Re: Злий мінськ
У нас есть звёзды на 26, правда, по заявлению продавца, под советские втулки.
|
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Злий мінськ
У нас есть звёзды на 26, правда, по заявлению продавца, под советские втулки.
viq, есть вариант что купить ашанораму и вырезать из неё стакан может оказаться дешевле.
джоні, я катаюсь в горбистій місцевості — де починається київська сотня. щоб добратись до плоскачів треба виїхати на гори з перепадом з 90 метрів над рівнем моря до 160 —
ні. вел мого дитинства для мене сакральний . і потім. зварювання на велосипеді зло. та й виточити дві бронсові проставки-фланці — це година роботи. більше розмов про то
чим фарбувати міннськ — порошком чи акрилом? зараз він у мене зелений , хочу теж залишити зелени але змнити відтінок — на болотно зелений. умова — щоб краска не обдиралась сильно
viq, тут ви цим мало кого здивуєте. Моя фітнес доріжка на 19,6 км має 205 м набору висоти. Колись то була проблема, зараз просто розкатуюсь 
попри патріотизм визнаю що ляс мінськ таки добротніше зроблений ніж ляс україна.
та так. просто ці 70-80 метрів набору висоти вкладаюься всього в кількасот метрів дороги. тут вони називаються "узвози"))
Про якість вже обговорено давно, якісні України скінчилися в 70-х, а Аїсти/Мінскі на 15-20 років пізніше.
А якщо взяти Прогрес від ХВЗ, оце була якість...
Але ми від головного відволіклись, що не так з рідною кареткою? Стукає, люфтить?
рідна каретка не стукає і не люфтить.на ній стоїть такий напівпрозорий жовтий пильник. важкі прямокутні педалі. на жал багато чого побито ржавчиною( потрібна перекраска і приведення бличкучих поверхонь до ладу
я сентиментальний- цей мінськ все дитинство падав зі мною і жодного разу мене не покалічив. і потім, ми цінуємо тих хто памятає нас молодими.
Саме заради цього варто просто відремонтувати цей велосипед, доукомплектувати (якщо чогось бракує) оригінальними чи близькими до оригіналу деталями, якщо реально треба то пофарбувати. І нехай він викликає приємну ностальгію та справно Вам служить.
Всі ці апгрейди і вдосконалення не покращать відчутно його ходових якостей. Доцільно лише поставити планетарку 3 шв, якщо його маршрути реально горбисті.Ще раз повторю: ставте зірки 46 (рідну) і 24 та пробуйте їздити, думаю буде достатньо.
рідна каретка не стукає і не люфтить.на ній стоїть такий напівпрозорий жовтий пильник. важкі прямокутні педалі. на жал багато чого побито ржавчиною( потрібна перекраска і приведення бличкучих поверхонь до ладу
За сотню-полторы гривен можно купить родную блестящую систему, если на Вашей хром пошёл погулять. Служить она будет почти вечно. Ваш окталинк хоть лет десять без замены походит? Тем более, такой сомнительный?
За сотню-полторы гривен можно купить родную блестящую систему.
А каретку Томпсона належної якості де зараз можна купити?
рідна каретка не стукає і не люфтить.
Добавлено: 07-03-2019 12:49:03
Петро, что за потреб..дство? Почему сразу "купить"?
Или ещё лучше "старое? Заменить!"

Я предлагаю купить хром, фактически — это реально проблема, если он сдох.
Мені в 150грн каретка обійшлась на міфу, б/у вал від картріджа з посадочним 17мм і два 203 підшипника ZKL (напевно можна було і дешевші взяти ). І то тільки через те міняв, шо на рідній був і вал роздовбаний і чашки з раковинами.
Если менять — я однозначно и безоговорочно за 203.
https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=4392#p4392
Вал, пожалуй. точил бы из родного.
Это действительно лучше не очень (всё-таки) удачной минской каретки. НО! Только в случае грамотной работы, а не покупки на базаре готового вала с "промами", и заколачивания этого всего молотком.
Без токаря и оправок нечего связываться, будет хуже,чем на постсоветских аистах.
Но у коллеги там всё в порядке, и единственным побуждением к окталинку вижу нездоровый зуд и поиски себе сомнительных технических приключений.
Так ведь не советуют планетарки на лосиные велосипеды, мол, жидковаты они.
ММВЗ разгоняется алюминиевыми ободами и пластиковыми крыльями, отлично крутит и тормозит торпедо, знай себе звезды на ней подбирай. Для понту можно найти старые потроха к ней и накручивать дорогие коги под сингловую цепь. Собственно, в диапазоне 19-21 интересно.
Резину родную ставьте, и качайте 3.75 бар. Она легкая, быстрая и цепкая.
Томпсон лучше всех!
віддаю перевагу легким педалям і прогулянковому темпу в 15 км год середня ,
ставте зірки 46 (рідну) і 24 та пробуйте їздити, думаю буде достатньо.
Петро++ Якщо не 22, або меньша.
viq, слухайте, що дядько каже, який розуміється 
Добавлено: 07-03-2019 13:17:56
cepbiu, Так коллега не лось — пони по определению — даже в моей цитате видно, про лёгкие педали. А передачи — надо наиграться, прежде, чем выкинуть. Для этого и трёхи достаточно — её хоть баксов до 15 можно купить нас б/у.
А резина у нас офигенная дорожная CST занедорого есть. Я на дорожные колёса за много лет никакую другую не хочу. 3,5 качается официально.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Злий мінськ