зломалося
Хоча, погоджусь, малоймовірно.
Я б за робочу гіпотезу прийняв те, що воно рідне.
Odyssey, цифра 4 є на другому фото
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 73#p250473
Очевидно, що дизайн її верхівки інший, ніж частини загадкового знаку.
Щодо перебитого номера, то те ж фото показує, що цього не було: стандартне місце, однотипні відтиски, рідна фарба.
Щодо сідла, то воно не вказує на рік. Є штамп УК, ну і що з цього? Ми не знаємо, коли це УК з'явилося на сідлах ГАЗ.
Я теж схиляюся до другого варіанту: номер рами 86486, а рік випуску 1961, який зашифрований як 1А.
Навіть назву теми змінив.
Але питання залишається відкритим. Мабуть, колись воно вирішиться.
Отримав на пошті колесо. Заднє. Б/в, але комплектне.
Помив, розібрав на три складові: обод, втулка, спиці.
Обод буду правити та перефарбовувати (багато іржи), спиці та зірка — ОК, хром на втулці — теж ОК.
Проблема вже проявилася: гальмує так, що пальцями прокручую. Прийдеться й втулку розбирати . "Вітчизну" цю. Цікаво, поки ще це не робив
. Насолоду отримаю ....
.
Але це буде завтра. Так, завтра ...
Очевидно, що дизайн її верхівки інший, ніж частини загадкового знаку.
В такому разі, згідно Вашої теорії, на фото велосипеда з Велоретро останній знак теж мав би бути буквою, натомість я бачу там цифру "4".
Судя по седлу,на веле вообще не ездили. Все недостатки- недостатки хранения.
Odyssey, я теж бачу 4. Там. А тут — ні. Оскільки багато невідомих, тому питання про номер та рік випуску рами поки ще відкрите.
Андрей01, це так фото прикрашає. Там є знос. Я скоро викладу інфу і про сідло.
Отже, перший етап марлезонського балету: розбирання.
Ще з вечору уважно розглянув схему задньої втулки типу ГАЗ на
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 53#p220753 ,
а саме:
і зрозумів, що основною проблемою при розбиранні втулки буде силове утримання її корпусу. Оскільки губки лещат не годяться, то рішення прийшло швидко: дерево!
Зранку зняв зі втулки вісь та спряжені з нею частини (на фото шарики не показані):
Знайшов на хазяйстві метрову дошку з міцною деревиною, а саме з берези.
В ній зробив круглий отвір діаметром, дещо більшим за діаметр лівого фланця втулки (фото).
Закріпив втулку двома шурупами, прим'яв метал стопорної шайби (він дуже м’який) довго-плоскогубцями (фото).
Далі всі різьбові з’єднання – з лівим різьбленням!
Великим газовим ключем відкрутив стопорну гайку (фото).
Зняв стопорну шайбу та за допомогою старих плоскогубців (фото) розкачав та зняв зірку. Є проміжний результат.
Пальцями відкрутив регулювальний конус (фото). Оголилися шарики. Відкрутив шурупи та витрусив всі шарики. Їх виявилося 44.
Закріпив втулку. Газовим ключем вже неможливо надійно зачепитися за гальмовий конус. Застосував WD-40, ударами молотка за допомогою плоского напилка (м’який метал хвостовика не деформує гніздо під ключ!) "зірвав" гальмовий конус, скрутив. Вийняв рухомий конус (фото).
Розкручувати корпус втулки (останнє з’єднання) немає сенсу.
Залишилося зробити обслуговування.
А очі так боялися! А руки зробили! Все виявилося дуже просто.
Уважний читач цієї теми може спитати: а як з другою втулкою? Відповідаю: вона некомплектна (див. перше фото теми: немає того, що тут на другому фото). Але я розібрав й її до аналогічного стану. Піде у засіки обслугованою.
Далі https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 71#p250771
Уважний читач цієї теми може спитати: а як з переднім колесом? Відповідаю: на обох колесах по 28 спиць, а передня втулка на 28 спиць вже є. Її мені нав’язав (беріть, бо вона входить в цей лот!) один з продавців, коли я покупав у нього вісь каретки для В-22 й ще щось. Ціна була зовсім невеличка. А й не дарма взяв: стала у нагоді! Залишилося знайти 14 довгих спиць – і переднє колесо можна збирати.
До питання про номер рами та рік її випуску.
Первим шильдиком на "Школьниках" був, з написами ГАЗ та МАТП, довгий такий. Другим — як тут, тобто з написом ГАЗ та оленем.
МАТП почив у бозі у березні 1953 року. Але на заводах запаси шильдиків з МАТП були значні, їх продовжували ставити до вичерпання. Наприклад, на раму моєго В-22 від 1954 року.
Висновок: не відомо, коли змінили шильдик на "Школьниках".
Первої деколлю на "Школьниках" було зображення башти московського кремля. Другою — як тут — оленя.
Тобто відбулася заміна фактично державного символу на якогось там оленя. Після 1956-го року (рік початку випуску "Школьників"). Відомо, що радянська влада надавала символам влади велике значення. Тому вважаю, що це могло відбутися навіть в умовах так званої "відлиги" лише після створення так званих Раднаргоспів, коли місцева влада отримала додаткові повноваження. Відомо, що Раднаргоспи існували в 1918—1931 і 1957 (з травня місяця) —1965 роках.
Висновок: ця заміна відбулася після травня 1957 року.
Об'єднаний висновок: рама цього екземпляра "Школьник" була зроблена не раніше середини 1957-го року.
PS.
Щодо "якогось там оленя". Герб Нижнього Новгорода — "у білому полі червоний олень, роги й копита чорні". "Олень є символом благородства, чистоти й величі, життя, мудрости й справедливости".
Це для тих, хто знає. Я, наприклад, про це не знав, гугл допоміг, тільки що. А для якогось мешканця СРСР з 1950-х, який нарешті назбирав кошти на дарунок синочку, це просто олень. Красивий, з великими рогами, гордий, але все ж олень, а не величава башта московського кремля.
Первої деколлю на "Школьниках" було зображення башти московського кремля.
Вкотре це читаю і задаюсь питанням, це нікого не дивує?
Де Нижній Новгород (Горькій), а де московський Кремль?
Все просто в Нижньому є свій Кремль, і в деяких ракурсах він схожий на московський. Так от на ГАЗівських емблемах зображували башту нижньоновгородського Кремля
Шановний Євгеній!
Перед тим, як написати про зображення вежі на "Школьнику", я знайшов зображення всіх веж кремля у Нижньому Новгороді. Це ось тут:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0 … 0%BB%D1%8C
А це — їхнє зображення:
І де тут хоч одна вежа, яка схожа на цю:
Очевидні зовсім різні стилі.
А ось фото Спаської башти московського кремля:
Може я помиляюся, але дуже схоже, що рисунок на рамі відображає саме цю вежу.
Цілком очевидно, що на деколі Спаська вежа московського Кремля з курантами й рубіновою зіркою.
Sedoy-K, Odyssey, переконали.
І все ж ця історія з Кремлями в пам'яті сидить, з автомобільної історії. Підтвердження з ходу знайти не можу.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)