Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Red Stork пишет:

пищевая

Сдаётся мне, всё, что по-настоящему эмалировано, одинаковое. Конечно, вполне официально, ПФ-115 — тоже эмаль img/ag (потому сейчас не сразу можно найти дачную газовую плитку, которая эмалирована, а на крашенной оцинковке честно пишут "покрытие — эмаль" img/ap ), но я не о ней. И серную кислоту эмалированная посуда (без микродефектов покрытия) должна держать.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Нет-нет. Честная постсоветская эмалированная ванна (не порошковая эмаль, точно) электролитом разъедается. Это 100%.

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Red Stork, дякую, але в мене якийсь композит. Я попереднє перевіряв у непомітному місці. Накапав та почекав десь добу. Ніяких наслідків.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K, Вы опытный человек, что скажешь! Не то что я  img/ag  img/ag  img/ag

(29-01-2023 10:57:52 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Справи тихесенько пішли далі.
Вдалося зібрати задню втулку Торпедо, яка відповідає тому часу (1950-ті). Не втримався, поставив гальмівний важіль від Torpedo:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Передня втулка з потрохом (від ХВЗ):
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Зібрав колеса. Тут тільки заднє:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Вилка теж від ХВЗ:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Щодо ціпки, то прийшла ось така, ще з ресурсом, невідомого мені виробника. Парафін:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

3

(28-01-2023 20:43:55 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Шини купив CST 26 х 1.75 х 2, протектор називають "кубик", нейлоновий корд:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску
Цікавий номер: однаковий для обох шин, скориш партії. Але дуже великий! Невже стільки мільйонів партій таких (чи усіх) шин ця фірма вже випустила? Оце масштаби!
До шин — камери Continental A40, 47/62-559 (26" х 1.75-2.5) з повністю металевим штуцером:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K, колего, якщо велосипед планується для поїздок, а не лише щоб милувати око, то з зіркою треба щось робити, бо гадаю в такому вигляді ланцюг може хрустіти. Мені довелося оті задирки на зубцях спиляти, аби ланцюг працював без зайвих перешкод та звуків. Але в моєму випадку то був абсолютно новий ланцюг і зношена зірка.

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Odyssey, дякую! Якщо можна пиляти — так і зроблю. Поки ще не їздив, про хруст сказати нічого не можу.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K, мені здається ви займаєтеся науковою роботою не лише на Кроководі. У Вас такий ретельний підхід! Фундаментально, професійно і прискіпливо! Дуже цікаво спостерігати та навчатися.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Fedor, дякую! У мене науковий стаж за 40 років.
Тут зовсім інше: робота "із залізом".
Але мене вчили, що у статті, якщо немає секретів, повинне бути написано так, щоб все було зрозуміло фахівцю. Щодо старих вело, яких збереглося одиниці, кожна подробиця може бути важливою.
А щодо доведення "заліза" до стану "краще, ніж було з заводу", то я іншої думки: воно повинне виглядати на свої роки, але охайне, як манірні бабусі у паризькому кафе.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

4

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K пишет:

відповідає тому часу (1950-ті)

img/ay  img/ba

Шины эти img/bf  довольно копийно выглядят, и очень хороши на ходу. Я на Трофейном второй комплект донашиваю. У меня они ходят по 7 000. Давление для асфальта 3,5, на дачных грунтовках при дачных поездках магазин-пляж — 2,5.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Sedoy-K пишет:

Невже стільки мільйонів партій таких (чи усіх) шин ця фірма вже випустила?

Підозрюю, що тут не лише номер партії, а і дата випуску зашифрована. Про цей розмір нічого не скажу, а в 622 мм подібні дійсно дуже довго ходять.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Рассмотрел шины на большом экране...
Что-то они в саже. И без цветных надписей?
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

kisa пишет:

КАЖДАЯ покрышка  CST имеет УНИКАЛЬНЫЙ ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ многозначный номер – если этот номер одинаков на шинах из одного ящика – с этим товаром не всё чисто

Sedoy-K пишет:

Цікавий номер: однаковий для обох шин, скориш партії.

img/bn

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Угу.
Но с другой стороны, на такие "угольные" покрышки нареканий не слышал (за много лет) , и кроме подозрительного внешнего вида и подозрительных одинаковых номеров, предъявить им всё ещё нечего img/bk
Не исключено, что они сделаны на каком-то сильно зачуханном заводе той же CST, просто для бедных рынков. Т.е. не подделка, а экономия на финишных операциях, при хорошем конструктиве и нормальных материалах.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.