Ех, В-34... Мій перший зібраний з нуля радянський велосипед) Теж зеленого кольору. Однозначно хороша модель і збереглась славно.
На ньому проїхав першу 200-км і взагалі почав їздити серйозно. Нюанс в тому, що одразу його робив під одну передачу, бо дуже не подобаються у використанні хвз перемикачі, а інші виглядають на цих рамах дивно, скажемо так.
Що стосується парафіну в підшипниках, то є практика капнути зі свічки при установки циліндра в пластикових роликах — це зменшує мікролюфт і попадання бруду. А от в підшипники не рекомендую, краще просто змазати водостійкою змазкою (в безмасляному середовищі почне іржавіти залізо).
▼Spoiler
Re: В-34
Я раз из хулиганских соображений пропарафинил img/ag
Прямо так и сварил ролики (только ролики в сборе, снятые с обоймы). Подшипники были приведены в порядок по ОКВП и отрегулированы с большим таким, заметным люфтом. Парафин застыл, прокрутить стало невозможно. Ещё раз нагрел. Вынул ещё тёплыми, крутил руками до остывания.
Потом установил на велосипед, немного обкатал вхолостую, на стенде. Потом вынул ролики и отрегулировал люфт (минимальный, на грани исчезновения).
Несколько сот км всё было отлично, потом тот велосипед пропал из моего поля зрения.
Прямо рекомендовать пока не рискну — слишком мало опыта. Но опытом вот делюсь, сколько есть img/ag