Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Та это жесть.
Похоже, Вы проиграли в индийско-китайскую лотерею — корпус втулки не каленый
Очень похоже.
Также подозреваю некачественное изготовление тормозного барабана (брак). Он краем половинки нарезает стружку.
Хотів спочатку купити лише гальмівний барабан, але мене все ж таки переконали купити цілу втулку. Купив.
Так а шо хоть за втулка? А старая какая была?
Повелевала сердцем и пером. ©
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Я такое только пару раз на фото видал. Да, корпус таки тю-тю.
А дело не в Индии. Это затяжное торможение с длинной горы. Когда-то коллега, живущий в Карпатах, рассказывал, что у него торпеды хватает на считанные месяцы.
Километровые спуски, где он не стеснялся разгоняться, да ещё без переднего тормоза...
А Коллега Пафнутий показывал такую, уж не знаю, где он такую гору нашёл. Но при известном таланте, в Киеве на Краснозвёздном проспекте можно так устроить отпуск металла.
Индию хоть не жалко, а древний советский корпус с красивой надписью, или немецкий, было бы жалко. Они точно таким же способом ушатываются до такой же степени.
https://www.youtube.com/watch?v=z5BO5tgbL8s
Так что на Куренёвку — за корпусом к дяде Гене и на сборку колеса к Виталикам прямая дорога
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
З цією втулкою я якраз катався поблизу проспекту Лобановського (вулиці Сумська, Радченка, Кадетський Гай, ще один раз пригальмовував, спускаючись з вулиці Романа Ратушного (колишня Волгоградська, масив Батиєва Гора) в бік залізничного вокзалу. Але з самого початку не розганявся, лише пригальмовував. Можливо тоді варто встановити V-brake і не сподіватися на гальмівні можливості втулки? Зараз їзджу на б/в велосипеді Rocky з планетаркою на 3 швидкості. Сподіваюся, що її не наздожене така ж доля?
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Вот, я даже район почти угадал, где втулки жгут Гора, вобщем, та же.
Передний тормоз и отсутствие психоза с тамошних горок — и всё будет в порядке. Я много в тех краях катал одно время на торпедах.
Два тормоза здорово разгружают друг друга.
Допустим, с Волгоградской особо не разгонишься, но там угол какой! Этосколько тепла должен тормоз в атмосферу рассеять!
А на прямых улицах на скорости хорошего мопеда ... У Торпедо площадь колодок сантиметров 40 квадратных. На скорости 50 с горы — такой себе тормоз. И площадь охлаждения может 60.
Вот оно и прогревается до сотен градусов. А на таких температурах ни индусы, ни немцы ничего не обещали
В планетарке тормоз приблизительно такой же. Смазка (хорошая) держится до 130 градусов, ну чуть больше. Потом она пересаёт охлаждать, и перестаёт смазывать. Планетарному механизму это всё ещё менее полезно, чем торпеде.
Второй тормоз и понимание, что происходит, спасает
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
tk86@ukr.net, я видимо пропустил, а шо со старой втулкой стало?
Повелевала сердцем и пером. ©
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
а шо со старой втулкой стало?
Я вище писав, що в ній з'їлася різьба під малим конусом в він не затягувався так як треба та був відсутній гальмівний вузол взагалі. Купляв той велосипед як кота в мішку, але за 500 гривень. Був готовий підрехтувати дрібні дефекти. Привабила рама та каретка з шатунами на клинках майже в ідеальному стані.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
этой целью "Украину" В-120 оснащали двумя ручными тормозами в дополнение к "торпедо"
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
tk86@ukr.net, ну то корпус втулки (стакан) же цілий і в нормальному стані? Якщо вона радянська то він точно загартований. Перекиньте туди нутрощі з нової втулки та й усе. Або просто замініть зношену вісь та додайте гальмівний барабан. "Нове", як бачите, не завжди означає краще.
Повелевала сердцем и пером. ©
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Ні, корпус втулки лише один — той, що в колесі. Я замінив лише внутрішню частину.
Виходить, що у втулці торпедо найтвердіша частина — половинки барабану. Краще б вони зношувалися, а не деталі, з якими вони контактують. Їх замінити — справа кількох хвилин та вартість — не більше 50 гривень. А так доведеться купувати нове колесо за 1000, якщо не дорожче.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Їх замінити — справа кількох хвилин та вартість — не більше 50 гривень.
То ж Вам і радили з самого початку, барабан же був відсутній у втулці як Ви купили велосипед.
Та й Ви самі так хотіли
корпус втулки лише один — той, що в колесі.
А клеймо виробника він має?
tk86@ukr.net, "корпус втулки" — то й є насправді втулка. Виявляється, що Ви придбали лише внутрощі, а не втулку в зборі? А виробник тих потрохів Вам відомий?
доведеться купувати нове колесо за 1000, якщо не дорожче
Справа Ваша, звичайно, але... Навіщо так одразу? Так можна і новий велосипед купити, як камеру пробив
Повелевала сердцем и пером. ©
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
Краще б
да лучше не выходить на запредельные режимы В Сообществе и рядом тысячи, наверное, Торпед. А такое вижу в третий раз В то время, как дофига их облезли и поржавели, сменили несколько комплектов потрохов, но какой-то критичной выработки не имеют.
Добавлено: 01-05-2023 10:29:21
Odyssey, с лысками под ключ — это точно от Торпеды? Тогда что-то новенькое.
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.
Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.
с лысками под ключ — это точно от Торпеды?
С втулки по-моему не скручивал, не помню на 100%, но скорей всего да. Откуда ещё ему быть? ВМСЗ, знаете ли.
Повелевала сердцем и пером. ©