Re: Маршрутка В-39
kisa, На просторах теж таке знаходив, що ставили, але довіри тим шматочкам інфи мало, вважаю що тут люди більш компетентні, а як і ні, то дурного не скажуть
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Маршрутка В-39
kisa, На просторах теж таке знаходив, що ставили, але довіри тим шматочкам інфи мало, вважаю що тут люди більш компетентні, а як і ні, то дурного не скажуть
Особисто мені не траплялися, а от колеги показували і враження, що дійсно з заводу. Ну воно і не дивно, комплектний стартон, про який можу сказати, що все заводське, бачив аж один.
kamenskij, нормальна трещітка, я на такій чимало наїздив. Поміняв тому, що на дуже крутий торчок на ній не зміг заїхати, взяв китайську 14-28. Як будете накручувати на втулку — намажте різьбу літолом, щоб потім можна було відкрутити при потребі. Інакше можна і не зняти.
kisa, про заводское происхождение — похоже на правду, очень уж часто встречаются они — у меня три штуки таких.
murabel, В мене інший досвід, або графіт з будівельного олівця, або старе сало
Hero — серйозний завод в Індії, багато чого велосипедного робили і роблять.
kamenskij, ну то не принципово, головне — не насуху.
Вітаю колеги. Тільки сьогодні почав роботу з трищіткою, з метою поставити на колеса і винести на суд суспільства, як — пу, знов нема світла
Нам не біда, основну роботу я зробив, та деяке фото
Що до трищітки. Одразу сподобалось ширше рознесені доріжки кульок ніж у ХВЗ, та більшу кількість зацепів ніж у ХВЗ ,16 проти 14, кут спрацювання буде меньше?
Далі було фіаско? Ні! — вважав що в мене вдосталь кульок 4мм., а виявилось 4.15. Ну, все одно доріжки були не зовсім ідеальні, тому шлифонув/полірнув на +— 0.01 та додав діст.шайбу 0.25, майже ідеально.
Ну а апогеєм вечора був вислів мого друга веломеханіка, з приводу моїх переймань за собачки та латунні пружини — Більше вкручуй та меньше на холостому катай, а взагалі збери фікс і не турбуй(цензура)і взагалі ви замахали своїми(цензура)
Прийшов додому задоволений, працею, та повною кишенею відбірних матюків
нового напарника
Ого, там не 3 мм шарики, а больше 4?
вислів мого друга
++
+
Я ще не зустрічав фрівілів з шарами ~4 мм.
Всі були з ~3 мм.
Вітаю колеги.
По верхньому посту, так, думав одне писав друге, кульки там 3 мм.
Отже колеса нарешті зібрані. Для фото вирішив надягнути їх на шоссер, бо інших підходящих рам не маю.
Відчуття : технічно, ніяк, бо вони явно не туди і не сюди, той так зрозуміло.
Естетично мені дуже подобається як виглядають на ровері, ну не на цьому звісно
Дрібнички. Таки вирішив на задньому використати шайби
Фліпером вирішив поекспериментувати
Камери, що були у наявності, всі з високим ніпелем. На тест піде, але щось замуляло око, тому хоч полірнув
У підсумку подобається мені і робота моя і її плоди. Чекаю капців
Причём коллега kamenskij её не просто от старой краски ободрал, но и над швами поработал
kisa,
Нарешті наближаюсь до роботи з рамою (хочу підійти до того з максимальним натхненням та купою вільного часу, аби не халтурити у поспіху)
Поки потихеньку займаюсь тюнінгом
збиваю зайвий припій,маленьким штихелем
Наразі, скоріш за все, буду міняти горизонтальну трубу, бо дуже вона побита .Я так розумію, що це треба буде роспаяти кермовий стакан, тобто обидві труби?
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Маршрутка В-39