Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Євгеній76img/off

Spoiler

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?) ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

1

(16-07-2023 14:05:44 отредактировано Sedoy-K)

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Педалі.
Фото комплектації та осей з клеймом ГАЗ (ліва вісь додатково має клеймо Л (ліве різьблення)):
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Осі мають загальну довжину 105 мм. Всі інші розміри характерні для педалей типа "Прогрес".
До речі, інфу про саме таку педаль "з талією" я давав тут:
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 94#p235594

На відміну від того екземпляру, замість шайб товщиною 3 мм і діаметрами 6 і 16 мм на тутешніх стоять штамповані чашки з такими же зовнішніми розмірами: облегшення-с!

На фото комплектації видно, що один сепаратор посипався повністю, а в іншому — тільки один шарик випадає.
Загальний стан педалей — дуже добрий. Доріжки під шарики зачистив абразивною шкіркою 1000 за допомогою дрелі.

Додав 16.07.2023 у 15.05
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Сідло.

Основа має спрощену конструкцію: тільки дві пружини (стискування). Верх — чепрак з клеймом УК, двошаровий, клеєний, без прошивки, жорсткий, загальною довжиною приблизно 19 см, шириною 16 см. Має фірмове тиснення поверхні та фарбування. На чепраку присутні деякі потертості, на основі була значна іржа (травив лимонкою). Кріплення чепрака на основі — 5 стандартних для велосипедних сідел "заклепок", не крихких, що дозволяє їх використовувати повторно.
Фото комплектації сідла :
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)    ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?) 

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

та у зібраному стані:
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)   ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Труба сідла.
Посадковий діаметр  — 18.6 мм, діаметр під замок сідла — 17.0 мм, загальна довжина труби — 150 мм, з них 105 мм — у трубу рами.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Sedoy-K, а упрощённая это из за двух пружин? Просто самые поздние из таких вообще без пружин попадались.

Куплю ранний "телескоп"

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

img/ag Та да.
По мне, так древние Школьники милы именно миниатюрным, но практически взрослым исполнением всего img/rolleyes И седла тоже. А тиснение на них чего стоит?
На поздних дорожниках попроще узлы и агрегаты попадаются.

Ссылку на великолепные фото разборки втулки кинул в профильную тему img/thank

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

jordan777, дійсно, невдало написав.
Я мав на увазі, що сідло є широким, тобто жіноче чи унісекс, для якого у ті роки повний набір вертикальних пружин стискування — три. Крім того, тут немає тонких горизонтальних пружин розтягування. А сідла зовсім без пружин — це  сідла для вело спортивного напрямку, до якого "Школьник" не належить. Є ще сідла типу "поролон на лопаті", але це вже досягнення ближніх років.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

А ось на молодшому велосипеді вже стилізоване зображення однієї з веж Нижньогородського кремля.

ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?) ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

2

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Odyssey, значить не все з пам'яттю погано)))

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Sedoy-K пишет:

тонких горизонтальних пружин розтягування. А сідла зовсім без пружин — це  сідла для вело спортивного напрямку,

Неа. На гражданские Бруксы посмотрите. Просто разные конструкции. Причём больно мне кажется, что продольные пружины на чепрачных сидухах рационально призваны помогать шкуре НЕ высшего качества, а просто любой толстой, в обретении паровозного ресурса. И ведь помогают.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Брукс же не радянський. А що, у ті часи на дорожних вело були сідла без пружин? Я такого не знаю.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

img/ag Вы географию не ограничили.
У нас да, гражданские — с пружинами. Спортивные без.
А Брукс https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=1014

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

kisa, про Брукса читав та розглядав раніше, саме там. Вражає.
А у Вас спортсмени — не громадяни  img/ag .

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

1

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

у меня на риге 10, 54г.  без пружин.
дорожный, советский.
а в инструкции 55г. уже с ними.

2

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Кермо.

Характеристики:
—    конструкція характерна для В-110;
—    наріжний діаметр труби керма = 19.0 мм;
—    розмах керма (по центрам  отворів) приблизно 46 см;
—    наріжний діаметр труби штоку керма = 18.65 мм;
—    довжина труби штоку керма (від виносу) приблизно 13 см;
—    довжина грипси приблизно 7 см.
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Є ушкодження хромованих поверхонь. Загальний стан – задовільний.

Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950);  В-22 (1954);  111-411 "Украина" (1977);  В-541 (1970);
                     ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979);  ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))

2

Re: ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Sedoy-K пишет:

спортсмени — не громадяни   .

img/bj
У Вас что-то с переводчиком img/bm  Гражданский = цивільний img/ae
img/bj
Без пружинок этих, коров на сёдла не напасёшься. А с пружинками работает любая шкура. Я думаю, что дело в этом img/bk

vis3641 пишет:

риге 10, 54г.  без пружин.

О как. Ну да, там сидухи и внешне по бруксовской школе сделаны. Может, у Эренпрейса и лицензия была.
А привычные нам смахивают на Леппер:
ГАЗ "Школьник" В-025, дизайн другий (1966-1975 року випуску ?)

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.