Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)
До переробок хочу підкинути одну ідею, яку зараз тестую. Часто можна знайти ХВЗ (та іншого виробництва) передні втулки під ексцентрик. Ресурс корпусу (чашки) зазвичай доволі великий, осі майже вічні, проблема тільки в конусах (іноді) та в самих ексцентриках. Експерементальним шляхом було встановлено, що можна виграти економічно та функціонально завдяки нарізанню різби Ф6 мм всередині полої вісі та закрученню туди відповідних болтів під шестигранник з широкою шапкою, або з проставками. Заднє колесо також могло б отримати "покращення" за умови встановлення на раму з вертикальними дропаутами.
Суть пропозиції: визначити взаємозамінність конусів та оптимальних діаметрів кульок + розглянути доцільність запресовки промів з подальшим використанням втулок після пошкодження чашок.
Фото моїх екземплярів чуть пізніше.