(20-01-2020 20:02:09 отредактировано olegowich, причина: перейменування теми)

Тема: Буковинський мінігараж

Добрий вечір. Кілька років катався на німецькому велосипеді б/у приведеному з- за кордону, на передачах. але  — обікрали гараж та винесли і його. На старий байк в кутку гаража не подивилися). Відновив його, але поставив нові колеса з подвійними ободами ,алюміній, та покришки 37. Тільки потім прочитав " Сучасний крокодил..." Так як рідні колеса було втрачено — поставив одиночні обода алюміній( сталевих щось не знайшов) та покришки 32. Поведінка велосипеда значно змінилася — він став м,якшим та пружним одночасно, значно, десь на чверть полегшилось педалювання. Можливо, хтось по фото визначить тип та вік велосипеда. Є клейма ЧССР. Система на клинах, працює добре немає нарікань, в шатуни легко ввійшли нові педалі металеві, колеса — алюміній, одинарний обід, ширина 20, нове — старе сідло.позаду — втулка черв,якова( хробакова?))) з Севєродонецька від Максима, їде добре. Спереду рідні ручні гальма.Передачі зняв, так як хотів сингл та ножні гальма. Байк підійшов по розміру тому і взявся відновлювати. Протиугонний дизайн, на зовнішній вигляд немає часу та чесно кажучи й бажання і вмінь . Головне — кататися. Буковинський мінігараж

Re: Буковинський мінігараж

Гарний байк! На фото не видно марку та написи.

Re: Буковинський мінігараж

olegowich, Добро пожаловать в стаю  img/kefir
Хехе, я этот эффект в своё время в более чистом виде получил — при практически одинаковом всём, кроме ободов. Тогда и взялся за пропаганду  img/ag
Вот самая первая оголтелая и беспардонная пропаганда, правда в репосте, но слово-в-слово: https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=4870#p4870

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Буковинський мінігараж

Надпис — liberta.десь здається на шатуні є клеймо ЧССР латинкою .
Дякую Костянтину за книгу та всім на форумі  — користувався вашими прикладами.

Re: Буковинський мінігараж

Після того, як майже випадково придбав фрейм Фаворита, закохався в чехів.
В мене Фаворит 66 року, а модель точно не встановив. Дуже комфортний виявився.
Те що педалі вкрутилися, то не дивно, чехи не клюнули на метричну різьбу, так і залишили дюймову.
А до одинарних ободів, як буде час і натхнення, підведу теоретичну базу, секрет у власній частоті коливання ободу/колеса.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Буковинський мінігараж

Cześć, fajny popularny rower Czechosłowacki. Taka ich "Ukraina". Stara dobra marka, podzespoły jak w Favorit/Eska.

https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Liberta

Pozdrawiam

Re: Буковинський мінігараж

img/ag Мирек, я знал, что ты расскажешь подробности  img/kefir
Но эта Либерта ближе к Туристу, чем к Украине — явно легче, нежнее и с передачами.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Буковинський мінігараж

dziękuję bardzo!

Re: Буковинський мінігараж

Witajcie,

mam jeszcze trochę informacji na temat tych rowerów — bezpośrednio od kolegi ze Słowacji.

Był to podstawowy rower w Czechosłowacji dlatego że Favorit i Eska były głównie na export. Podstawowy model Liberty to był rower damski, męskie były dostępne w późniejszym czasie. Trwały i solidny rower.  img/ay
Fabryka produkowała też wózki dziecięce  img/ag  — to coś dla mnie  img/ap

Pozdrawiam

Re: Буковинський мінігараж

img/ay назва ровера мені до вподоби..цікаво а коли почали випускати цю модель?

Re: Буковинський мінігараж

1985-1989

Tu jest ciekawy rower Liberta, nowy img/ab

https://sport.bazos.cz/inzerat/11209773 … ort-28.php

ciekawa nóżka boczna  img/ag

i jeszcze takie coś:

Spoiler

Буковинський мінігараж

img/ag

Pozdrawiam

Re: Буковинський мінігараж

Який возик файний! До речі — теж свого роду крокодил — в сенсі правильний візок на правильних колесах, ще й зелений img/bs

Re: Буковинський мінігараж

В точно такій колясці мене і потім брата , а потім ще двох зразу відкатали. А у двоєрідної сестри була така червона. А у кума коричнева.

Spoiler

Тент десятки років витримував без розтріскування палюче сонце і тріскучі морози.
Теперішні клони "класика" "ретро"  розсипаються самі від себе максимум за 5 років.

Re: Буковинський мінігараж

100 % !

Re: Буковинський мінігараж

Доброго дня!
  Поступово публікуватиму звіт про наступний проект. Умовна назва     —      " Назад у майбутнє -2"
Було придбано Турист 86 року, про що є допис у рубриці "куплено". За час карантину розпочато роботи. Стан велосипеда після придбання.Буковинський мінігараж
План — зібрати робочого коника для поїздок, без  естетичної складової, з виразним протиугонним дизайном. Сингл. Позаду — втулка "торпедо", спереду — рідна, передні ручні гальма, позаду — відповідно ножне гальмо втулки. З максимальним використанням рідних або аналогічних деталей.
Розібрав, розпочав із вимірювання та виправлення рами. Підправив вилку та задні дропи десь на 5 мм  . В іншому рама виявилась рівною.
Буковинський мінігараж
Стан фарби не порадував, є численні місця з корозією, але фарбування якщо і буде то значно пізніше. Зачистив ганчіркою , іржа не сильно прикіпіла. Було перебрано рульову колонку : знизу — поставлено сепараторний підшипник, зверху — насип.

1