Re: О велосипедном освещении и электропитании.
Alexey K33,
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → О велосипедном освещении и электропитании.
Alexey K33,
Фонари годные под переделку(если подобрать батарею)
светят от"сносно"до"нифигасе",и, однозначно не рекомендованные под переделку(во всяком случае, для вела)
первые имеют более осмысленное направление светового потока, вторые как повезет.
Не нужно забывать, что расположение фонаря тоже имеет значение, особенно на разбитых дорогах, грунтовках и т.п.
Уличный фонарь равномерно рассеивает и без того скудный свет строго сверху, отчего даже горбатая дорога видится ездоку плоской и ровной. Примерно тот же эффект и у налобного фонаря. А вот фара, расположенная на горилле вилки, а стало быть низко, растягивает световое пятно вдоль дороги и заставляет неровности отбрасывать тень. Когда у ям и горбов появляются тени, рельеф покрытия становится намного понятней. наверно, фонарь, прицепленый на перо вилки, будет ещё эффективней.
Юра, со мной на даче по вечерам это играет злую шутку — ехать страшно из-за тог, что дорога кажется грбатей, чем есть на самом деле Но да, так безопаснее — лучше перебдеть.
Да! Вот именно! Поэтому я использую два фонаря, а на дамке фонарь(с зумом) расположен на пере вилки рядом с бутылочной динамой. Еще, говорят оттенки влияют на восприятие(вроде одним белый спектр понятнее(холодный), другим теплый), а там х. з, может кто экспериментировал. Мне привычнее теплый, вплоть до желтого и зеленоватый.Зум на фонаре иногда "у пригоді"
,хотя электрики, могут подвергнуть меня анафеме-так как этот"отпиленный"фонарь фара подключен напрямую(с родным драйвером) к динамке-и ниче-работает.
А мсье знает толк в извращениях.
...Еще, говорят оттенки влияют на восприятие...
Першою моєю пробою світлодіодного велоліхтаря була ось така парочка:
Задній маячок хороший, світив яскраво і був помітний у світлі фар автівок. Але про переднього ліхтаря. Яскравість у нього така, що не було підстав думати ніби у його власника маленький самі знаєте що тобто слабенько він світив. Колір світла холодний білий, з ледь помітним фіолетовим відтінком. Так от. Коли вперше чіпляв ліхтаря, через специфічне кріплення мені якось вдалось закріпити його на вигинах райзера так, щоб хоч якось світив на дорогу. Але при цьому він ще й світив на зустрічну. Ну, вперше чіпляв, не все передбачив 5-ть маленьких світлодіодиків, а зустрічні автівки сигналили, збавляли швидкість і чекали поки я проїду Отакий спектр получився
Ну на самом деле оно не так убого смотрится, а вообще-покупать
бушемюллеры(как ромавело изХТ) по цене всех моих собранных из" подножного корма"Великов, чтобы сказать:-да а а, я кручивсех, вывсеврети, считаю не целесообразным и необходимым только для повышенияЧСВ. А возможно я просто" плюшкин".
step, я по той же причине обхожу ці ліхтарі(передні) вони, на мій погляд, як раз потрібні, щоб виділити вел у темряві, а от задні нічого-працюють. Але вважаю, що краще купувати окремо:задній можна подібний, а передній монодіодний-ці многодіодні дуже складно сфокусувати. Якось так.
А ось тут так, треба оптимально підібрати висоту кріплення ліхтаря. При надто низькому розташуванні фари, ідеальний асфальт здаватиметься подільською бруківкою:
І на мою думку винос під рулем найкраще місце для фари.
+2 к клубу Convoy S2+. Гоняю с двумя (в полследнее время — с одним) — доволен. Брал теплого света. Аккум заряжаю раз в две-три недели, но ночью езжу не часто.
Alexey K33, так я не збираюсь заперечувати очевидні речі, просто цей комплект був мій перший і дуже давно. Не про те мова, цього ліхтаря я навів як ілюстрацію до розмови про спектр, то ж в даному контексті неважливо яка конструкція
Так, згоден, Convoy-доволі якісні ліхтарі(хоча я надаю перевагу ITP ElumaSK1,та Tank007деякі моделі) колись був здивований якісттю цих конвоїв. Їх беззаперечна перевага(як на мене) -у тому, що їх можна використовувати, як звичайні ліхтарі. Гарний вибір, потужне світло-це про них.
step, я, напевно, не вірно десь висловився, мав на увазі, що ті хто стикається з подібними "фарами"можуть розчаруватися, сподіваючись, що багато діодів-багато світла, але тут багато нюансів. А спектр я мав на увазі у сенсі, що по аналогії з лампами денного освітлення(можливо?) може змінювати сприйняття рухомих об'єктів. Але я не дуже"грамотний "у цій сфері, а експерименти не проводив, може хто шарить. Цікаво було б послухати. Якось воно так.
Alexey K33,
А щодо спектра, враховуючи свій досвід з тим ліхтарем, можу сказати що вибирати світлодіод бажано теплого білого світла.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → О велосипедном освещении и электропитании.