Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Odyssey, дійсно, не квадратна, а "прямокутна труба зі зовнішніми розмірами перетину 4х6 см". Потрібно перечитувати свої тексти перед відправленням на загал.

Але "квадратна" в моїх мізках не так просто з'явилася. На будівництвах капіталізму, яки перманентно виникають та йдуть навколо моєї дачі, про труби говорять тільки як круглі та квадратні. А конкретику  — потім, якщо виникає потреба.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

1

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Spoiler

img/ag Я немало лет с этими трубами в руках провёл. Профи был по металлоконструкциям. Но мы никогда не говорили "прямоугольная", и крайне редко говорили "квадратная". Но да, не заморачиваясь, квадрат там, или прямоугольник.

Но т. к. мы не портные, то упоминать сантиметры — позор был даже для новичков. Отучивали за день. Они на грубой стройке не применяются, а в анженерии слесарного плана — так и подавно. Длина забора — 20 130. А не 20 метров 13 сантиметров, прастихоспаде, даже звучит дебильно img/ap 

Человека меряют в сантиметрах — и это нормально. Отсюда рост, размеры и крупные детали обуви и шмота, даже ростовка рам велосипедов. Когда оперируют этими понятиями, большая точность не нужна. 

А технику....

И говорили просто "труба 25х25" или "40х25". А если цифра одна — то понятно, что труба круглая — "труба 42".
img/beard

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Spoiler

Знімаю капелюх перед профі. В позначеннях труб я не профі, це точно. Але якщо навіть в спец. фірмі новачків перевчали за добу, то мене теж є шанс перевчити. Беру зобов'язання запам'ятати на все життя, що залишилося, що там, де щось будується (особливо забори), всі розміри можна писати тільки в мм!

А ось при розрахунках на комп'ютерах, чим я займаюся як профі, похибка в написаному числі дорівнює плюс/мінус 0.5 від останнього знака, якщо немає додаткової інформації. Тобто всі такі розміри в будівництві мають погрішність 0.5 мм. Цікавлюся, це так і є насправді? Тому що чув, і не раз від профі, що розбіжність діагоналей фундаменту у декілька см (тьфу, тьфу, у десятків мм), це "норм"!

Анекдот.
Дядько кладе стінку дома. Йому кажуть: а що так криво? У відповідь: потім виправлю.

Амінь.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)

1

(03-03-2023 15:24:33 отредактировано fo_1ook)

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Odyssey,

приобрёл пару Avanti FF-A1 ⌀25 мм

Подскажите,где брали? Нахожу только 25.4мм, мне они в кошмарах сняться, раза три их мне подсовивали не смотря на то что не раз каждому продавцу повторял что нужен 25.0 не больше.А они старую песню под названием 25.4 мне.

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

fo_1ook, контакт продавца в ЛС.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

2

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Odyssey, img/thank

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Odyssey, Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Для статистики,может понадобиться, Avanti FF-A1 но приобрел его в конце 21го года, бил установлен сначала на Туристе а потом перекочевал на СШ. Подсидел отличний, видел хуже.

2

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

fo_1ook, модель Avanti FF-A1 выпускается в различных диаметрах, в том числе и 25,4 мм.

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

Re: Новый ХВЗ "Старт–шоссе" 155–411 СССР 1990 и др.

Odyssey, буду знать) Думал FF-A1 это обозначение конкретной детали а не семейства.