Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Коля привет! Сейчас, что то строиш?

Люблю велосипеды

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Шіманівська трійка тримає лідерство найдешевших нових планетарок, причому нормальної якості (тільки заводську нанозмазку  img/ag  відразу замінити) і з хорошим ресурсом. Нова чеська торпеда хороша, але маю вже дві, в яких з-фабрично малий кут повороту до гальмування  img/bn , тобто потребує шаманства. Нові червячки хочуть заміни підшипників. І що порадите, коли радянська якість недоступна.
P.S. Ціна комплекту трійки шімани на гуртівні приблизно 1300грн., чешка 290грн, червяк 100. З б/у нормальні найчастіше трійки сакси 80-х років.

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

CustoмBicyclь пишет:

Нова чеська торпеда хороша, але маю вже дві, в яких з-фабрично малий кут повороту до гальмування

проблема легко решается

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Maxim_Sed пишет:
CustoмBicyclь пишет:

Нова чеська торпеда хороша, але маю вже дві, в яких з-фабрично малий кут повороту до гальмування

проблема легко решается

В першій замінив ТБ на коротший, на чому і вичерпався мій запас "коротких". А вкоротити однаково всі ролики обгінної муфти не всім так легко, як Вам (і муфта в чешці "нерозбірна" потребує вдосконалення до розбірної).

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

CustoмBicyclь пишет:

А вкоротити однаково всі ролики обгінної муфти не всім так легко, як Вам (і муфта в чешці "нерозбірна" потребує вдосконалення до розбірної).

для чешки нет смысла укорачивать ролики обгонной муфты!

т.к. в чешке усилие на "корону" передаётся непосредственно торцом пятерика (ролики при этом находятся в свободном состоянии)

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Maxim_Sed пишет:

т.к. в чешке усилие на "корону" передаётся непосредственно торцом пятерика (ролики при этом находятся в свободном состоянии)

Неймовірно! Щось я не звернув на це увагу, треба дослідити.

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Henk,
Вітаю. Поки доводжу до розуму "Москвіч", ну і проводжу мілкі ремонти велосипедів у музеї.

За планетарну втулку. Так, у 8 класі заробитт на це чудо було дуже складно. За надійність- мене дуже діставав оцей привід перемикання на осі. Раніше вони були металеві, ну а я умудрився поламати дві такі штуки. І коштуюють вони дуже негуманно. За ремонтопригодність- я тільки смазку замінив, ух, УЗАМ відкапіталити простіше img/ppc

Що в тебе вийшло, тарантас чи дишло?

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

А напомни про музей  img/rolleyes

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Три з половиною роки тому я купляв до шимано-трійки шифтер в комплекті з клік-боксом і тросом за 95 грн  img/bk

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Микола Тимощук пишет:

Henk,
Вітаю. Поки доводжу до розуму "Москвіч", ну і проводжу мілкі ремонти велосипедів у музеї

Молодец! Тоже хочу Москвич, уже и предлагали, но документов на него нет img/ak

Spoiler

Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Люблю велосипеды

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Henk, я теж люблю дизайн 60-х, але брав би ГАЗ 21 дорестайлінгову. Повну реставрацію не люблю, швидше "новий дух в старі форми" без порушення естетики.

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

CustoмBicyclь, ага, и v8 от Чайки, чтоб вообще уж машина-зверь была img/hitry

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

vault_boy пишет:

CustoмBicyclь, ага, и v8 от Чайки, чтоб вообще уж машина-зверь была img/hitry

Мой хороший товарищ работающий по кузовщине (кстати он красил три моих велосипеда) недавно запилил 21 Волгу с V-8 4,5 литра от Лексус, интересно получилось.

Люблю велосипеды

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

Henk пишет:
vault_boy пишет:

CustoмBicyclь, ага, и v8 от Чайки, чтоб вообще уж машина-зверь была img/hitry

Мой хороший товарищ работающий по кузовщине (кстати он красил три моих велосипеда) недавно запилил 21 Волгу с V-8 4,5 литра от Лексус, интересно получилось.

Не, то не то, нету того рокота, который должен извергать подобный агрегат

Re: Надважкий дорожній велосипед "Іван Сірко"

vault_boy пишет:

ага, и v8 от Чайки

Та не, усё гораздо проще, и вариантов  то почти  два: моторы от ЗиЛ-130 или ГАЗ-53.
От Газона — леГшее img/bs
А на Чайки просто ставили доработанный напильником мотор. Кстати, это на американских авто подобные стоят, которые V-8. Им же наши и подражали иногда.