kisa, А тепер про Torpedo.
Саму втулку ще не розглядав: ще потрібно відокремити від колеса.
"Зірка" – 18 зубців, спосіб закріплення на втулці – стопорна гайка.
Цікава особистість: є додатковий виріз металу, який дозволяє змінювати шпиці без зняття колеса з вело.
Рідні гальмовий важіль та його закріплення на пері.
Вісь задня має клеймо: F&S09 43.150.5. На зовнішньому торці правого конуса (фото немає) є клеймо F&S09 та, мабуть, А2В(нерозбірливо).
На внутрішньому торці лівого конуса є клеймо F&S та 42-09.
Тут клейма 43F&S09 та 42F&S09 відповідно.
Конструкція Torpedo фактично відповідає https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 1&p=6, #83.
Додаток: а це конус з передньої втулки, клеймо 40F&S та щось на кшталт omc . На другому – теж саме.
Стан окремих деталей – добрий.
Добавлено: 11-07-2022 20:25:26
kisa, а ті колеса були саме з цим вело!
Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958, 1950)
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)