Re: усиленная Украина

krambambylli пишет:

О переделке седла писать не буду делал под свой вес кому давал проехаться говорят жесткое меня устраивает.

Да, у меня тоже в седлах регулярно лопаются пружины и ломается пластиковая основа. Я подумываю к имеющимся пружинам или еще одну поставить посередине прямо над подседелом, или — более колхозный вариант — подсунуть туда какой-то поролон так чтобы вес передавался не только через пружины, но и через этот поролон.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

(04-10-2017 22:14:21 отредактировано CustoмBicyclь)

Re: усиленная Украина

kisa,

CustoмBicyclь пишет:

рефлекси (від звички) і біомеханіку організму

Про екстрим і швидкість реакції почали колеги, але саме в екстремальних ситуаціях цінуєш правильні гальма. На дорожнику перед магазином можна ефективно і тапками до асфальту зупинитись  img/bk  Ваша любов ножних гальм обумовлена Вашим стилем катання і Вашим баченням естетики велосипеда, всі Ваші велосипеди самодостатні і лаконічні безумовно. По сукупності показників найефективнішими і найнадійнішими на сьогоднішній день є гальма з гідравлічним приводом, друга справа, що не всюди вони потрібні (особливо непотрібні на класичних дорожних і всіх біля-асфальтових велосипедах). По постах  форуму у колег більше претензій до ножних гальм (в тому числі різні варіанти вдосконалення ТБ від Максима), а вібряки і кліщі практично всіх влаштовують і ніхто не вважає їх відносно ненадійними.
P.S.  Думаю модераторам це все оф-топство треба перекинути у тему про гальма.

Re: усиленная Украина

img/ag Я тоже в детстве на Тисе 2 с торпедой рассекал, и тормозил так, что гравий в стороны разлетался img/rolleyes
Только было это на даче, и весил я килограмм 30. А сейчас у мну 70 кг, и езжу я по Киеву...

Крокодил кроме всего прочего несет функцию "памятника велосипеду"  Victor Reshetnjak