(21-08-2023 20:52:16 отредактировано Роман)

Тема: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969).. "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969).. "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Доброго дня усiм! Нарештi i я вирiшив показати своi велосипеди, поки-що лише "Украина". З основних особливостей: стандартнi ХВЗ диски того часу замiненi на бiльш елегантнi Шурман, поставлена планетарка Торпедо Dreigang. Велосипед досить динамiчний, в то й же час i комфортный. Вага 16 кг. Бiльш детальный опис постараюсь викласти пiзнiше.

2

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

О, нарешті побачили!
Вітаю в стає!
Це з самих пізніх, жорстких та зварних.
Сам не пробував, але колеги хвалили раму за динаміку, хоч вигляд в неї не фонтан, це не про фарбу, а про конструкцію.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Євгеній76, Дякую, погоджуюсь, вигляд трохи осучаснений  в порiвняннi з класичними радянський зразками. Пофарбували i залакували якiсно, навiть через 15 рокiв вигляд нового.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Так, стан фарби на фото дуже сподобався.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

img/kefir Добро пожаловать в стаю. Наконец-то  img/ag
Да, это я когда-то хвалил свойства таких рам, ээ... сокрушаясь img/ap  о внешнем виде. Построил как-то дружбану алкобайк, и оценил, пока обкатывал.

Spoiler

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969).. "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

В Вашем случае вижу грамотный велосипед для тяжёлых условий. Кстати, я для езды считаю такую раму излишне жёсткой. Но для превозмогания — что надо. Ездить-то по плохим дорогам хорошо на мягкой классике. Но пока едешь налегке. А вот если нужно привезти пару досок, или если что-то тяжёлое на багажнике — мягкая рама вихляется, изгибаясь пропеллером. Вот для таких случаев,  эта рама намного лучше. Кстати, торбы-штаны для туризма входят в мою фразу "что-то тяжёлое на багажнике" img/ag .

Ну и по состоянию видно, что вел в хороших руках.

Планетарка, если уж нужна — то всячески одобряю именно Сакс и именно трёху. Обода, конечно, узкие. На них резина стоит не так. Но на тех скоростях, на которые велосипед явно рассчитан, это неважно.

С другой стороны, я бы предпочёл для такого более дебелый обод, в котором больше мяса.

Добавлено: 02-08-2020 15:18:07

Эээ, педаль без колпачка — не жилец.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Розповiм iсторiю велосипеда i чинники що спонукали мене до певних модернiзацiй. Куплений 2005 року, спочатку в усьому мене влаштовував: легкий хiд (46/19), комфорт, динамiка, швидкiсть. Причому вiдразу пiсля покупки вiддав вел майстру який заново перевiрив, вiдрегулював i змастив усi вузли. А через кiлька сезонiв почалось... Велосипед став важкий на ходу. Проте тодi особливо над цим не задумувався, поставив бiльшу зiрку (22Т), легше не стало. Катав тодi дуже-дуже рiдко (не до того було). Тим не менш усе йшло по накатанiй донизу... Докотився до того що завдяки порадi одного дiяча втулив двi покришки одна на одну на задньому колесi (щоб не пробивати). Тепер камери дiйсно не пробивались, iх розривало))). Ну про накат тут i говорити не варто. Коли навiть по рiвному асфальту педалювати стало неймовiрно важко — я нарештi зрозумiв що щось не те  img/bn . Iнтернетiв не було, вирiшив дiяти методом тику, викинув другу покришку — стало легше, попросив сусiда щоб навчив регулювати задню втулку, стало ще краще. Потiм нарештi полiз в каретку, там був кошмар: вбитi сепаратори, покоцаний вал (пройшло 10 рокiв). Вал шлiфанув на колiнi, замiнив сепаратори на насип (вдалось законтрити з люфтом близько 2 мм). Тодi нарештi воно поiхало. З часом сам навчився правильно регулювати задню втулку, помiняв вал каретки на новий з радянських запасiв — законтрити вдалось чудово без надмiрного люфта.
Нарештi пришла черга колiс — вивiв вiсiмки, пiдтягнув шпицi. Проте грубi нехромованi ХВЗ обода тих часiв менi не подобались. З часом замiнив iх на трохи легшi i куди елегантнiшi Шурман, була поставлена планетарка. Стандартна зiрка на 19 на планетарцi менi не пiдйшла. Прийшлось на радянськiй 22Т наварити зацепи i за допомогою проставок втулити на планетарку, сiло усе iдеально, головне щоб зацепи щiльно сiли в посадочнi мiсця. Нарештi велосипед полетiв!

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

kisa, Дякую, посадочна ширина обода 22 мм, здаеться Ви рекомендували 22-25 для дорожника. Шини стоять Сst 622*47(реальна 38) на задньому, i агресивний Чао Янг спереду (така ж ширина).На рахунок дебелiшого обода то такi наявнi, будуть поставленi на Сурi (поки на стадii покраски). На нiй i планую катати по справах. "Ластiвка" для дальняка по асфальту. Так, з педалями проблема, ковпачки окремо знайти важко, можливо простiше купити щось з сучасних дорожних педалей.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

img/bs 22 норм тогда.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

А педали сейчас только Ардис с такой резьбой. И то смотреть надо — может попасться и буржуйская.  Такие... вызывает уважение вес img/ag . Требуют переборки, и хром на них индийский.  Облазит на раз.
Но. В их конструкции учтены многолетние косяки старинных педалей — проворот резинок и дохлая жесть по торцам. Здесь с этим всё чётко.

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

kisa,
Есть и другие с такой резьбой.
Вот, чем-то похожи на туристические, но удобней. Алюминий, 90 грн. Рамочка вроде из железа. По качеству нормально. Легче ардиса в два раза.
"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

2

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Колись писав в "Вопросах и ответах..." що полетiв в мене сухар на планетарцi. Пiдла така поломка, здавалося б шматочок залiза з отвором i рiзьбою, а зробити самому без вiдповiдного устаткування дуже важко, купити з урахуванням доставки — простiше планетарку якусь напiввбиту придбати. Ну... почав думати, прийшла в голову iдея взяти шматочок залiза схожого профiлю з отвором i рiзьбою хоча б приблизно схожими що на ланцюжку. Шматок залiза знайшовся, напильником пiдiгнав форму, проблем не виникло. Проте ланцюжок там все одно не було можливостi вкрутити (рiзьба не та). Знайомий пiдказав iдею загнати в сухар з рiзьбою (не пiдходящою) тонкий мiдний дрiт i потiм насильно вкрутити ланцюжок. На кiнцi голки сформував бухточку з дуже тонкого мiдного дроту з проводки. Загнав його в отвiр сухаря потiм вкрутив ланцюжок. Вийшло усе без проблем, перемикалось також. Проте в круту горку перша передача все одно вилiтала. Вирiшив взяти товстiшу проволоку (уже близько 1 мм товщиною) аналогiчно загнав в отвiр сухаря, добре ущiльнив шилом. Потiм насильно вкрутив туди ланцюжок (стержень ланцюжка нарiзав рiзьбу в проволоцi i засiв там доволi надiйно). Спробував на кiлькох найважчих пiдйомах кiлька разiв, поки полiт нормальний. Звiсно це колхоз, проте якщо потрiбно то можна i так вирiшити проблему. Усi хвалять Dreigang вiд Sachs, проте цi сухарi явно слабке мiсце у них.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

"Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969).. "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Кiлька фото Сури до покраски), зараз сохне. Прогнав його кiлометрiв 100, усе в нормi.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

В свiй час придбав для Сури каретку ХВЗ, усе стандартно, вал, чашки, пiдшипники. Зiбрав, вiдрегулював. З часом каретка почала клацати. Вирiшив перевести на насип, взяв шари 6мм, вiдрегулювати нiяк не вдалось, або великий люфт (3 мм) або закус... Виявилось що в каретцi стояли шари 6,35 мм. Тепер думаю чи поставити усi шари 6,35 мм, бо з 6 мм щось не виходить. Вперше бачу шари 6,35 каретцi ХВЗ...

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Кiлька слiв про Суру, велосипед дуже легкий на ходу, при передачi 46/21 на ньому легше вийти на пiдйом нiж на Ластiвцi на першiй, при чому там пряма 46/22. Правильно вiдрегульована Торпеда просто неперевершена. Звичайно наявнi i мiнуси, велосипед дуже трясе, схоже геометрiя рами нарушена (був лобовий удар), рама рiвнялась, схоже доведеться рiвняти ще раз. Правда правильний кут нахилу рульовоi на Сурi-2 менi невiдомий(

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981), Украина В — 134 (1969)..

Поставив шари 6,35 мм в каретку (по 11 штук), законтрилось усе нормально, люфт залишив близько 0,5 мм. Залишилось пiдкорегувати геометрiю рами.