Re: Крокодвір

toni73, передня і задня на промислових, на задній підшипники замінені (серійні промислові, "проми" то несерійні підшипники спеціально для велосипедів, хоча тепер вже і проми є пристойної якості). Зате каретка буде на промах  img/rolleyes   На передню гайки маю ковпачкові Саксівські. На задній вісь замінена на дороблену китайську під промислові (теж була 9х1  img/as ) з різьбою 3/8-24tpi.  Можливо куплю спеціальні велосипедні хромовані гайки з інтегрованими фасонними шайбами по типу трекових, а може будуть ковпачкові- це вже фінальна доводка перед фотосесією  img/ap , на швидкість не впливає.

Re: Крокодвір

Прийнято вважати, що ХВЗ до 70-х років були якісніші. Може по трубах і так, а от по якості заводської роботи сумніваюсь  img/bl , після того, як 2 години зчищав зайвий припой з Чемпіона, і ще десь годину треба буде потратити. Підсідловий вузол з раковинами і заусенцями від лиття, густо облитий припоєм зачищав напильником, на трубі занадто глибокий і широкий виріз, щей трохи навскісь  img/bk  В цьому плані рама Прогресу 59 року виявилась набагато акуратнішою
Крокодвір Крокодвір

Re: Крокодвір

img/bt Не в 70-х, а в среду в середине месяца img/af
img/ag

Кстати, эта фраза взята из обзора омериканского авторынка 70-х годов, когда туда японцы ворвались. Так и писали: "Покупатели изучают документы, выбирая автомобили, выпущенные в среду в середине месяца" img/bs

Ггг... Самая качественная рама ХВЗ из тех, что проходят через мои руки (а может дикость обнаруженного меня так впечатлила)

Spoiler

Украина 93 года img/ai

А вообще, плач такой, как будто у нас рук нет, а мы за это отваливаем кучу денег  img/bj Да и не нужно путать последствия тяжёлой жизни с браком. А тем более, с конструкцией и проектом.

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

Та часом вже шкода своїх рук і часу на вичухування тих "последствий тяжёлой жизни с браком"  img/ag а вільного часу в мене обмаль і ще педалі покрутити треба. Тому мене і дивує цінова політика  за б/у радянські вели і повністю підтримую Вашу "цена ему бутылка".  В моїх реаліях робити якісного крокодила з радянських заготовок і компонентів економічно невигідно, бо за аналогічну суму є б/у європа в кращому стані і майже не потребує вкладень. Але як кажуть, коли все просто, то вже не цікаво  img/ag

Spoiler

Для себе вирішив, що після цих двох проектів зав*язую з радянськими заготовками  img/bk 

Re: Крокодвір

img/ag
Так почему не начать прямо сейчас? А эти заготовки отдать страждущим? Они из них лялю сделают. Красивую и качественную, без плющеных дропов и жестяных узлов на спортивных велах  img/ap
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 231#p14231

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

kisa, е ні! Щоб був стійкий імунітет, треба повністю перехворіти!  img/ag Мушу сам відчути описані Вами відчуття, щоб увірувати в ХВЗ. То все через Ваші витвори і фотосесії мене накрило  img/bt , тепер і я так хочу  img/bk Треба ж мені зрівняти співвідношення велосипедів- буде три з европейським корінням і три з радянським (прикордонна зона тут, паритет сил  img/rolleyes ).

Re: Крокодвір

img/ag Чем об тех дешёвых европейцев вкус портить, на те же деньги можно газосварочный пост собрать. А можно и дешевле. А от личной работы с горелкой вокруг тех и других рам, очень быстро нападёт просветление img/af .

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

Паяти сам не буду, навіть і не планую - нема часу вчитись. Хочу зробити і катати для задоволення.

Spoiler

По 5-6 днів/тиждень на роботі, сім*я малі діти, фазенда теж потребує рук. Катаю зараз вечорами і ночами для форми і задоволення. Кожен має робити те, що йому добре виходить, паяти я точно не буду  img/bk 

Re: Крокодвір

img/ag Вот они - корни благоговения перед ненецким мусором img/bm

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

kisa пишет:

благоговения перед ненецким мусором

Та ну що Ви, яке захоплення! Я ж кажу, що мені з б/у європою значно простіше, бо дістаються легше і в кращому стані. А на місцевому ринку єдиний барига з нереально дикими цінами за вкрай вбитий хлам СССР, моніторити мережу за дрібницями по метричних стандартах малорезультативно і не маю часу. На явний єврохлам не звертаю уваги, але такого вже мало- вже вичистили європейські смітники, тепер возять в основному ранній люмінь img/at  і відносно пристойне залізо, залізо в основному варене, паяного вже мало.
А свої проекти на ХВЗ мушу довести до пуття, що ж я за такий кроковод буду, якщо кину на півдороги  img/rolleyes

Re: Крокодвір

CustoмBicyclь,  в наших пенатах то же самое... И еще усугубленное тем, что продукция ХВЗ к нам почти не завозилась. Так, чуток Спутников - Туристов, да СШ в велосекцию... А посему найти запчасти к этим велам та еще проблема. Мне раму аж из Москвы доставили. А барыги на рынке возят галимый кетай, причем из подвалов дяди Ляо...

Re: Крокодвір

Рабочий ХВЗ году в 75-м пишет:

По 5-6 днів/тиждень на роботі, сім*я малі діти, фазенда теж потребує рук. Катаю зараз вечорами і ночами для форми і задоволення. Кожен має робити те, що йому добре виходить, паяти я точно не буду

img/bm  img/bj

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

kisa, а я теж скажу,  все що бачив з рам, то імпортні зроблені акуратніше - всі. Нехай дешево, навіть супердешево, але акуратніше.
Доопрацьовував лугі СШ махрового 78 року, так зрозумів що його товщина грає від 2 до 4 мм на дзеркальних (право/ліво) поверхніх. Ну болгарка в мене є))
Це так до слова. Коли з руками і головою підходити, то моя перевага перш за все в дешевизні заготовки. Закінчиться ХВЗ буду діаманти перепилювати.

Spoiler

паяти чи не паяти, то вже кожен сам вирішує. Може той з ХВЗ колеса збарав img/ae
Я вже цього року почну.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Крокодвір

Да хоть ашаны переделывай img/bj . Меня смешит вот это по умолчанию афигенное ненецкое качество.  На советских рамах для приличного вида нужно много работать напильником. На немецких - горелкой. Приводил в порядок  за деньги три европейские  рамы. По штуке гривен за каждую мне безропотно заплатили. Мостики-бонки-всё такое. Сделал то, что уже есть на В-541. Напильником коллега владеет. А горелкой - нет.

Добавлено: 04-02-2018 18:30:10

На всех тех велах обычно хорошие каретки, системы и задние втулки. И тормоза. Иногда - рули (но не выносы). Остальное - такое же убогое, как и их рамы. Кстати, ни в одном и тех трёх, не был усилен шток вилки. Никак.

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Крокодвір

kisaimg/bk мабуть потрібно таку розмову розпочинати з визначення слова якість. По акуратності німці, та і не тільки вони фору дають.

Ну якщо раніше нікопольских труб залєжи не знайду, то і ашани у хід підуть, ті що з перших і кращих.

Шток не підсилений, а гнутих вилок менше. Є звісно фарт, що до нас гнуті не добираються.

Я рухаюсь, значить я існую!