Re: Реставрация и восстановление вело сёдел, работа с кожей и т.д.
Ульяновец, конечно зависит. Вы про те , которые на провис работают?
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Реставрация и восстановление вело сёдел, работа с кожей и т.д.
Страницы Назад 1 … 160 161 162 163 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Ульяновец, конечно зависит. Вы про те , которые на провис работают?
Ульяновец, конечно зависит. Вы про те , которые на провис работают?
Тут мне видится два варианта, или чепрак искать более жёсткий (деревянный) и который будет подходить по отверстиям, что не реально, или пружины менять на более жёсткие.
tork, обрезать и растянуть имеющиеся- не вариант?
Думаю нет. Можно пофантазировать какую нибудь типа скорлупу из жестянки смастерить
Отримавши натхнення зі звітів роблю зараз собі седелко..
з ньюансів — РАМКА — фарбувати у ідеалі після пескострую та фарбувати феншуйно — порошковою фарбою. але мені лень таскатися з залізяками по місту та платити шалені гроші. тому- почухав наждачкою, та потримав 5 годин у перетворювачі їржі (ортофосфорна кислота з різними додаваннями). вийшло нормально. фарбувати буду у чорний колір двохкомпонентною фарбою епоксидною типа silca...
болт з гайкою та скобку нагрвю та повороню у олії.. буде норм захист..
по седлу — поки полірнув у 1200 зерно та протирав спиртом щоб осадити миниворс.. як тільки прийдуть болти кріплення — почну замачування к желатіні та трішки переформовку. потім сушка
Єдине що мені не подлобається — це наявність тріщини на правої щоці сідла. але маю надію що вона не завадить формовці
Крім того седло вже пройшло шліфуванняале якесь воно рябеньке... Розмірковую. може його під вінтаж поіарбувати коричневий...
короче далі буде..
о! питаннячко — а норкову олію — mink oil нихто не використовував для обробки?
доробив сідало..
кожа була у заломах.. нажаль це не виправляється..
також власник схоже його фарбувал нитроемалью.. я заманався чухати його руками тому де ніде є крапки коричневої фарби. (на згадку )...
додатково —
чухав шкурками
вимачував у желатині
пропитував морилкою спиртовою червоне дерево
фініш — нейтральний крем-віск від Dr. Leather
потім тряпка зі спіртом для розчину поверхневого шару віску та полировка ганчиркою... вийшло — бімба...
клепки — купував 2 розмірів 6*5(висота) та 6*8 для ременів. колір — антік.. після просадки місць кріплення поставлю менші. Поки стоїть на довших..
але все інше вийшло непогано...
не ставив за мету зробити однотонне покриття — мені більш подобається цей коричневий глибокий далматин...
рамку під седло почухав щіткою металевою, вимочив у перетворювачі їржі, покрив грунтом з цинком та пофарбував поліуретановою двохкомпонентною фарбою Silic.. Нажаль мій аєрограф не потягнув щільність розчину та здох. тому всі малі деталі я макав у стакан з фарбою, а рамку пензликом мазав.( вийшоо на рівні срала мазала корочше навіть фото не робив окремо так менв воно не сподобалося ). колись перероблю... колись.. ???? але фарба — агінь.. шар пластику на поверхні.. нічим не розчиняється...
з проблем — потрібноно розміру гайкового ключа в себе не знайшов для регулюванея натягу.. завтра куплю.. там начебто 14 розмір. натягну як треба та вигуляю...
Коли болт викрутиться, воно вийде за межі направляючої
фарбувал нитроемалью
Скорее всего, оно было на заводе окрашено. За спортивные сидушки не знаю, но часть сёдел от "Украин" (как раз с таким же штампом УК) точно красили довольно убогой рыжей краской. Эта краска отлично счищается с помощью баллончика очистителя краски от Кудо и твёрдой стороной губки для посуды.
Как правильно натянуть это обратно на рамку седла Спутник/Турист (порядок примерки и вскрытия отверстий)? В обсуждении в основном черпаки, как-то обшивные седухи особо никто не чинит.
Если запорю выполнение отверстий под заклёпки... Ну очень пЫчальный опыт будет.
* Велик из разряда для поездок за пивом по бюджету.
Отверстия под заклёпки в железяках придётся подогнать под отверстия в верхней части седла.
Хотя я ремонтировал такое седло от своего Туриста, так там ничего подгонять не пришлось.
DVDshnik, подгонюй, не подгонюй, а получится вот так. На задние боковые отверстия еле хватило материала, когда натягивал; нужно было с припуском делать.
Ну, хотя бы оно удобное.
Из дохлого бардачка вырезал подкладку, родная совсем изветшала, приклеил к войлоку. Нитки помазал лаком для ногтей.
Хорошо, что были крючки для съёма колец и фильтров, без них пружинки не снял бы. Уж больно пружинки отверстия в рамке подъели, пришлось подварить "пропилы".
хотя бы оно удобное.
Повезло, можно поздравить. Основной массе велосипедистов такое седло излишне давит на простату — дефектная конструкция, где когда-то прежде длинные пружины заменили на короткие.
DVDshnik, а так и было до перешива. Сколько сёдел от Туристов/Спутников попадалось — все усевшие и с нехорошим бугром по центру.
Подкладка в месте простаты полностью истёрлась, на войлоке характерный кратер. Пластину центральную стальную под пружины вообще завернуло под 90 градусов.
В это место налепил ещё кожи для компенсации. В принципе, на фото видно, что это место ровное. В отличии от всего остального...
Чем толще кожу на покладку пуститить — тем лучше.
Страницы Назад 1 … 160 161 162 163 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Общие темы. Мастерская. Библиотека. Вопросы. → Реставрация и восстановление вело сёдел, работа с кожей и т.д.