Носорев Тарас, хочете конспірологічних теорій, от вам, будь ласка.
Початок 70-х, могутній радянський союз знаходиться в глибокій кризі. Зовні це не помітно, але у напівтемних кабінетах політбюро це зрозуміли. Велика аграрна країна почала імпортувати зерно, технології застарівають, планова економіка не в силі змагатися з ринком. Років це ще одинокі перші дзвіночки, але там зверху розуміють, щоб не відстати, потрібно багато купляти на заході, для цього потрібна валюта. Мобілізовані всі галузі народного господарства які можуть мати попит за валюту. Велозаводу один з напрямків.
Дійсно на початок 70-х ми практично йшли в ногу.
Ітак, ринок США. Ви справді думаєте, що до велосипеда були захмарні технічні вимоги? Три рази ха. Любий велосипед за засіб підвищеного ризику і поняття безпеки доволі умовне. Судячи по змінам, які були внесені, для дорожніх велосипедів була умова, щоб всі маніпуляції можна було проводити не міняючи положення голови. Щоб пересічний громадянин не в'їхав у стовп пепеключаючи швидкість.
Манетки перенесли на винос, ось і вся відповідність з випробуваннями.
Плани були грандіозні, це ми бачимо по кількості рам з бонками на похилій трубі.
Аж тут стався 73 рік та нафтова криза. Ціна нафти за лічені місяці зросла втричі, експорт теж пішов в гору. Тут вже не до роверів.
Ну а диплом? Хтось взагалі може сказати, що то за диплом, ким виданий, за що? Які ще заводи мали такий диплом? Отож, імовірно термін вийшов. А знак якості ХВЗ мав майже до кінця існування.
Підходить теорія?
Я рухаюсь, значить я існую!