Re: PUB

Дякую, колеги!
Ік, я вже такий як треба))

Я рухаюсь, значить я існую!

5

Re: PUB

Уважаемый Евгений76, с днем рождения! Удачи вам всегда и везде!!

3

Re: PUB

Герой нашого часу!

Тадей Погачар (Tadej Pogačar), 21.09.1998, Любляна, Словенія.
Професійний велогонщик з 2016 року.

Основні досягнення:
– переможець Тур де Франс (Le Tour de France)   2020, 2021, 2024 та 2025 років та Джиро д'Італія  (Giro d'Italia) 2024 року;
— срібний призер Тур де Франс 2022 та 2023 років;
— бронзовий призер Вуельта Іспанії 2019 року та Олімпійських Ігор 2020 року.
Перший у Світовому рейтингу UCI з 2021 року.

Тадей Погачар  та його "бойовий кінь" (фото з Джиро д'Італія-2024 та Тур де Франс-2025):

PUB   PUB

Бачимо, що для "бойового коня" лідера сучасних багатоденних турів характерно:
— спецзамовлення перевіреному виробнику;
— пошук (зміни в) конструкції;
— мінімально можлива вага;
— зменшений розмір заднього колеса;
— мінімально можливий задній трикутник;
— мінімально можлива база;
— спицювання на 3-х;
— широкій діапазон швидкостей;
— дискові гальма;
— напів(?)сліки;
— …
Що ще?

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

Re: PUB

Представляю,что если бы этот велосипед повторить из стали,получился бы жуткий никуда не едущий Ашан.

Re: PUB

Андрей01, с чего Вы так решили? Получился бы очень динамичный и быстрый вел, но мало комфортный. Этот вел заточен на максимальную боковую жесткость заднего треугольника, с его меньшим задним колесом и, соответственно, более короткой базой и более короткими и жёсткими задними перьями и стойками.

Re: PUB

atepernetuzh,  Вам виднее. Тогда интересно,сколько бы весила такая стальная реплика на Ваш взгляд?

Re: PUB

Смотря как делать. Если сваривать из отштампованных профилей-скорлупок, то вряд ли получится тяжелее традиционной рамы. Но намнооого дороже img/ab.

Ибу ибуди — дадао муди!

2

Re: PUB

А вообще можно ли сделать подобный велосипед из стали,что бы он был конкурентным для ТДФ пусть не в середине,но хотя бы в хвосте пелотона?

(31-07-2025 07:38:50 отредактировано atepernetuzh)

Re: PUB

Ну, один в один из стали-очень проблематично и дорого. Да и тонкостенная высокопрочная сталь плохо дружит со сваркой. Я пока знаю самую лёгкую раму в 52 ростовке и без краски- 1240 грамм.
PUB

На трубах Tange Ultimate. У них толщина стенки в центре трубы 0.35 мм. Если сделать меньше, то уже будет пальцем продавливаться

4

Re: PUB

atepernetuzh, спасибо за информацию.

Re: PUB

atepernetuzh пишет:

1240 грамм

Суто для статистики. Відповідно до відкритих джерел, вага цієї рами без фарбування — 965 грам. Вилки — 450 грам.

Питання: а звідки інформація про менший розмір заднього колеса? Начебто, стандартні 28-дюймові колеса.

Spoiler

PUB

Джерело: bikerumor.com


На фото вище колеса ENVE SES 4.5. Відповідно до сайту виробника, вони є лише в одному розмірі — 28" (700с)

Cycling is like church — many attend, but few understand

1

Re: PUB

Торвальдс, може я і помилився. Але у спецзамовленні може бути все.
atepernetuzh, а якщо зробити значну перфорацію, можна з 1240 зробити і ... 1000 грам!?

А взагалі то я виклав два фото, щоб порівняти два велосипеда, між якими тільки рік.

Ми бачимо, як значно зменшена база, як зменшений задній трикутник, як сідло значно зсунуте вперед. Висновок: ставка в перегонах зроблена на гірські етапи. І це спрацювало:

11-й етап, впав, загальний залік -0 хв. 29 с.;
12-й етап, гірський, відрив, загальний залік +2 хв. 10 с.;
13-й етап, гірський, роздільні старти, загальний залік +4 хв. 07 с.;
14-й етап, загальний залік +4.13 с.;
...
Останній 21-й етап Тур де Франс-2025, загальний залік +4 хв. 24 с.

Переможець загального гірського заліку з відривом у 15 балів.
Як спринтер програв 78 балів, хоча і став другим (294 бали).

На завершення. Моє враження з другого фото: таке вело Тадею зовсім не є комфортним, але заради виграшу він терпів.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: PUB

Sedoy-K, уважаемый коллега,позвольте с Вами не согласиться. Для этого спортсмена на сегодня это самый комфортный велосипед для этих скоростей и этой гонки . Аргумент- представьте,насколько было бы комфортнее Тадею ,если бы он попытался выиграть ТДФ на самом комфортном веле — дорожнике. img/ppc

Re: PUB

Sedoy-K, можно, наверное.
И педалировать " под себя" энергоэффективнее, чем сидеть по классике

1

Re: PUB

Андрей01, я ж не про моральне задоволення від результату, а про фізичний комфорт подорожі на вело. Ніколи не повірю, що у Тадея на другому фото умови фізичного комфорту краще, ніж на фото 1. І точно знаю, що так званий великий спорт — це не про здоров'є, а навпаки.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)