Тема: Германська дамка (перша половина ХХ сторіччя від Р.Х.)
Отже, "Германська дамка"
Мій відносно новий 40-річний сусід, з нагоди початку життя в тільки що майже самостійно побудованому домі, вирішив зробити жінці дарунок: дамське вело. Себе – теж, але то – інша історія.
Він почав шукати варіанти, і надибав у одного діда дамку, який казав, що вона – германська. Вело мало жахливий вигляд, але було майже комплектне: не вистачало сідла, багажника (а він колись був?), переднього гальма та фари з динамкою. Може колись були дзеркало та дзвінок, але ніяких ознак цього немає. Окрас вело теж був жахливий: якийсь невиразний блякло-зелений і явно не перший.
Придбав це вело, новий хазяїн повністю обідрав фарбу з рами та крил (на кермі десь–не десь були залишки тієї ж фарби, але воно колись було хромоване), покрасив раму та крила у білий, а кермо – у цегельний. Тут виявилася необхідність вже їздити, а з рідними колесами процес міг ще затягнутися надовго, тому він поставив (були) колеса 28", які помістилися, але крила прийшлося видалити. Купив сучасні сідло та гріпси, і відбулося "поїхало".
Подарунок жінці дуже сподобався, потім якось стало не до коліс, і ось маємо вело станом на 11.07.2022.
Переднє крило тільки приставлено. Заднє теж є.
Я вирішив для цього вело створити окрему тему з трьох причин:
1. Частину інформації про це вело виклав у темі Помогите определить велосипед, раму, детали з метою визнати марку цього вело. При цьому вельмишановний пан kisa назвав дамку красавою (рос. – красавицею). Тобто вона заслуговує на увагу.
2. Марку цього вело ніхто так і не визнав. На жаль. Тому це вело нехай буде в окремій темі, інакше загубиться в дуже великій темі Помогите определить велосипед, раму, детали, де зазвичай повної інформації не надається.
3. Хазяїн не заперечує та зацікавлений повернути вело її рідні колеса та крила.
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
В-541 "Спорт" (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)