jet91888, навіщо поспішати вкорочувати пружину? Викинути завжди встигнете. Спочатку завжди бажано набрати статистику.
Ось тут https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 99#p254599 бачите ще більш старий варіант "блешня". У ньому гніздо під пружину має глибину та діаметр 13 та 18 мм відповідно, а пружина має зовнішній діаметр 16 мм і 7 повних витків з дроту 1.8 мм.
У засіках знайшов сталевий перемикач з написом ХВЗ. Він прийняв естафету від "Харьков". У ньому гніздо під пружину — довге та з приблизно таким же діаметром: 27 та 18 мм відповідно, а пружина має зовнішній діаметр 15.5 мм і 11 повних витків з дроту 1.8 мм.
Розміри — зі штангенциркуля.
Яке резюме? Фактично змінилася тільки довжина гнізда та пружини, у два рази.
Вашого варіанта в мене немає. Бажаю успіхів!
Ех, ще б раз народиться!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)