Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Євгеній76, згоден, що то не просто номер. Шини купив наприкінці 2022 року, але на наведеному фото такої комбінації, чи просто 22, немає. Є 21, але малоймовірно, що вони так довго не знаходили покупця. Щодо номера усередині шини, то чомусь не шукав. Знайду час — зніму, пошукаю.

kisa, подібна напис на шинах є: CST CLASSIC ONE * ECO

Тобто сировина — результат переробки зношених шин.
Я шини "кубик" декілька разів намагався купити, але виявлялося, що їх немає в Україні. Нарешті з'явилися, саме такі. Оскільки особливого пробігу в них не буде, то купив "із радістю".

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

(13-12-2023 23:04:28 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Є нова інформація.

Фарбування.
Нагадаю, що з рідним фарбуванням у "заготовці"  були тільки рама та вилка. Обидва óбоди – нерідні, причому задній – без хрому, із залишками заводської фарби. Крила – нерідні. Отже, крила та óбоди потребують фарбування, звісно, у колір рами, з ліновками білого та червоного кольорів.
Стан фарби рами можна оцінити як жахливий, і це добре видно на фото зблизька:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску    ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску    ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

В деяких місцях її стан, на перший погляд, був задовільним, але при незначному місцевому її видаленні виявилося, що там і під фарбою панувала іржа. Тобто про збереження хоча би 50% рідного фарбування не йдеться зовсім, і  без повного очищення рама та вилка приречені.
Тому було прийняте (важке) рішення про повне очищення та перефарбування рами, а також і вилки, на якій ситуація була дещо краще, але не набагато.
Після прийняття такого рішення з рами та вилки була знята схема ліновок (див.  #71). Поверхні рами, вилки, óбодів та крил були зачищені (ніж, металева щітка на болгарці, наждачний папір, розчин лимонної кислоти), поґрунтовані ГФ-021 та пофарбовані у чорний колір глянцевою емаллю ПФ-115 (2 шари, малярний валик). Через пару тижнів була проведена розмітка ліновок та їхнє почергове фарбування. На фото заднього колеса (див.  #80) та наступних їх добре видно.

Рік випуску рами: 1954 (див. #2), номер рами ?04340 (перша цифра не зрозуміла, див. #17). Після фарбування вони фактично не зчитуються, тому наведено фото в попередньому стані рами:
ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Деколі. Знайдені через інтернет у вигляді тонких наліпок: одна – на раму, друга – на заднє крило. Після чого додаткова закріплені двома тонкими шарами автолаку.

Колеса.
Обидва óбоди – від мотопеда В-902, профіль – широка "чайка", під 32 та 36 шпиць. Пройшли правлення на пристрої, показаному в https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 08#p239308 . Обидва óбоди мáли гумові óбідні стрічки. Передне колесо зібране на два хреста, заднє – на три. Спиці – від SLE, ф2, довжиною 267 мм, ніпелі G14. Натяг спиць приблизно на 50 кГ. Втулки див. #80, задня зірка 19 зубців. Камери 26" Continental MTB A40, 47/62-559 (26" х 1.75-2.5) з повністю металевим штуцером і з гайкою, шини CST 26" x 1.75х2 (47-559) — C219 моделі CST CLASSIC ONE * ECO, корд – нейлон, протектор – "кубик". Тальк. Накачано до 2.5 атм.

Кермо. Відповідає моделі вело пізніх випусків, тобто регульоване (можливо – рідне). Стійка керма мала жахливий вигляд (див. трете фото вище), змінено на аналог. Стан хрому всього керма задовільний. Підшипники радіально-упорні (вело пізніх випусків), по 15 кульок ф4, з сепараторами (див. трете фото вище), у доброму стані. Гріпси (ручки) відповідають моделі, у доброму стані.

Вилка. Від ХВЗ (див. #80). Про фарбу написано вище. Центральна частина штоку вилки дещо роздута (від надмірного затягування керма), але не критично (нижній конус знімається). Хромований чохол коронки вилки був відсутній, вдалося знайти б/у з відповідним моделі вело дизайном.

Каретка. Зношену вісь замінено на відповідну, від ХВЗ, під клинове кріплення шатунів. Підшипники радіально-упорні, по 8 кульок ф6, з сепараторами, у доброму стані. Зірка від ХВЗ, 48 зубців, відповідає моделі (кріплення до шатуна 5-ю гвинтами). Шатуни відповідають моделі, відстань між отворами 170 мм. Правий шатун (див. #40) має ліве різьблення під вісь педалі, тобто він – від тандему (див. #44, #45). Педалі — моделі (умовно) а-ля вело "Прогрес" від ХВЗ, відповідають "Інструкції …" від 1951 року. Ланцюг (див. #80) змащений парафіном, ще має ресурс.

Усі підшипники вело обслуговані та змащені мастилом Літол 24 Екстра.

Передне гальмо. З товстої гуми ножем вирізав гальмівну накладку, вставив. Все інше комплектне та у доброму стані.

Катафот передбачений тільки задній, відповідає моделі.

Фара  (див.  #38) теж була пофарбована у чорний колір. Динамо відповідає моделі вело, але написів на ній не знайшов.

Сідло. Знайшов  сідло з каркасом на 10 малих пружин та з двома великими ззаду. З каркасом прийшов чепрак у дуже м’якому стані (мабуть, просочений касторовим маслом). І з іржавим шільдиком "Харьков", який очистив лимонною кислотою. Вирішив зберегти чепрак. Приблизно тиждень вимочував у воді з рідким милом, кожен день змінюючи розчин. Потім чотири дні вимочував у розчині желатина, омив водою, витер від осаду желатина, на пару годин виклав на ганчірку (щоб прибрати залишки води), надів на каркас (через харчову плівку), закріпив стрижнями ф5 через отвори та за допомогою скотчу та ізострічки. Висушував у кімнаті днів десять, поступово знімаючи обмотку. Чепрак набрав жорсткості, але дещо (не критично) скоротився в напрямку свого носу, оскільки у цьому напрямку не мав обмежень. Зачистив наждачками, просочив морилкою (для кольору), промазав декілька разів з обох сторін спочатку льняною олією, а потім — розчином воску в уайт-спиріті, прогрів, дещо пополірував. Не хромовані частини каркаса сідла пофарбував у чорний колір емаллю ПФ-115.

Сумка для інструменту. Чорного кольору, радянський товстий шкірозамінник, стан задовільний. Є всі ключі, від ХВЗ.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

3

(15-04-2023 17:18:37 отредактировано Sedoy-K)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Станом на 28.01.2023, фото у "повний зріст", шильдик та деколі ХВЗ МАТП:

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску     ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску     ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

                           ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску     ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску     ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску     ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску     ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

8

(24-11-2023 23:06:20 отредактировано Sedoy-K, причина: орфографія)

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Інші фото:

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

                                      ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

                          ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску   ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Відхилення від моделі В-22 від ХВЗ:
1.    нерідне фарбування відносно невисокої якості;
2.    верх сідла – чепрак, а  не повсть з шевретом;
3.    сумка для інструменту – не шкіряна;
4.    немає напівкартера (щитка над ланцюгом);
5.    немає сітки на заднє колесо.

Підсумок: вело не є музейним експонатом.

Але воно у доброму стані, обслуговане та готове до експлуатації, яка буде відбуватися у "дачному" середовищі: в основному асфальт, іноді щебінь та ґрунт.

Зауваження привітаються.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 "Прогресс" (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977); 
                             В-541 "Спорт" (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

12

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

img/bb

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ХВЗ МАТП В-22 1954-го року випуску

Отсутствующую сетку можно попробовать зробить из толстой рыболовной лески, имхо.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.