Re: Какую передачу мы выбираем.

kisa, у мене якраз схожа ситуацiя. Постiйнi спуски/ пiдйоми + поганi дороги (напiврoзмитi гравiйнi, грунтовки), доводиться ставити тягову передачу. На асфальтi покладаюсь на повишаючу планетарки).

Re: Какую передачу мы выбираем.

img/bk
Все вводные для выбора передачи я попытался в книге согнать в кучу. Куча получилась довольно большой - на две страницы img/ag  https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=2056#p2056

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Какую передачу мы выбираем.

Коллеги, я дико извиняюсь, но при чём в этой теме железяки и проблемы износа звёзд?
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 798#p34798

kisa пишет:

В этой теме речь о единственном из них - первом: индивидуальные предпочтения организма и психики. Без привязки к шинам, раме или дороге. Без физухи.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Какую передачу мы выбираем.

От зараз такий чуть поворотний момент у мене, тож спробую дати своє бачення з приводу передач на одношвидкісному велосипеді.

Я вело чи іншим спортом в дитинстві не займався, сів на велосипед вже в дорослому віці й десь так з 2012 їжджу переважно на велосипедах з 1 передачею, в основному фіксованою. Перша була десь 38-18 на туристичній рамі та міських покришках і я дуже радий, що досить довго (цілу осінь і зиму) на ній їздив до заміни на 38-16 весною для участі в першій (та останній для мене) Одеській сотці... Далі була заміна рами та покришок в сторону більш гоночних і поступовий набір передаточних чисел десь до 52-16 протягом двох років і в межах 3...3,46 я собі катав по Києву та області, їздив всякі гонки та інший турдефранс. Суть в тому, що поступове нарощення передач дало змогу не вграти коліна та відпрацювати правильну техніку педалювання. При цьому навіть гірки, типу Лаврської, Подільського чи Андріївського узвозу не були чимось надзвичайно складним - просто собі заїжджаєш і все.
Втім, півтора роки тому під час підготовки до велокросу я поставив на свій СШ 622-33 мм покришки і 46-18 передачу та так і проїздив в форматі 13+13 км на роботу з періодичними виїздами по області (в т.ч. по легкому бездоріжжю, лісам, полям, болотам)  та постійними робочими поїздками в межах Києва. Що хочу сказати: 1) їздити було дуже комфортно СКРІЗЬ, а не тільки по хорошому асфальту - вважаю таку передачу (2,55) якнайбільш універсальною з умовно широкими покришками; 2) їздити на такій передачі взимку дуже тепло, а влітку вона не перегріває, принаймні в моєму конкретному випадку; 3) уміння тримати високий каденс стало цінним навиком, який я розраховую використати в майбутньому; 4) чисто суб'єктивно було зношено меншу кількість розхідних матеріалів на пройдений шлях (зірки, ланцюги, гальма, покришки), ніж при більших передачах), стан колін стабільний; 5) радує старт зі світлофору  img/bm 6) можна заїжджати в гору (чи перевозити інший велосипед) тримаючись лише одною рукою, і при цьому старти з місця не вимагатимуть надзвичайних зусиль. 7) така передача дає достатню легкість їзди проти вітру чи просто в стані перевтоми, що важливо для утилітарного одношвидкісного велосипеда.

Що очікую: повернення на теплу пору до вужчих покришок та більш гоночної їзди за рахунок зменшення комфорту, але зростання швидкості. Чому? Тому що дуже хочеться і поки можеться, чого і всім бажаю.  img/friends

7

Re: Какую передачу мы выбираем.

Vognick пишет:

Суть в тому, що поступове нарощення передач дало змогу не вграти коліна та відпрацювати правильну техніку педалювання.

О! img/ay  img/bs

На всякий случай, кто лично не знаком с коллегой Vognick, поясняю. Есть такой великий автомобиль AC Cobra. Грубо говоря, её феноменальные успехи обеспечены тем, что в лёгкий маленький английский автомобиль, установили мощный американский V8.
Думаю, там уже пофиг и аэродинамика, и смазка, давление в шинах img/bj (утрирую).

Так вот Коля  img/bj имеет примерно такие же преимущества перед обычным средним велосипедистом: малая масса при большой мощи.  Так что нужно делать на это поправку.

А вот к выделенной методике - наращиванию передаточного, нужно ОЧЕНЬ прислушаться безо всяких оговорок. Особенно начинающим коллегам, которые норовят вкорячить пацанскую передачу повыше, переживая, что иначе скорости не будет.

Но в этой теме это уже  img/off . Напоминаю: тема не о велосипедах, а о велосипедистах. Кто лось, а кто пони. А не кто как конструирует велосипеды.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.