fo_1ook, про "мотлох" це Ви дарма. Мені не подобається навіть термін "заготовка", який тут є загальновживаним. Як на мене, краще "основа".
Ось бачте, це була основа:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 58#p235458
А це вже основа з м'ясом:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 42#p240842
А м'ясо там таке: переднє крило 26" у зборі з гальмом типу "штамп", ободи 26" типу чайка на 32 та 36 шпиць, передня та задня втулки, передня зірка з шатуном, педалі, грипси, фара ФГ-15 та динамо Г-60, інше, все це — з 1950-х та від ХВЗ.
Які були десятки років "мотлохом" в курятниках, сараях, гаражах. У продажу бувають зовсім не часто, оскільки піонери та алкозалежні мільйони вело поздавали як метало-брухт, а нам залишили, як то кажуть, пшик.
І ось, коли все зібрано до купи та ретельно обслуговане, з'являється таке диво. Для чого? Для естетичної услади, для історії, для "ех, прокочуся" зрідка, в суху погоду.
А взагалі то в гаражу ще є майже нове авто, ще два вело "на ходу", стелажі із "закруткою", холодильна камера, та купа, як Ви кажете, "мотлоху". І руки, чорні від того, що прийшло поштою на "мотлоху". А чого немає, так простору і часу все зробити, що бажаєш.
Все це і є життя (і на старості літ) того, хто любить з "мотлоху" робити "цукерку".
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)