Odyssey,
у https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 93#p240993 я навіть помітив декілька розбіжностей між двома документами від ХВЗ (Інструкція ... та Керівництво ...) одного й того ж року видання, а саме 1951-го.
Додатково до того:
— задній катафот того часу (круглої форми) не прилягав щільно до крила, як це намальовано;
— на верху фари намальовано щось зовсім не зрозуміле;
— на стор. 7 написано, що багажник "різних форм", але у "Специфікації ... " записано тільки один номер, а всі відомі на форумі екземпляри В-110 від ХВЗ мають одну й ту же форму, з характерним зламом в районі сідла.
▼Spoiler
До речі, мій екземпляр В-110 від ХВЗ 1950 року, напевно, має нерідний багажник (форми вело ХВЗ типу "Україна"), оскільки посадкове місце кріплення його до рами дещо ширше ніж потрібно (тому вже знайшов такий, як на форумі, так він доволі добре підходить).
▼Spoiler
Пам'ятаєте з "12 стільців": "Кіса, я Вас питаю, як художник художника: Ви малювати вмієте?"
Ох вже ці ФЗОшники!
Це згадався такий старий-старий анекдот.
— Дохтур, у мене щось живіт росте.
— О-О-О, так Ви же при надії!
— Як так, не може бути!
— А Ви згадайте, згадайте, згадайте ... !
— ... Ох вже ці ФЗОшники! Бабуся, розкажи, бабуся, покажи, бабуся, навчи !
Отож, хто, як і чому вчився.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 (1977)