Re: ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.
Интересно, передняя пружина такая дамская и должна быть?
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.
Интересно, передняя пружина такая дамская и должна быть?
Попередній (він же перший) хазяїн казав, що сідло рідне, а передня пружина років так з 10 тому переломилася біля верхньої частини: на осі залишилась її частка у вигляді кільця. Він відкрутив нижню гайку, викинув нижню частину, примотав дротом верх до низу, в надії знайти таку пружину потім. Але так і не знайшов. Це можна побачити на перших фото теми.
З пригороду Запоріжжя, почав все що можна продавати у зв'язку з прифронтовим статусом міста.
Пружину я знайшов на ОLХ, окремо. Зараз сідло вже зібрано та встановлено на вело.
Продовження з #30
Багажник виконаний шляхом зварювання з трубки наріжного діаметру 12 мм; характерний для моделі цього велосипеда. Вважаю таку конструкцію невдалою, оскільки його дуга кріплення до рами майже лежить на крилі, тим самим виводить з ладу його покриття з самого початку експлуатації внаслідок перевантаження багажника.
Є признаки спроб попереднього хазяїна поліпшити ситуацію: він переніс верхнє місце кріплення (багажника до рами) з положення "під перемичкою" на положення "зверху перемички". Крім того, він згинав окремі його частини та, скоріша за все, підварював задні стійкі.
Цікава деталь конструкції рами: для кріплення багажника та вусів заднього щитка на дропах передбачені різні місця – отвори з різьбленням М5. Все це можна побачити на перших фото теми.
Зібрав до купи, мастило "Літол Екстра-24".
Пробне "поїхало" відбулося 25.04.2023 року.
Зробив деякі нові фото (шильдик — на сірниках).
Цілком:
Рішення щодо фарбування буде прийняте пізніше, тому тимчасово покрию автовоском. Ще потрібно дещо знайти та зробити.
Тому далі буде … (див. https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 48#p247448 )
С Поехалом!
Спички, думаю, замените А вот передняя пружина седла лезет в глаза. И дырки в торцах руля.
Ну, туда пробки бывают. Даже не только в велосипедных магазинах, но и строительных — для полудюймовой трубы. Например, в Эпицентре — там, где алюминиевые трубы круглые и прямоугольные.
Кстати, эти затычки хорошо даже под целые грипсы ставить. Они сберегут грипсы от прорезания краем трубы руля https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 777#p16777
передняя пружина седла лезет в глаза. И дырки в торцах руля.
Добавлю гайки на задней оси. Это обычные гайки с обычными шайбами?
По фото не разглядеть нормально, не могу понять, что с разрешением фото у многих коллег?
Специально уменьшают чтобы не видно было или как?
Остался за кадром подседельный штырь. Он нормальной длины?
Хотя, на Велоретро и лажи бывают в комплектации. Но два совпадения имеем.
1. На https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 30#p244630 є фото чепрака зверху. Як бачите — це дамський варіант: широкий та короткий. Тому й основа під чепрак — коротка. А чому якась претензія до передньої пружини сідла — я не зрозумів. Звичайна конструкція: знизу "кільце" пружини моє вертикальну вісь, а зверху — горизонтальну. Тому довжина носика майже така ж, як і "рейок".
2. Бардачок з двома заклепками у продажі не бачив. А з трьома — вже є.
3. Там же є фото штиря та його повна довжина: 380 мм. А вело я роблю не для себе, а для жінки зросту 165 см. Їй виставляти сідло вище не треба.
4. Гайки та шайби на задній осі такі були. Шайби — з насічками, але не радіальними, а поперечними. До речі, гайки з приєднаними шайбами з радіальною насічками в мене "у засіках" є. Залишив ті, що прийшли.
5. Фото ж потрібно не 50 Мбт викладати, тому значно зменшую розмір, але збільшую розрізняльну спроможність до 400 dpi, як для звичайних книг. Щодо різкості, то не дуже, оскільки фотографую не зі штативу (немає). Як на мене, для попередніх фото якість пристойна.
Тут ще є над чим попрацювати: і в комплектації, і в доведенні стану до пристойного. Поки тільки що зібрав до купи, навіть не все: дуже жінці не терпілося спробувати. За підказки — дякую! Але цей екземпляр — не для музею (в Україні В-849 не рідкість: коли шукав, що зі складників купити, бачив декілька, але ніхто не хотів пересилати).
Ще обов'язково гріпси поміняю — не подобаються.
тому значно зменшую розмір
Колего, це зайве. Форум сам зменшить фото до потрібного, викладайте в найкращій якості.
не для музею. Ще обов'язково гріпси поміняю — не подобаються.
Цілком підтримую
це дамський варіант
Вот это и подозрительно. На ПВЗ 21В такое стояло точно.
Odyssey, а яке потрібно? Я на екрані монітору з діагоналлю 24" бачу фото висотою 250 мм, коли призначаю розмір у 600 пікселів, і 190 мм — при 400-х.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → ЖВЗ Десна-2 В-849, 1979 р.в.