Re: Какую передачу мы выбираем.
Ну так для крейсерської швидкості є друга передача, третя то на спусках гнати або на трасі включати коли розігнався нормально.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Какую передачу мы выбираем.
Страницы Назад 1 … 14 15 16 17 18 … 30 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Ну так для крейсерської швидкості є друга передача, третя то на спусках гнати або на трасі включати коли розігнався нормально.
коли розігнався нормально
То і є крейсерська швидкість, коли розігнався і можеш її довго тримати
А для чого взагалі гнати на спусках не у спорті?
Ну я маю на увазі пологі спуски, для чого взагалі ше та підвищена передача треба як не гнати.
CustoмBicyclь, у мене основна передача — друга, вона ж пряма і найбільш ефективна. Тобто старт з першої, потім друга десь до 24-25 км/год, ну максимум (але недовго) 27. Далі вже каденс занадто високий, але на третю перемикатися немає сенсу — по рівному на ній важко. Тому третя використовується тільки на спусках, навіть на не дуже крутих вже можна перемикатися і їхати 30-50 залежно від крутизни спуску.
Пробував ставити ззаду більшу зірку, щоб легше було їхати на третій — не подобається.
В сакса перша передача 0,73, друга пряма, третя 1,36.
Виходячи с цього задача #1 підібрати саме пряму передачу.
І думаю 44-20 на заміну 44-21 буде те шо треба
Згадую свої відчуття по рівній дорозі — мотиляю ногами а швидкості не вистачає. Мінус 1 зуб трохи допоможе. Та ще є 3-тя швидкість
CustoмBicyclь,
Мы на такой передаче с другом и катались, 44-17 на саксе трешке, он еще жаловался, что педали пустые на третьей скорости. Так что все реально проверялось.
педали пустые на третьей скорости
А швидкість при цьому яка була (приблизно) ?
на третю перемикатися немає сенсу — по рівному на ній важко.
Перші 50-100 метрів є таке відчуття, а далі зникає і можна на третій тримати хороший крейсер.
Я коли виставляв планетарки на основну 2 (пряму) передачу, то третьої взагалі не було де вмикати (місцевість рівнинна, плавні горби 200 метрів довжиною не рахуються ).
CustoмBicyclь,
Не больше 25 км/ч ехали.
Мне такое соотношение нормально, а друг — лось здоровый
Пафнутий, О-о-О ! А я на третій по рівному тримаю не менше 25-27 км/год.
Тобто у нас різне бачення потреби у підвищеній передачі планетарки
Дякуючи деяким форумчанам
остаточно визначився з передачами на велосипедах.
Фет 1.72 (38/22)
Україна з планетаркою 1.80 (38/21).
Всі питання закрито
После снегопада по дороге с "крупой" сейчас прокатился на дорожнике (Аист). 46/24 — "зимняя передача". Летом стоковая 46/19.
Сейчас зимой на Туристе 48/22. По прямой и в легкие подъемы вполне достаточно. 24 просто не нашёл .
stas_mk, передача 0.6 при злобных грунтах и таком тяжелом колесе думаю очень даже нужна, если ехать по фану а не баловаться)
На минске ездил 48 на 19 исключительно из-за лени :—) Погнул звезду на 46 а под рукою была хвзшная. Летом еще ничего, а вот по снегу и льду паршиво. Есть у меня один участок дороги, там горка довольно крутая, но не длинная, ехать трудно, а в руках вести- лениво. Так вот там во время льда заднее колесо реально пробуксовывало. Сейчас нашел звезду на 20, получилось 48х20. Ощутимого результата не наблюдаю. Есть у меня звезда новая на 24, какаято кооперативная эпохи перестройки. Но она только под нормальное наше торпедо, а у меня дурацкая чешская велостилл. Вот на нее только 20 в заначке и нашел. Но это временное решение т.к. передача мне не очень нравится.
Страницы Назад 1 … 14 15 16 17 18 … 30 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Какую передачу мы выбираем.