Re: Тормоза
А в реальних умовах воно прижате до землі 30% відсотками ваги сідока, в момент гальмування цей відсоток суттєво збільшується.
Опять же, перманентно оно может быть прижато только
в сферичному вакумі
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Тормоза
Страницы Назад 1 … 57 58 59 60 61 … 164 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
А в реальних умовах воно прижате до землі 30% відсотками ваги сідока, в момент гальмування цей відсоток суттєво збільшується.
Опять же, перманентно оно может быть прижато только
в сферичному вакумі
Ставятся зацепы — утолщения на концах дропов. Я на долгостое вообще механизм справа поставил.
Кирилл, хочу бачити як розгрузити переднє колесо в момент гальмування. А коли до стоппі доходить, то все на ньому вісить.
Нє ну всяке буває в дорозі і ексцентрики не витримують і цеп може ні з того ні з сього злетіти. Але якщо колесо вириває з дропу, то причина не в геометріі дропу а десь в іншому.
Поэтому классические дропы с диском часто делают так:
Так делают и без диска. Шелдон Браун пишет что это некая страховка для тех кто забывает закрыть эксцентрик, lawyers lips.
А бывает ли по 2 диска на одном колесе?
CatRovacer, конечно бывает, если поставить вместо спиц диск. но зачем?
CatRovacer, конечно бывает, если поставить вместо спиц диск. но зачем?
Чтобы эффективность торможения была как на картинке
CatRovacer, саме цікаве, коли згайомився з велосипедизмом і будував свій перший, то шукав таку втулку. В магазинах та інших точках продажу дивилися на мене великими очима і казали, що такого не бачили.
Інтернет пошук на той момент (2012 рік) видавав одну чи дві моделі, але ціна була як весь мій ровер з новим бруксом в купі.
Тому розслабився і поставив по класиці.
Можна з задньої заколхозити, з тих що під диск і фривіл.
Можна з задньої заколхозити, з тих що під диск і фривіл.
Тоже про такую реализацию подумал, но это попахивает тяжёлым анженерным умственным расстройством
Можна з задньої заколхозити, з тих що під диск і фривіл.
Можна, але справа ротор буде постійно розкручуватись
... та і як організувати одночасне рівномірне гальмування? хіба шо гідравлічні гальма і роздвоєння гідролінії
stas_mk, ні, розкручуватися не буде, є втулки з суцільним фланцем під диск і різьбою. Різьбу наліво, а фланець направо.
Тут питання синхронізації машинок, бо може статися, що реально працювати буде одна. Тут гідра може виручити.
Коромысло-уравнитель на тросиках. Типа качалки в авиамоделях.
Только
это попахивает тяжёлым анженерным умственным расстройством
З гідрой реально простіше, один тройнік і усьо.
А з качалкою:
попахивает тяжёлым анженерным умственным расстройством
повністю згідний.
Кирилл, хочу бачити як розгрузити переднє колесо в момент гальмування. А коли до стоппі доходить, то все на ньому вісить.
Любая кочка или ямка разгрузит колесо.
Так делают и без диска. Шелдон Браун пишет что это некая страховка для тех кто забывает закрыть эксцентрик, lawyers lips.
Я не про это, а про положение прорези в дропе.
Страницы Назад 1 … 57 58 59 60 61 … 164 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Тормоза