Re: Шины-однотрубки.

kisa пишет:

А хотелось бы набить туда атмосфер 15 и катнуть - можно и не по треку  img/ab

Думаешь сами поедут? img/ag

http://www.chainreactioncycles.com/ru/r … -prod76318

Re: Шины-однотрубки.

За такие деньги  они не только сами должны ехать - думаю, ещё бутерброды намазывать умеют  img/ag

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

Так это трековые трубки.

Re: Шины-однотрубки.

Ну да. Э! А бутерброоды?
Пишут, 160 попугаев давление.

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

kisa пишет:

совсем новые нужно как-то растягивать - пока ничего об этом не знаю.

Ага, щоб одягнути нормально на колесо (з клеєм) трубку - треба щоб вона вже було гнучка і розтягнута. Для цього за добу до монтажу її накачують міцно на обручі й цього зазвичай достатньо.

Щодо всього іншого - качати треба так, щоб ближче до максимального порогу було. Я свої Туфо до 9 качаю - ніякого прогинання бути не повинно. Тоді й пробиватися ЗНАЧНО рідше будете. На жаль, як правильно було зазначено, з радянськими і воронезькими трубками цей фокус не пройде - нитка в бічних поверхнях уже не триматиме камеру і буде бабах.

По обручам - ХВЗ СЗ робили на 32 як шосейні, так і трекові. На 28 теж робили, сам бачив (як і втулку СЗ), але на що їх ставили із заводу мені не відомо. Особливостей не помітив, та і що там придумувати то)

Щодо приклеювання, то клею на звичайний 88 клей і не заморочуюсь, але от дуже зацікавився темою з БФ-88! Якщо хтось таки надумає купувати 2Л, то я би 1Л забрав. Думаю, це має сенс. Варіант зі стрічкою теж дуже ок для шосе, чуть менше для треку. Річ в тому, що навіть на голому обручі добре накачана трубка буде тримати у вертикальній площині, а от на поворотах треба бути обачним... 

Від дрібних проколів допомагає герметик, але там треба дивитися чи латексна чи бутилова камера, та і лотерея з ними ще та - не завжди працює і з відкручуванням ніпеля теж треба чаклувати. Але відчуття від їзди дійсно цікаві.

Re: Шины-однотрубки.

Вопрос по обручам родным стартоновским - некоторые пистоны сгнили, и держат только с одной стороны. Можно ли от чего-нибудь прикрокодилить, или только собирать из двух комплектов один?

Re: Шины-однотрубки.

Есть вариант - сделать облегчённые обода, убрав пистоны, и заменив их самодельными алюминиевыми шайбами.
Это описывается в одной очень полезной и интересной брошюре известного советского спортивного веломеханика. Она криво отсканирована, не сразу разобрать порядок страниц, но у нас в библиотеке есть https://yadi.sk/i/e8LZIH_LpvD84 (Яндекс-диск).

Коллеги успешно  игрались в это ещё на старом форуме. На Кроководе такое решение применено на этом велосипеде https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 855#p10855

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

Я би процитував іншого хорошого веломеханіка, саме по колесам: "Да вьікиньте уже єто г*вно!" (С)

Spoiler

А фото можна?  img/lupa

Re: Шины-однотрубки.

img/ag Не, ну Виталика Жигана с Куренёвки я очень уважаю, но не  всегда с ним согласен img/bj Тем более, почти никогда непонятно, шутит он или нет

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

На минулому тижні з 8 ХВЗ коліс, які треба було привести до життя, нормально ожило всього одне. Та і там уже почалися качелі після 2 днів обкатки. Так вже мабуть історично сталося, що не дуже у них було з алюмінієм... А тут і обруч, і спиці і втулки, тому як результат - колеса на 3. Дуже м'які та нестабільні. Для прикладу Кампа чи Мавік з тих же 80-тих, що і вищезгадані ХВЗ колеса і зараз прекрасно їздять і не грають там, де не треба.

ПС: однотрубки, до речі, розпродав і використав свої.

Re: Шины-однотрубки.

вот эти дырки меня смутили
Шины-однотрубки.
на самом деле все оказалось не так страшно. Видимо это для компенсации веса усиления в месте стыка обода. На втором ободе точно так же.
Шины-однотрубки.
Впереди шлифовка, рихтовка, спицевание, обувание. С первого раза на этот обод трубку (Tufo S33 Pro 21c) надеть голыми руками у меня не получилось, и сомневаюсь, что "растягивание руками" сильно поможет. Как их вообще натягивать? Дальше чем "без 10 2" натянуть не получается никак

Re: Шины-однотрубки.

Это так задумано.
Там же внутри деталь-вставка, замок обода. Вот она крепится специальными полупистонами.
Всё в порядке.

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Шины-однотрубки.

Розтягування руками дуже допомагає. Стаєте ногою і тягнете руками вверх. На корбці КОНТИКІВ все проілюсьровано малюнками. З ніпелем тільки обережно потрібно бути.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Шины-однотрубки.

Якщо треба будуть такі рідні нові "чашечки", що відсутні на 1 фото - у мене кажись є.

Натягувати трубку без клею для розтяжки можна в 4 руки (якщо руки зовсім без досвіду), або накачати до 4-5 псі на пару годин, спустити, і починати рівномірно натягувати від ніпеля. Я одразу йду в дві сторони і притискаю трубку з ободом до підлоги, щоб була точка опори. В кінці залишається десь 25-30 см, де треба міцно тримати з одного боку і підтягувати з іншого. Бачив як сам ніпель використовують як місце "зажиму", але мені здається, що це не правильна тактика з технічної сторони.

Spoiler

Якщо туго йде, то можна допомагати ніжками, зубками, погрожувати смітником, тощо.

Re: Шины-однотрубки.

Vognick пишет:

..зубками, погрожувати смітником, тощо.

img/ag Это главные инструменты в любом деле  img/bj

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.