Колеса
Ободи фірмові ГАЗ "Школьник": сталеві, профіль "чайка", на 28 спиць, емаль під слонову кістку, з червоною симетричною тонесенькою ліновкою. Зовнішній діаметр приблизно 460 мм, під шини 445-30. Ширина 30.5 мм, внутрішня посадкова 22.5 мм, висота профілю 16.5 мм. Є іржа.
Задня втулка має такі характеристики: 14Gx28H, стальна, хромована, з двох частин (на різьбленні), кріплення – гайка, відстань між фланцями (по центрам) – 52.5 мм, довжина власне втулки 63 мм, діаметри по отворам під спиці 36.5 мм й 60.5 мм, діаметри фланців 44 мм й 68 мм. Увага: отвір під лівий конус має діаметр 15 мм (меншій ніж на втулках з "дорослих" вело). Фланці товщиною 2 та 3 мм. Діаметри товстої та тонкої частини корпуса втулки: 48 мм та 15.5 мм. Відстань між лівим фланцем та товстою частиною 28.5 мм. Зенківка отворів присутня, але не на всіх, краї отворів не зім’яті шпицями, тобто втулка є загартованою. Контактні поверхні, що передають зусилля ходу та гальмування – конусні.
Спиці рідні, оцинковані, ф2 мм, під два хреста довжиною 200 мм (14 шт.) та 206 мм (14 шт.).
▼Spoiler
На мій погляд, короткі спиці краще мати 202 мм, оскільки після протягування спиць ніпеля не закривають різьблення повністю. А спиці 206 мм на правий бік — довші, ніж потрібно приблизно на 2-3 мм.
Два підшипника мають по 9 шариков з ф5.0 мм, а третій – 44 з ф3.0 мм (сепаратори відсутні). Лискі на конусах під вузький ключ розміром 12 мм.
Зірка має 16 зубців, а також оригінальний варіант кріплення.
Вісь довжиною 115 мм, з різьбленням М8х1 по 30 та 50 мм, клейма не має. Є обидві проточки під шайби з вусом.
Гальмівний важіль розташований правіше зірки, фіксація на рамі – "вуси".
У зібраному стані задня втулка вимагає відстань між дропами приблизно 90-92 мм.
Увага: у зібраному стані виявилася невеличка різниця у відстанях між фланцями та дропами (ліва – менша), яку потрібно компенсувати або спицями при встановленні на колесо, або додатковими шайбами при встановленні на раму.
Передня втулка без клейма, має такі характеристики: 14Gx28H, стальна, хромована, кріплення – гайка, діаметр по отворам під спиці – 36.5 мм, діаметр фланців – 44 мм, відстань між фланцями – 48.5 мм, довжина власне втулки 68.5 мм. Відстань по торцям конус/конус 73 мм.
Зенкування отворів під спиці присутнє. Краї отворів не зім’яті спицями, тобто втулка – загартована.
Увага: отвори під конуси мають діаметр 15 мм (меншій ніж на втулках з "дорослих" вело), а самі конуси мають зовнішній діаметр 14.5 мм. Лискі на конусах під вузький ключ розміром 12 мм.
Спиці рідні, оцинковані, ф2 мм, під два хреста довжиною 206 мм (28 шт.).
Підшипники без сепараторів, по 9 шариків ф5.0 мм.
Вісь довжиною 105 мм, з різьбленням М8х1 по 30 мм, клейма не має. Є обидві проточки під шайби з вусом.
▼Spoiler
Як виявилося, вісь, що прийшла з колесом – крива. Прийшлося спочатку шукати (не знайшов), потім робити заміну. Нарешті знайшов довгу вісь з довгими метричними різьбами (по 40 мм), підрізав у розмір.
Шини 445-30, ГОСТ 4750-63, модель Л-50, made in USSR. Виробництво 1964 року. Стан задовільний, ще поїздять.
Флипери рідні.
Камери нові: Mitas Tyres, 20” AV40, 20 x 1.1-1.75.
Ланцюг: без клейма, майже не потягнутий. Парафін.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977); В-541 (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))