Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Каретка, шатуни.
Комплектація – звичайна:
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Особливості:
—    оригінальний дизайн зірки, 32 зуба;
—    відстань між отворами у шатунах = 110 мм;
—    загальна довжина осі каретки = 115 мм;
—    зовнішня відстань між буртами на осі каретки = 45 мм.
Всі інші розміри – стандартні, зокрема діаметр посадковий зірка/вісь = 16 мм.
Зносу фактично немає, є тільки ушкодження хромованих поверхонь. Необхідне полірування доріжок під шарики.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Вилка, її кріплення.

Комплектація – звичайна (чашки з рами не знімав: немає потреби)
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Особливості, характеристики:
— пір'я мають значний вигін уперед, паяні дропи;
— у отворах для приєднання "вусів" крила немає різьблення, їхній діаметр 5.2 мм;
— "плечі" зварні, з двох штампованих частин;
— отвір для кріплення крила – наскрізний, тобто передбачена можливість встановлення передніх гальм;
— діаметр отвору під шток керма приблизно 19 мм;
— довжина штока вилки приблизно 160 мм;
— різьблення на кінці штоку М22х1;
— посадковий діаметр нижнього конуса/вилки = 23.0 мм;
— проріз на штоку (для вуса стопорної шайби) розташований під кутом приблизно 45 градусів, уперед та вправо.
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)    ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Вилка вперед/назад не деформована:
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Але відстань між дропами потребує корегування (збільшення) приблизно на 5 мм.
Є невеликі ушкодження хромованих поверхонь "сорочки" та верхньої частини верхнього конуса.
Є відносно невеликі ушкодження ЛФП (лако-фарбованого покриття) поверхонь вилки. Само ЛФП просте, тобто не має лессірного ефекту.
Загальна оцінка стану вилки та деталей вузла кріплення: добрий.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Прекрасный велосипед! Жаль, что сейчас наверное нет никакой возможности отправить вам запчасти с лучшим хромом (а их есть чутка — достались вместе с шильдиком img/ap ).

За разборку втулки отдельное спасибо — даже далёкий от техники человек всё поймёт . Мной этот этап уже пройден самостоятельно, но теперь будет где подсмотреть если понадобится снова, дабы не вспоминать и заново всё не выдумывать. img/ay

Жить километрами, а не квадратными метрами ©
Страву с велом использую редко

2

(29-07-2023 08:09:53 отредактировано Sedoy-K)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Задня втулка.

Другий етап марлезонського балету:  збирання, частина 1.
Пункт 4) інструкції від колеги DCorvus:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 54#p220754 , а саме (цитата):

4) Вставляем червячную гайку (16), запихиваем смазку и кучу шаров 3 мм (11).  Количество — полная чашка минус три. Очень неплохо тут использовать смазку чуть более жидкую, чем литол. Шары должны лежать аккуратно, для безпроблемной установки регулировочного конуса (12). С ним все как обычно — закручиваем до упора и откручиваем чуть назад,  проверяем,  что подшипник не люфтит сильно и не закусывает.  Конус (12) фиксируется звездой (13) — для этого на звезде есть специальная  выштамповка.  Сверху втыкаем стопорную шайбу и накручиваем контргайку (14, 15).

У принципі, цього тексту достатньо. Але, як завжди, є нюанси. Тому – докладно, з фото.

Підготовка: комплект деталей втулки, за виключенням того, що зображено на другому фото тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 34#p250634 . А також мастило (Літол), пінцет, ганчірка (витирати мастило), викрутка чи щось інше з тонким кінцем (для нанесення мастила), блюдце (збереже шарики від втрати).

Схема втулки: з https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 53#p220753 :

Примітка 1. Чомусь гайка 16 має назву "черв’ячної гайки", хоча ніякого черв’яка тут немає, а є двозахідне трапецієподібне різьблення.
Примітка 2. Всі різьблення – ліві !

Збирання:
1.    Кладемо на блюдце гальмівний конус 10, без фанатизму вкладаємо мастило на доріжку для шариків (рис.1).
2.    Беремо гайку 16, накладаємо мастило на доріжку для шариків (це остання доза мастила для цього підшипника). Є сенс покласти чуток мастила й на наріжне різьблення цієї гайки (рис.2).
3.    Вкладаємо гайку 16 в гальмівний конус 10, заповнюємо підшипник шариками ф3.0 (рис.3).
4.    Беремо регул. конус 12 (рис.4), накручуємо його на гайку 16. Тут зручно гальмувати цю гайку двома пальцями спочатку зсередини (рис.5), а потім – з торця (рис.6). Шарики самі виставляться на свої доріжки. Один з пазів на регул. конусі 12 займе положення посередині між двома пазами на гайці 16: таке положення конусу забезпечує призначений конструктором зазор у підшипнику. Блюдце вже не потрібно.
5.    Беремо зірку, знаходимо на ній виштамповку (виступ), позиціонуємо його напроти знайденої впадини на регул. конусі 12 (рис.7). Перевертаємо зірку та насуваємо на гайку 16 до упору, причому виступ на зірці повинен ввійти у паз на регул. конусі 12 (рис.8). Рекомендація: щоб послабити спротив насуванню, бажано перед цім надфілем притупити кромки в отворі зірки.
6.    Беремо стопорну шайбу 14, виставляємо її "вусами" вверх  (рис.9) та надіваємо на гайку 16 (рис.10).
7.    Накручуємо стопорну гайку зірки 15 (рис.11), затягуємо, стопоримо гайку за допомогою стопорної шайби 14. Отримали збірку, яка містить підшипник, зірку та гайку 16.
8.    Беремо рухливий конус 9 та збірку. Наносимо мастило на поверхні тертя (рис.12): дві, що будуть контактувати з насічкою (біла та жовта стрілки) – незначною кількістю мастила, а однозахідне трапецієвидне різьблення (червоні стрілки) – рясно. Також є сенс покласти чуток мастила й на наріжне різьблення збірки (синя стрілка).
9.    Вкладаємо рухливий конус 9 у збірку (рис.13). Беремо корпус втулки, перевертаємо його та до упору накручуємо на збірку (рис.14). Сильно затягувати не потрібно, оскільки це зробиться само при гальмуванні.

Примітка 3. При гальмуванні рухливий конус 9 по двозахідному різьбленню висувається назовні (рис.15), а при роботі педалями – всувається (рис.16). Гальмує цей конус своїми вусами маточина 22, підтиснута віджимною шайбою 20. В обох крайніх положеннях відбувається з’єднання зірки з корпусом втулки за рахунок тертя на конусних поверхнях, позначених на рис.12 білою та жовтою стрілками.
Примітка 4. Конструкція така, що щось встановити невірно не можливо!

Фото:
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Другий етап марлезонського балету закінчено  img/bp .

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

7

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

1. Проблема, що проявилася: гальмує так, що пальцями прокручую, — зникла. Мабуть десь грязюка була накопичена.
2. Конструкція втулки розрахована на те, що її вірно може збирати людина, яка "тільки що з вулиці". Такі були роки: де взяти кваліфікованих робітників?

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

(20-07-2023 20:19:53 отредактировано Sedoy-K)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Задня втулка.

Другий етап марлезонського балету:  збирання, частина 2, остання.

Схема втулки – та ж сама.
До останнього речення пункту 5) інструкції від колеги DCorvus:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 54#p220754 , а саме (цитата):

5) Собираем бутерброд, крупно показанный на выноске. Правый конус (5) должен быть накручен до упора! Шайба с усами (22) должна прокручиваться между сидящими на конусе шайбами (21) с некоторым небольшим усилием, которое обеспечивается прижимной шайбой (20). Гайка (1),  прижимающая бутерброд — регулировочная, ее не надо затягивать, только слегка прижать!

самим DCorvus додано на https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 68#p220768  (цитата):

Вот тут я ошибся. Это конкретно на моем экземпляре конус имеет недостаточно глубокую проточку. В норме гайка затягивается до упора, а работа "бутерброда" регулируется отгибанием усов пружинной шайбы — "свастики".

Розлогу цитату з книги Крадинова (нижче інструкції від DCorvus) обов’язково потрібно прочитати.

Є деякі нюанси.
1. Є сенс вісь з конусами та шириками встановити відразу, тоді краще контролювати шарики.  Регулювання зазору залежить від того яка ситуація з наступним нюансом.

2. При збиранні "бутерброду", показаному на виносці на схемі втулки) деталі 20, 21 та 22 легко стають на місце (у рухливому конусі є два пази для вусів маточини, їх потрібно знайти). На моєму екземплярі правий конус 5 має достатньо довгі проточки, тому гайку 1 я затягнув, але без фанатизму (маточина 22 та віджимна шайба 20 при цьому не затискуються від провертання). Тепер регулювання зазору у підшипниках ніяк не залежить від положення гайки 1.

3. В моєму екземплярі втулки ще були дві шайби 18 для регулювання: тонка та товста. Їхнє призначення – додаткове регулювання глибини проникнення вусів гальмівного важеля 19. У п.7) від DCorvus є така рекомендація (цитата): "Если тормозной рычаг задевает за конус (9) или за иные детали, стопорную шайбу можно расположить не по чертежу, а сразу за гайкой (1) — то есть под тормозным рычагом и его пыльником". І ніде немає нічого про ці дві шайби 18. В цитаті з книги Крадинова – є, але не пояснено, як і що ними регулювати. Так от, справа у тому, що глибина проникнення вусів гальмівного важеля 19 може бути не тільки завеликою, а й навпаки – замалою . Тоді ці вуси входять у пази рухливого конуса 9 із запізненням, що призводить до значного збільшення величини оберненого ходу педалей при гальмуванні, або її нестабільності.  Коли я прибрав товсту шайбу 18, то цей хід став стабільно відповідати куту повороту зірки приблизно у 80 градусів! Експлуатація покаже, чи вірно я зробив.

Ось і всі нюанси.

Другий етап марлезонського балету закінчено.

Як на мене, я повністю зрозумів цю конструкцію, і як вона працює. Нормальна конструкція, не потребує майже ніякого додаткового регулювання на рівні плюс/мінус мікрони, а шайби регулювання 18 завжди можна підібрати з додаткових джерел чи зробити.

Конструкція надійна у тому плані, що силові елементи мають значні розміри. А насічка на контактних поверхнях зчеплень доволі глибока.

Багато деталей? Але вони мають геометрію тіл обертання, що завжди краще, ніж із застосуванням фрезерування, протягування, тощо.

Тонка вісь? Так не перевантажуйте вело! А саму вісь можна узяти з передньої втулки, якщо довжина різьблення М8х1 достатньо довга для правого конуса (такі осі є).

Щодо ефекту АВS, то поки ще не маю практики.

Мої рекомендації:
1. Є проблеми з прокручуванням назад – підбирайте шайби 18!
2. Вуси гальмівного важеля, як і на інших вело з подібною конструкцією важеля, повинні щільно прилягати до рами.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Рама.

Тип рами: дорожня, закрита.  Номер рами не прояснений (на правому дропі є таврування 864861). Рік випуску невідомий.

Технологія монтажу рами: без фітингів, розвальцьовані торці труб, пайка. Мостики – лист гнутий у полутрубку, пайка. Отвори для кріплення "вусів" крил – без різьблення, ф5.2 мм.

Стан ЛФП рами – задовільний (фабрична фарба світло-зеленого кольору (не лесуюча), з деколями).

Основні розміри рами (приблизно, мм):
A = 460; B = 445; C = 480; D = 123; E = 445; F = 380; G  = 855; H = 480; I = 30; J = 300; K = —.

Побудована за цими розмірами рама з доданими вилкою та колесами (діаметр колеса с шиною — 510 мм, висота від осі каретки до землі — 225 мм):
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Примітка: прийняті паралельність осей труб під сідлом та для керма. Інакше передня частина рами по наведеним даними не може бути побудованою.

Наведені розміри дещо інші порівняно з показаними тут: https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 09#p118609

Додаткові розміри рами (приблизно, мм):
d =  22  – зовнішній діаметр основних труб;
dk = 30 – зовнішній діаметр труби рами для керма;
ds = 18.8 – посадковий діаметр труби сідла;
dz = 15 – зовнішній діаметр труби нижніх пір’їв;
d1 = 14, d2 = 9.5 – розміри осей еліпсів труб задніх стійок;
L = 70 – довжина труби керма, між точками перетину з осями труб, позначеними як А та С.  Вона практично збіглася з розміром, отриманим геометричною побудовою (68 мм).

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Sedoy-K, припускаю, що Ваш екземпляр вироблено не раніше 1965 року.

Распоряжением Тульского Совнархоза № 148-Р от 2.03.1965 года «Об организации производства велосипедных сёдел и сумок Узловский завод картонажных изделий был переименован с 26.03.65 г. в Узловский завод технических кожаных изделий».

Джерело.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Odyssey, дякую!

На рамі 1966 року https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 45#p250545 номер 844424. Там теж УК. Тоді номер цієї рами 864861.
Річний тираж не знаємо. Може і більше 20 тисяч.

Отже, маємо такий діапазон: 1966 — 1979(?).

Ще б знайти роки змін оформлення.

А частину якого-то знака на дропі — ігноруємо. Може то і не від букви/цифри.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Sedoy-K пишет:

номер 844424

Ні, перед першою вісімкою вибита ще одна цифра, що також попадає на отвір. Очевидно, що номер складається з сімох цифр.

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?) ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

(24-07-2023 14:29:52 отредактировано Sedoy-K)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

А яка перша цифра на цих фото? Одна з 3, 5, 6, 8. Це ж мільйоні. За 10 років: 1956-1966. Нехай буде 8, тобто маємо 8844424 екземпляр рами. Тоді на моєї рамі номер 864861? молодше майже на 200 тис. З 1965 по 1966 рік. Річний випуск В-025 не менше 100 тис. та не більше 300 тис. — можливий? Нехай — так. Тоді за 10 років ніяк не виходить 8 мільйонів.

Інший край: цифра 3:  номер 3844424. Порівняно з 864861? менше на 4 800 тис. штук. На останній 1979 рік випуску рам В-025 в такому оформленні (з оленем на трубі під сідлом) — за 13 років приблизно по 370 тис. на рік.

Щось не дуже схоже на дійсність.

Ще два варіанти:

5, 5844424, 2 800, 200;
6, 6844424, 1 800, 140.

Ці варіанти можливі.

Отже, на синій рамі перша цифра, скоріше за все,  може бути 5 чи 6.

Висновок залишається той же: між 1966 та 1979 роком, ближче до останнього.

Але це не все.

На моєму екземплярі є заднє крило, але немає катафоту. За словами хазяїна, його вкрали, і він був округлий невеличкий. Це схоже на дійсність, оскільки для його кріплення на крилі є тільки два отвори, на невеличкій відстані, тобто він кріпився заодне з "вусами". Такий катафот у мене є на В-22, 1954 року. Але в 1970-х роках на заміну старим катафотам з'явився катафот "човник", який ставили на багатьох вело СРСР. Це зсуває рік випуску мого екземпляра подалі від 1979-го, тоді на синьому першою цифрою переважно є 6.

Але і це не все.
Педалі. Їхня "талія" ускладнює виробництво. Та й все одне вони є важкими. Тому такі педалі були замінені на інші. Коли? Не знаємо, але десь у першої половині 1970-х. У 1979 році майже всі вело у СРСР випускалися з педалями з алюмінієвого сплаву.

Грипси. На моєму — а ля "Прогрес", коричневого кольору. Коли від них відмовилися? Не знаємо, десь біля 1975-го року.

Питання про рік випуску мого екземпляру залишається відкритим. Тимчасово буду вважати, що десь 1966-1975 роки.

Додав два фото до тексту:
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

(02-08-2023 19:17:29 отредактировано Sedoy-K)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Колеса

Ободи фірмові ГАЗ "Школьник": сталеві, профіль "чайка", на 28 спиць, емаль під слонову кістку, з червоною симетричною тонесенькою ліновкою. Зовнішній діаметр приблизно 460 мм, під шини 445-30. Ширина 30.5 мм, внутрішня посадкова 22.5 мм, висота профілю 16.5 мм. Є іржа.

Задня втулка має такі характеристики: 14Gx28H, стальна, хромована, з двох частин (на різьбленні), кріплення – гайка, відстань між фланцями (по центрам) – 52.5 мм, довжина власне втулки 63 мм, діаметри по отворам під спиці 36.5 мм й 60.5 мм, діаметри фланців 44 мм й 68 мм. Увага: отвір під лівий конус має діаметр 15 мм (меншій ніж на втулках з "дорослих" вело). Фланці товщиною 2 та 3 мм. Діаметри товстої та тонкої частини корпуса втулки: 48 мм та 15.5 мм. Відстань між лівим фланцем та товстою частиною 28.5 мм. Зенківка отворів присутня, але не на всіх, краї отворів не зім’яті шпицями, тобто втулка є загартованою. Контактні поверхні, що передають зусилля ходу та гальмування – конусні.

Спиці рідні, оцинковані, ф2 мм, під два хреста довжиною 200 мм (14 шт.) та 206 мм (14 шт.).

Spoiler

На мій погляд, короткі спиці краще мати 202 мм, оскільки після протягування спиць ніпеля не закривають різьблення повністю. А спиці 206 мм на правий бік — довші, ніж потрібно приблизно на 2-3 мм.

Два підшипника мають по 9 шариков з  ф5.0 мм, а третій – 44 з  ф3.0 мм (сепаратори відсутні). Лискі на конусах під вузький ключ розміром 12 мм.

Зірка має 16 зубців, а також оригінальний варіант кріплення.

Вісь довжиною 115 мм, з різьбленням М8х1 по 30 та 50 мм, клейма не має. Є обидві проточки під шайби з вусом.

Гальмівний важіль розташований правіше зірки, фіксація на рамі – "вуси".

У зібраному стані задня втулка вимагає відстань між дропами приблизно 90-92 мм.
Увага: у зібраному стані виявилася невеличка різниця у відстанях між фланцями та дропами (ліва – менша), яку потрібно компенсувати або спицями при встановленні на колесо,  або додатковими шайбами при встановленні на раму.


Передня втулка без клейма, має такі характеристики: 14Gx28H, стальна, хромована, кріплення – гайка, діаметр по отворам під спиці – 36.5 мм, діаметр фланців – 44 мм, відстань між фланцями – 48.5 мм, довжина власне втулки 68.5 мм. Відстань по торцям конус/конус 73 мм.
Зенкування отворів під спиці присутнє. Краї отворів не зім’яті спицями, тобто втулка – загартована.
Увага: отвори під конуси мають діаметр 15 мм (меншій ніж на втулках з "дорослих" вело), а самі конуси мають зовнішній діаметр 14.5 мм. Лискі на конусах під вузький ключ розміром 12 мм.

Спиці рідні, оцинковані, ф2 мм, під два хреста довжиною 206 мм (28 шт.).

Підшипники без сепараторів, по 9 шариків ф5.0 мм.

Вісь довжиною 105 мм, з різьбленням М8х1 по 30 мм, клейма не має. Є обидві проточки під шайби з вусом.

Spoiler

Як виявилося, вісь, що прийшла з колесом – крива. Прийшлося спочатку шукати (не знайшов), потім робити заміну. Нарешті знайшов довгу вісь з довгими метричними різьбами (по 40 мм), підрізав у розмір.

Шини 445-30, ГОСТ  4750-63, модель Л-50, made in USSR. Виробництво 1964 року. Стан задовільний, ще поїздять.
Флипери рідні.
Камери нові: Mitas Tyres, 20” AV40, 20 x 1.1-1.75.
Ланцюг: без клейма, майже не потягнутий. Парафін.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

3

(28-07-2023 20:16:35 отредактировано Sedoy-K)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Інструментальна сумка

Розміри зменшені, під вело для підлітків "Школьник". Габарити: довжина 125 мм, висота 65 мм, товщина приблизно 30 мм. Посадкова відстань (між ременями) 80 мм. Ремні шириною 12 мм, довжиною приблизно 13 см. Чотири заклепки, їхні посадкові відстані 105 х 35 мм. Матеріал – шкірозамінник, чорний, з тисненням. Фурнітура – звичайна.
Стан – добрий, є незначна іржа.
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Оригинальные ключики пришли?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Ні. Таких в мене немає зовсім.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970);
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1