Евгений76, ну, по-перше, я хочу згадати, що таке класичний дорожник. Якщо різниця у комфорті з Горцем буде відчутна — то буду використовувати його для неспортивних поїздок, таких як катання з дітьми або дальні заміські ПВД, в тому числі по грунту, в тому числі у компанії МТБшників А також просто як транспорт для міста в осінньо-зимовий період (дощ, сніг). Жити буде, швидше за все, у гаражі, іноді міняючись місцями з Горцем, що мешкає в квартирі. Хочеться, щоб він був максимально наближений до оригіналу, але виглядав як новенький, блищав і сяяв, наскільки це можливо при використанні рідних деталей.
Тоді Горець перетвориться на важкий турінг з заниженою посадкою (можливо, спробую поставити на нього туристичний баран) для більш динамічних покатеньок, швидких коротких міських поїздок у теплий сезон, та збереже за собою функцію фітнес-байка для тренувань в погодних умовах, неприйнятних для шосера (наприклад, після дощу, коли асфальт мокрий і з калюжами).
Ну і Вітерець — ясно, для спорту. Якщо мене не попустить — можливо, буду міняти там обвіс на щось сучасне для більш комфортного перемикання передач. Але це ще під великим питанням.
P.S. Здається, я навіть знаю, який ще у мене буде велосипед (після Лімузина, не все одразу) Хочеться ще чогось компактного, складаного, щоб легко вміщалося у багажник авто, на невеличких (максимум 20") колесах.
Добавлено: 17-01-2018 12:59:56
kisa, ОК, согласен. Но пусть и более аутентичное переднее колесо тоже будет — для каких-нибудь особых случаев. Тем более, что все компоненты для него есть, а для барабана все равно нужен другой обод.
Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г. (2х7, дуалы)
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Лыбидь: Ардис Либыдь "Handmade in Ukraine", 1998, сингл 46/19