Re: Крокодвір

Виникла потреба в парі легких, накатистих шин для швидкісного сингла. Їжджу я ним куди очі дивляться, по хорошому асфальту не більше  50%, грунтовки, висипані породою і шлаком доріжки...
Ширина шин 28-32 мм.
За відгуками в інтернетах зупинився на двох варіантах :
Continental Ultra Sport3   28-32 мм.
VITTORIA Zaffiro Pro IV 700x30C

Spoiler

Конті хвалять за комфортну м'якість ( більшість відгуків з Євразії ) , Вітторію хвалять як дуже міцну ( відгуки майже всі з двох Америк ). Але за змістом зрозуміло, що майже всі відгуки написані аматорами і не вказано якими дорогами їздили.

  Якщо хтось юзав такі, то що скажете ? Інтуїтивно я за Конті.

Re: Крокодвір

контик  немного легче .
есть и те и те —   так как   на разных вело стоят   сказать что разница сильно ощутима не могу ..

только освоение нового продлевает нам жизнь

Re: Крокодвір

treks, дякую. А як в порівнянні у них щеплення не на асфальті ? Бо у Вітторії боковий протектор агресивніший.

Re: Крокодвір

В процесі операції "паралельної" трансплантації ободу :
Крокодвір

Нижній "рідний" Алесса , був колись двічі "складений" від надмірного натягу шприх і замінений на пофарбований порошком Майя. Прийшов час, я його вирівняв на столі і вживив назад. Резюме — не варто перетягувати шприхи з одинарними ободами, не терплять вони цього, особливо з асиметричними зонтами.

2

Re: Крокодвір

у вас два обода на одну втулку зашнурованы? img/ai

Re: Крокодвір

Друг ездил на Виттории, сейчас на Конти. Это разные покрышки. Виттория действительно более дубовая, Конти мягче и накатисей, но нежнее.

Я бы посмотрел в сторону гревелкинг.

Diesel power

Re: Крокодвір

CustoмBicyclь,

Spoiler
CustoмBicyclь пишет:

у них щеплення не на асфальті ? Бо у Вітторії боковий протектор агресивніший.

есть такое , но он мелкий и мягкий  из за прорезей, по мокрому  держит хорошо , но из   за того что очень  мелкий  не на асфальте   считай  без разницы .
на сухом  асфальте такое чувство что плывёт малёх  на большой скорости при наклоне , ( не смотря что сама  резина вроде твёрже ) может  пока новый..

только освоение нового продлевает нам жизнь

Re: Крокодвір

tork, ага, на один бортую асфальтну шину, а на інший грязеву   img/rolleyes

Spoiler

ні, це перешнуровую з одного на другий без розплітання набору

3

Re: Крокодвір

Eclipse,

гревелкинг

давно хочу зліпити SSCX ( і зроблю рано чи пізно ) і там гравійні будуть в тему.

  На сліках маю невеликий досвід, на турингу якийсь час стояли і їздив я ним теж куди очі гляділи. З ними майже весь час треба бути в тонусі, зате велосипед набагато чистіший.
  Пошукаю ще відгуки про PANARACER PASELA 700X28C , по опису підходить.

Re: Крокодвір

Если Pacela — то Pacela PT.

Diesel power

Re: Крокодвір

CustomВелосипед пишет:

с одного на другой без расплетения набора

прикольно!
надо запомнить! img/bv

Re: Крокодвір

Дык у Шелдона написано ж.

Diesel power

3

Re: Крокодвір

жаль   точные модели не все

https://www.bicyclerollingresistance.co … nneur-2015

https://www.bicyclerollingresistance.co … s-vs-tubes

только освоение нового продлевает нам жизнь

Re: Крокодвір

Eclipse, а чому саме PT ? Настільки велика різниця в  антипроколі ?

Найбільші пробіги в мене на звичайних шинах рівня Kenda-CST, максимум один прокол на рік. Певно місцевість така.

Re: Крокодвір

Рагарейсеры добавили хитрую защиту ProTite имчио то напоели с кордом и компаундом — по тестам она катит лучше при большей защите.

Diesel power

1