Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Поймайте правильную передачу на прямой и жизнь с планетаркой улучшится. Костя писал про разницу в 1 зуб.

Здесь могла быть Ваша реклама.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

img/bs

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Eclipse, так я читав про правильний вибiр передачi, спробую 46/21 чи 46/20.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Роман,
Скачайте калькулятор передач на телефон, там в зависимости от средней скорости на прямой передаче легко подобрать.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Роман, Якщо рама жорстка, то можливо навпаки спочатку спробувати 46/18. Я на схожій рамі на 48/21 їхати взагалі не можу img/ag

Рама без вилки деньги на ветер

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Ада́м Казими́рович, ну якщо на 46/19 було важко, то на 46/18 легше не стане. Це ж планетарка (бiльша маса, бiльшi втрати КПД), до них рекомендують трохи нижчу передачу чим на Торпедо, десь на 1 зуб. Як на мене, планетарка дуже сумнiвне задоволення, особливо понижаюча передача на крутих пiдйомах (там трохи бiльша маса i трохи бiльшi втрати КПД сильно даются взнаки).

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Роман, планетарка не виновата. На прямой передаче она не кушает энергию, и лишние полкило массы на оси не мешают. Видимо рама трясучая  img/bk

2

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

DCorvus, так, але мова йшла про понижаючу передачу, а рама дiйсно жорстка + поганий асфальт.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Джентльмены, подберите правильную прямую передачу!

Потери в планетарки на дорожнике вы не ощутите.

Здесь могла быть Ваша реклама.

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Загалом розiбрався я з планетаркою... Проблема була комплексною. Як виявилось змащена вона була не зовсiм правильно, забагато всередину дав консистентоi змазки (хадо), хоча старався лише тонким шаром. Змазав механiзм рiдким маслом, стало трохи легше. Мало того ЛЦ була неправильна (тодi коли комплектував Ластiвку взагалi про такий фактор не знав). Вирiвняв ЛЦ, нарештi на 46/19 педалювати стало комфортнiше, хоча не так комфортно як на Сурi при тiй же передачi. Думаю все таки десь добути зiрку на 20 для планетарки, десь читав що вiд червячки пiдходить.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Роман,  так, планетарка і черв'ячка і буржуйське торпедо мають однакові посадочні розміри. Товщина іноді грає, це компенсується або виштамповками на самій зірці, або додатковими кільцями.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

img/bw

46/19 педалювати стало комфортнiше, хоча не так комфортно як на Сурi при тiй же передачi.

На ровном асфальте или на разбитом/грунте? Думается мне, что на асфальте должна ехать не хуже Суры, а на грунте такая геометрия просит не только ниже передачу, но и шире покрышки  img/bk

1

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Эта рама очень заметно жёстче классики. Отсюда разброд и шатания, и растрёпанные чувства.
Она, кстати, прикольно едет по асфальту на туристовских колёсах.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

Євгеній76, Ви правi, зiрка на вигляд нiби двухстороння, от випадково поставив iншою стороною. Якраз виштамповка посунула ЛЦ.

Re: "Ластiвка" (Украина 2005 р), Сура-2 (1981)

DCorvus, так, на осфальтi йде добре, от на вкатанiй щебневiй дорозi педалювати трохи важче чим на Сурi(не набагато).