Re: Велорезина

Ни у кого нет возможности измерить реальную ширину покрышки?

Re: Велорезина

Vlntn, возможно, есть смысл обратиться с этой просьбой к продавцу?

Re: Велорезина

Vlntn,
Я Вам без измерений скажу — в рамы велосипедов ПВЗ оно может быть и влезет, там 44мм, а вот в крылья скорее всего не поместится. Есть ChaoYang в родном для ПВЗ размере 590-35, с универсальным протектором и качество  img/ay

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: Велорезина

bellissima, Вы серьезно? img/ag
Riverdale, а причем здесь ПВЗ? img/ab

Re: Велорезина

bellissima, дуже сумніваюсь, максимум що вони можуть поміряти це лінійну ширину. Просто не знаю продавця який буде бортувати покришку на обод.

Vlntn, в мене є одна покришка 590 мм, але Чао-янг  img/bk

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Велорезина

Vlntn,
Дык, резина то 590, а из советских это только пвз — красавица Прима с сестрами и их горбатые братья img/ag

А когда водка закончилась, мы обезжиривали резьбы пятилетним коньяком.
I tried [соха] And got [софа]
Мой гараж

Re: Велорезина

CST начали соответствовать тому, что пишут  img/am
Хваленные Traveler Cross в размере 32*622 вместо прогнозируемых 28 дают честные 32 на 19 ободе!

Spoiler

Велорезина

Велорезина

Велорезина

Велорезина

Diesel power

Re: Велорезина

img/ag Опа!
Это новая, юбилейная партия к визиту москвичей на Куренёвку img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Велорезина

Чао янг потрібно було брати. img/bj

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Велорезина

Смею заметить, катят они отменно.

Diesel power

Re: Велорезина

Eclipse пишет:

катят они отменно

Посмію підтвердити  img/bs

Re: Велорезина

Посмею присоединиться к предыдущим ораторам про "катят"  img/bs

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Велорезина

И я присоединюсь, правда, у меня еще те, которые 29 мм img/ab

Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г. (2х7, дуалы)
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Лыбидь: Ардис Либыдь "Handmade in Ukraine", 1998, сингл 46/19

Re: Велорезина

chaoyang h-5129 victory:
реальна ширина відповідає заявленій на ободі 19 мм за тиску 2.8-3атм. після 730км (80/20 асфальт/грунт) від центральної доріжки на задньому колесі залишився 1мм. Важчі за стокові cheng shin на 120г (840г) й трохи гірший накат. Очищається від бруду швидко, у поворотах тримає чудово, по твердому грунту летить, але боковина дубова (у жорсткості боковини є свої плюси:  недавно зачепив край асфальту з гострим гранітом і аж мурахи по спині побігли, але на боковині лише слід на пилюці залишився))) на "україні" стоять chao h-5113 (aka maxxis overdrive), ширина яких на 7-8мм менше заявленої (взимку не ковзають по кризі, оскільки на компаунд мороз не діє). Маю на меті придбати chaoyang flame 2.125 для peugeot hurricane.
P.S.: викликають підозру деякі відгуки на форумах, що chaoyang стерли за 500км... ці шини можна передавати у спадок) (купував у різних місцях і якістю задоволений на 300%)
Велорезина
Велорезина

1

Re: Велорезина

alexphdimg/lupa за мотивами кенди "смол блок". Топчу подібні CST, протектором задоволений.

alexphd пишет:

у жорсткості боковини є свої плюси

Більше мінусів. З твердими боковинами поганий накат, особливо на невисокому тиску. Міцність боковин до порізів залежить не від товщини, а від густини плетення корду і міцності самого компаунду. І взагалі — дубові боковини є ознакою дуже бюджетних шин.  Я для себе ніколи не беру шин з твердими і товстими боковинами.