Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

До переробок хочу підкинути одну ідею, яку зараз тестую. Часто можна знайти ХВЗ (та іншого виробництва) передні втулки під ексцентрик. Ресурс корпусу (чашки) зазвичай доволі великий, осі майже вічні, проблема тільки в конусах (іноді) та в самих ексцентриках. Експерементальним шляхом було встановлено, що можна виграти економічно та функціонально завдяки нарізанню різби Ф6 мм всередині полої вісі та закрученню туди відповідних болтів під шестигранник з широкою шапкою, або з проставками. Заднє колесо також могло б отримати "покращення" за умови встановлення на раму з вертикальними дропаутами.

Суть пропозиції: визначити взаємозамінність конусів та оптимальних діаметрів кульок + розглянути доцільність запресовки промів з подальшим використанням втулок після пошкодження чашок.

Фото моїх екземплярів чуть пізніше.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Vognick пишет:

...нарізанню різби Ф6 мм всередині полої вісі та закрученню туди відповідних болтів під шестигранник з широкою шапкою, або з проставками.

img/bs https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=2773#p2773
Только с умом https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=2774#p2774

Задние с вертикальным дропаутом — мысль.

Чашки для втулок, в принципе, продаются. Я б промами не заменял. Если не считать того, что внимательно слежу за экспериментами Максима по МАЛЫМ подшипникам тормозных втулок. Там мне эта идея немотивированно нравится img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Vognick,  так?
https://krokovod.org/forum/uploads/imag … d69424.jpg

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

img/ag Женя, как мы Колю эээ... дополнили иллюстрациями?  img/bm  img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

img/bf
Все так. А ще аеродинаміка, ггг.

Будемо тестувати на місцевості без ям. По конусам і кулькам тоді питання лишаю відкритим. У високофланцеву передню вдалося поставити декілька наборів різних під різні кульки методом "проб і помилок" (навіть шматок задньої 9 мм осі під гайки з невисокими конусами став). А взагалі цікаво чи можна якось раціонально вирішити проблему модернізації без промів (які дають те, чого на цій конструкції немає від природи — брудозахист).

ПС: із заводу ж на передні кульки здається 5.0 мм 9 штук ставили?

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

также часто и густо встречал 2*10 ф5,0

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

На високофланцеві чи низькофланцеві? Я б хотів уточнити цей момент (і по задніх теж. якщо можна).

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Высокие и низкие имеют одинаковый корпус с чашками — это одна деталь. На неё напрессованы фланцы разного размера. Там никаких сменных чашек нет.
Для примера вот трековая, но они все так устроены, в т.ч. железные передние дорожные. Красная стрелочка — корпус втулки — одна деталь с чашками. Синяя — напрессованный фланец.
Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Сменные чашки — это в цельноалюминиевых.

Добавлено: 16-06-2017 14:18:48

В конце первого поста ОКВП https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=883#p883 указаны размеры шариков советских узлов. Их количеством, если ччестно, лично я никогда не заморачивался  img/bk

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Vognick пишет:

Часто можна знайти ХВЗ (та іншого виробництва) передні втулки під ексцентрик. Ресурс корпусу (чашки) зазвичай доволі великий, осі майже вічні, проблема тільки в конусах (іноді) та в самих ексцентриках...

ось втулки квандо (под эксцентрик) имеет резьбу М9*1  img/bm
искать конуса с резьбой М9*1 — головняк еще тот

по осени довелось ремонтировать такую втулку
тупо выбил чашки и запрессовал туда промы 10*26*8
ось, дохлые конусы и эксцентриковый зажим отправил в ведро ))

Vognick пишет:

... розглянути доцільність запресовки промів з подальшим використанням втулок після пошкодження чашок.

уже сделано img/wd
в передних втулках квандо\шунфенг и их клонах чашки стандартные ф26,00

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Maxim_Sed пишет:

ось втулки квандо (под эксцентрик) имеет резьбу М9*1  
искать конуса с резьбой М9*1 — головняк еще тот

img/bs Спереди они имеют такую резьбу. Как и гоночные ХВЗ.
Буквально на днях, коллега leonyar установил ось с конусами квандо (правда,заднюю) во втулку ХВЗ, подобрав шарики, чтобы всё сложилось красиво и дорожки качения расположились, где надо. Может где расскажет  img/rolleyes

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

вот в эту втулку примерял ось от квандохи: поскольку диаметр дорожки шариков у квандо 12мм, что близко к хвз, всё собралось как родное )))

а шарики были 5,0 или 4,76
не суть важно

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Maxim_Sed пишет:

не суть важно

А вот в эксперименте leonyarа разница между дюймовым и близким метрическим шариком  оказалась критической. Какой-то катался хорошо. Но тупо по краю, по углу, по кромке  конуса. А это — скорый  img/pesec

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Як добре, що є з ким поговорити за конуси, втулки, кУльки, осі з чашками та всякими доріжками) Колеги, їду в гараж — руки просять, голова вже там.  img/work

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Maxim_Sed пишет:

ось втулки квандо (под эксцентрик) имеет резьбу М9*1  img/bm
искать конуса с резьбой М9*1 — головняк еще тот

Дивно, квандо і джойтек осі на гайку 9.3мм. і дюймова різьба 26 витків, конуси продаються повсюдно. Частіше ексцентрикові осі на кілька десятих товстіші гайкових, у шімани однакові. Успішно ставив квандо і джойтек осі з конусами у передні ХВЗ втулки з 5мм. шарами, для високофланцевої СШ довелось на 0.2мм зточити непотрібну частину різьби у середній частині осі- злегка підтирало. І печалька- всі нові осі квандо і джойтек, що пройшли через мої руки не ідеально рівні (від 0.5 до 1-1.5мм пузаті), тому якщо регулювати конуси по вело-інструкціях (щоб вільно крутились і без люфту) добре не вийде — треба залишати невеличкий люфт і піджимати по мірі прикатки доріжок.

Re: Лаборатория тяжёлых металлов Maxim_Sed (втулки, каретки, педали)

Дуже цікаво. А "пузатість" яким методом вимірювалась? Глазометром і прикладанням до рівної поверхні?