Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"
Коля привет! Сейчас, что то строиш?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"
Коля привет! Сейчас, что то строиш?
Шіманівська трійка тримає лідерство найдешевших нових планетарок, причому нормальної якості (тільки заводську нанозмазку відразу замінити) і з хорошим ресурсом. Нова чеська торпеда хороша, але маю вже дві, в яких з-фабрично малий кут повороту до гальмування
, тобто потребує шаманства. Нові червячки хочуть заміни підшипників. І що порадите, коли радянська якість недоступна.
P.S. Ціна комплекту трійки шімани на гуртівні приблизно 1300грн., чешка 290грн, червяк 100. З б/у нормальні найчастіше трійки сакси 80-х років.
Нова чеська торпеда хороша, але маю вже дві, в яких з-фабрично малий кут повороту до гальмування
проблема легко решается
CustoмBicyclь пишет:Нова чеська торпеда хороша, але маю вже дві, в яких з-фабрично малий кут повороту до гальмування
проблема легко решается
В першій замінив ТБ на коротший, на чому і вичерпався мій запас "коротких". А вкоротити однаково всі ролики обгінної муфти не всім так легко, як Вам (і муфта в чешці "нерозбірна" потребує вдосконалення до розбірної).
А вкоротити однаково всі ролики обгінної муфти не всім так легко, як Вам (і муфта в чешці "нерозбірна" потребує вдосконалення до розбірної).
для чешки нет смысла укорачивать ролики обгонной муфты!
т.к. в чешке усилие на "корону" передаётся непосредственно торцом пятерика (ролики при этом находятся в свободном состоянии)
т.к. в чешке усилие на "корону" передаётся непосредственно торцом пятерика (ролики при этом находятся в свободном состоянии)
Неймовірно! Щось я не звернув на це увагу, треба дослідити.
Henk,
Вітаю. Поки доводжу до розуму "Москвіч", ну і проводжу мілкі ремонти велосипедів у музеї.
За планетарну втулку. Так, у 8 класі заробитт на це чудо було дуже складно. За надійність- мене дуже діставав оцей привід перемикання на осі. Раніше вони були металеві, ну а я умудрився поламати дві такі штуки. І коштуюють вони дуже негуманно. За ремонтопригодність- я тільки смазку замінив, ух, УЗАМ відкапіталити простіше
А напомни про музей
Три з половиною роки тому я купляв до шимано-трійки шифтер в комплекті з клік-боксом і тросом за 95 грн
Henk,
Вітаю. Поки доводжу до розуму "Москвіч", ну і проводжу мілкі ремонти велосипедів у музеї
Молодец! Тоже хочу Москвич, уже и предлагали, но документов на него нет
Henk, я теж люблю дизайн 60-х, але брав би ГАЗ 21 дорестайлінгову. Повну реставрацію не люблю, швидше "новий дух в старі форми" без порушення естетики.
CustoмBicyclь, ага, и v8 от Чайки, чтоб вообще уж машина-зверь была
CustoмBicyclь, ага, и v8 от Чайки, чтоб вообще уж машина-зверь была
Мой хороший товарищ работающий по кузовщине (кстати он красил три моих велосипеда) недавно запилил 21 Волгу с V-8 4,5 литра от Лексус, интересно получилось.
vault_boy пишет:CustoмBicyclь, ага, и v8 от Чайки, чтоб вообще уж машина-зверь была
Мой хороший товарищ работающий по кузовщине (кстати он красил три моих велосипеда) недавно запилил 21 Волгу с V-8 4,5 литра от Лексус, интересно получилось.
Не, то не то, нету того рокота, который должен извергать подобный агрегат
ага, и v8 от Чайки
Та не, усё гораздо проще, и вариантов то почти два: моторы от ЗиЛ-130 или ГАЗ-53.
От Газона — леГшее
А на Чайки просто ставили доработанный напильником мотор. Кстати, это на американских авто подобные стоят, которые V-8. Им же наши и подражали иногда.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"