Re: Туклипсы, контакты.

Это да.
Но просто в фиксации ноги есть что-то очень эргономичное. Потому я на турист прицепил полутуклипсы. Витя novater в свои мега-походы контакты берёт, но не всегда пользуется — у него есть двухсторонние педали.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Туклипсы, контакты.

Дык я ж и говорю про эргономику, а коллеги про мощность толкуют. Подготовленный человек на МТБ без каких-либо наворотов при расчете 44*11 вполне может на равнине ~50 км\ч держать. Означает ли это, что он ногами сложит задний треугольник?  img/ag

Cycling is like church — many attend, but few understand

Re: Туклипсы, контакты.

Торвальдс пишет:

сила у нас с появлением контактных педалей не увеличится

Щей як збільшується! У круговому педалюванні ОДНОЧАСНО працює більше м"язів (одна нога тисне, а інша у цей же час тягне). Більше задіяно м"язів — біша робота — більша потужність. А раму з контактами легше зкрутити, бо до ведучої зірки прикладається вищий момент, а зірка не по центру  img/bk  І чим далі від центру чейн-лайн, тим більше крутить раму. І навіть з більшим Q-фактором легше закрутити раму.

Добавлено: 30-11-2018 20:19:48

Торвальдс пишет:

вполне может на равнине ~50 км\ч держать

Ви забули про коліна, Ви забули про перерозподіл сил між ногами. При круговому і потужність буде більша і при цьому навантаження на кожну ногу менше.

Re: Туклипсы, контакты.

Я вважав, що в контактах зусилля затрачується більше. Тоб то коли педаль іде вверх при звичайній їзді м'яз не задіюється, а тат працює. Тобто велосипедист затрачує більше енергії за рахунок включення в роботу додаткових м'язів. Відповідно збільшення загальної потужності на одному обороті.
А вже від стилю їзди залежить результат, якщо топимо на всі гроші (спорт) приїзжаємо швидше, якщо крутимо довго і вдумливо (туризм) зменшуємо основне зусилля, нас на довше хватає.
Десь читав дослідження, що співвідношення штовхаючого/ підтягуючого зусилля у любителів набагато більше, а профіки на тянучу складову звертають менше уваги відносно штовхаючої  img/bk

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Туклипсы, контакты.

Евгений76 пишет:

велосипедист затрачує більше енергії за рахунок включення в роботу додаткових м'язів

img/bs Але є загальна енергія організму і метаболізм у конкретному м"язі. При круговому педалюванні робота розподіляєтюся між більшою кількістю м"язів у результаті чого вони менше втомлюються. Покращується загальне КПД педального приводу.

Найголовніше про що більшість постійно забуває (завдяки маркетологам  img/ab ) що реальна користь кругового педалювання для неспорцмена сміхотворно мізерна, відчутний ефект є тільки у спорті чи спортивному гірському велотуризмі.

Re: Туклипсы, контакты.

CustoмBicyclь пишет:

раму з контактами легше зкрутити, бо до ведучої зірки прикладається вищий момент, а зірка не по центру

CustoмBicyclь пишет:

При круговому і потужність буде більша і при цьому навантаження на кожну ногу менше.

Давайте более приземленно. Насколько бОльшая? img/ab Настолько, что среднестатистический любитель начнет рамы складывать? Или все-таки в пределах проектных нагрузок для изделия? img/ab А насколько она будет бОльшая по сравнению с педалированием в туклипсах\стрепах? img/ab

CustoмBicyclь пишет:

Ви забули про коліна, Ви забули про перерозподіл сил між ногами.

Я об этом помню. Поэтому выше написано подготовленный человек. Потому что в спорте педаляж формируется на определенный диапазон скоростей. Как это относится к тому, что с контактами можно раму "Туриста" сложить? А в туклипсах\стрепах тогда почему нельзя? img/ab

Cycling is like church — many attend, but few understand

Re: Туклипсы, контакты.

Вот здесь хорошо расказано о круговом педалировании

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Туклипсы, контакты.

При незакреплённой ноге мы мослаем педаль вниз с какой-то силой. От этого возникают какие-то нагрузки на шатугы, раму и т.д.

В "задней" части круга педалирования никаких сил и нагрузок мы при этом не развиваем.

При закреплённой ноге мы в задней части круга тоже даём какуб-то нагрузку. Правда, меньшую, чем при нажатии на педаль в передней части круга.
За счёт этой добавки растут всякие спарцменские цифры.

Но с какого перепугу вырастут нагрузки на раму?! От ваших туклипсов сильнее вниз на педаль давить будете? img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Туклипсы, контакты.

Торвальдс пишет:

среднестатистический любитель начнет рамы складывать

Чи з контактами чи без них не розвине такого моменту, щоб покрутити раму. Я вище написав про переоціненість користі контактів любителями/аматорами.
Торвальдс, зробіть експеримент: наліпіть на правому пері два шматочи пластиліну, один майже впритул до зірки системи (з мінімальним зазором на рівні зубів), а інший у місці кінця шатуна так щоб шатун його ледве черкав. З такими "індикаторами зазорів/деформацій" попробуйте силове падалювання звичайне і кругове. По різниці зазорів наглядно зрозумієте що куди і скільки гнеться  img/bs

Re: Туклипсы, контакты.

kisa пишет:

с какого перепугу вырастут нагрузки на раму?

Момент на ведучій зірці буде більший на момент тяги задньої педалі.  Рама гнеться не шатунами, а натягом ланцюга, при більшому моменті натяг більший. З більшим чейнлайном плече більше, деформації рами більші.

Re: Туклипсы, контакты.

Мене контакти виручають на підйомах, на топталках старався залітати вгору, але не завжди хватало моменту, в контактах спокійно маслаєш.
Але каденс більший в мене виходить на топталках, в контактах треба включати важчу передачу, щоб не провалювалися педалі.
Висновок, середня більша на контактах, максимальна на топталках.
Звісно імхо.

Re: Туклипсы, контакты.

CustoмBicyclь пишет:

Чи з контактами чи без них не розвине такого моменту, щоб покрутити раму

CustoмBicyclь, дык а я тут о чем?

Торвальдс пишет:

нет, не сложится. как фиксация ноги относительно плоскости педали меняет проектные нагрузки от шатунов на раму?

img/ag

И опять же. Силовое педалирование для вас что? Если мы уже говорим о спортивном педалировании, то вы со мной согласитесь, что передача обычно подбирается под каденс ~ 90-100 оборотов в минуту?
Да, используются 53*12\13. На финише, ага. 300 метров от силы. Но к любительской езде на достаточно длинной и мягкой раме (условного "Туриста") — это вообще каким местом? Кто-то едет в поход выходного дня покрутить в "красной зоне" в 14% подъем? Или спринт разыграть перед магазином с сосисками?

Вопрос был задан о том, можно ли поставить контакты на туринговую раму. Коллегой был дан ответ о том, что можно, но не сложится ли рама. Нет, не сложится.

Нужны ли контакты на туринговой раме — вопрос индивидуальный. Например, в подъем с ними покомфортнее с одной стороны. С другой — не рассчитаешь сил и не успеешь выстегнуться — будет неприятно.

Но приплетать какие-то нереальные приросты мощности от установки контактов в данном случае — вообще для чего?  img/bn

Cycling is like church — many attend, but few understand

Re: Туклипсы, контакты.

kisa пишет:

При незакреплённой ноге мы мослаем педаль вниз с какой-то силой. От этого возникают какие-то нагрузки на шатугы, раму и т.д.

Все трохи не так. При масланні ногами ми ніякого навантаження на раму не даємо. Не віриш, перевіряємо, знімаємо цеп, тримаємось за щось щоб не впасти і маслаємо, рамі хоть би хни. Чи давиш, чи тягнеш, без різниці.
Продовжуємо, повертаємо цеп і раму починає гнути. Образно кажучи, повертаючи ведучу зірку ми намагаємося притягнути вісь заднього колеса до каретки. Це і є основле вигибаяче-ломаюче зусилля. А тепер скажіть чи йому не всерівно як воно досягнуте? Просто так вже влаштована наша фізиологія, що максимум зусилля іде про русі вниз, тому нам здається, що завязуємо шатунами, насправді все завязуюче зусилля виключно між передньою і задньою зіркою. Чи контакти будуть чи електромотор чи топталки все без різниці.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Туклипсы, контакты.

Женя, да, говорить нужно о реакции. Всё то же самое:

CustoмBicyclь пишет:

Момент на ведучій зірці буде більший на момент тяги задньої педалі.

ВО ВРЕМЯ  ТЯГИ ЗАДНЕЙ ПЕДАЛИ

Эта тяга меньше, чем на передней.

Просто без крепления ноги, на передней педали большой момент, на задней — нулевой, провал.
С креплением ноги на передней большой момент (НО ТАКОЙ ЖЕ, КАК БЫЛ!), на задней маленький.

СРЕДНИЙ момент за оборот вырос за счёт ликвидации провала.  Пиковый на передней ноге — нет.  Средний раме пофиг.

Реакция соответствует моменту. Ну да, направлена в противоположную сторону.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Туклипсы, контакты.

Торвальдс пишет:

мощность тут каким местом при аналогичной длине шатунов, передаче и длине ног? 

Торвальдс пишет:

чтобы увеличить мощность при неизменной силе (а сила у нас с появлением контактных педалей не увеличится   ), нужно увеличить расстояние и частоту

Торвальдс пишет:

а коллеги про мощность толкуют.

Стабільно плутаєте поняття потужність, робота, момент  img/bk 
Всякі методи і способи фіксації ноги до педалі зародились у спорті, де вони дозволяють передати більший момент до ведучої зірки, а потужність випливе з виконаної роботи  img/ap
Колега Snj розклав по поличках конкретний варіант для колеги ОлегZ, а Ви почали чіплятись хто і що може погнути  img/bk

Торвальдс пишет:

VO2max, в свою очередь, лимитирован, по сути, двумя независимыми факторами: сердечно-сосудистой системой и мышцами

Там значно більше факторів ( в.т. ч. генетика) і навіть книжки по спортивній медицині буде мало, треба починати із циклу Кребса, або і ще раніше.