Re: Маніпуляційний кабінет

переробив креслення 44 зубової зірки під BCD трьохлапки 116мм. формат dwg
bikesprocket44toothbcd116.rar  167.4 Кб  (19)

3

Re: Маніпуляційний кабінет

"Гей, була в мене коняка, та коняка розбишака"
Років зо два тому шерстив олх на предмет нових заготовок, якраз саме була продана дамка для Діми(є в давніх постах), прораббайк поїхав, руки свербіли до роботи. як воно зазвичай стається, вискочила об'ява типу велосипед гоночний совєцький, хазяїн якого зумів так сфотографувати об'єкт продажу, що зрозуміло було зовсім нічого. крім хромованої вилки і заднього трикутника. мені цього було достатньо, люблю хром img/ah , тож зустрілися за пару днів на парковці епіцентру. подружня пара років 60. дістають оце
Маніпуляційний кабінет
беру, вирвалося в мене машинально.

в цілому було ясно чому вони його продавали. велик був уже покращений подвійними ободами і клінчерними покришками, це +, але руль і гальмівні ручки... img/an , ними абсолютно точно неможливо було зупинити вел, кожна поїздка очевидно була небезпечною і норовила стати останньою.

перша фотосесія- і на дефектовку, розбірку, ремонт і доводку і тд.
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет

Пройшовся керхером по ньому, поздирав ті ненависні наклейки, став роздивлятися уважніше.
Переді мною, очевидно, шосейник, 69 року, про марку я вагався, спочатку показалося що переді мною в-552. присутнє сідло пластикове хвз, хромована вилка і задні пера,крючки насоса вже попиляні, рама задута з балона не першим шаром явно, мала купу подряпин. Система 51/48, перекидка пізня і роздовбана, трещітка шимана 6зірок, ободи 622 подвійні , посадочне 14 мм, покришки Deestone 20-622 в задовільному стані. ну і комплект рідних коліс з одною новою на вигляд трубкою. я був в принципі задоволений таким приходом.
Маніпуляційний кабінет
порився в себе в кабінеті , дістав і ввіткнув нормального барана в надії проїхатися хоч кількасот метрів.  перше враження було якесь скомкане і пожоване. проскоки ланцюга просто дикі, гальма слабі,  посадка незвично низька і розтягнута. ну, не вбився і слава Богу.  img/work в реанімацію його.
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет




Наждак і змивка внесли деяку ясність), рожевого кольору рама(дуже дивного відтінку), деколі в-553. прекрасно! привіт, Старенький, іди почищу тебе пісочком, окочу кипяточком, гг.

6

Re: Маніпуляційний кабінет

img/ag Даже просто читать Вас в последнее время прикольно — авторский стиль вырисовался img/ag  А заготовка прямо образцовая, вот такое найти — отличный вариант. Имеем качественную раму, с понтом в виде хрома, а так же решённую проблему правильнейших ободов. Они не только денеХ стОят, но ещё и поискать надо.

Конечно, вилка хром — это очень круто, но вот то, что она длинная старорежимная — не очень. Многим (и мне в том числе) не нравится её рваная-дёрганная управляемость. И из-за хрома, ни менять на другую, ни  переделывать её, как-то неохота.

По году я сразу на 553 подумал img/bs

Посадку тогда растягивали немилосердно. Вроде средний рост поменьше был, а мне  с теми выносами лёжа мордой вниз ездить приходится. Как они ездили...

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Маніпуляційний кабінет

Наближалося літо і мені потрібні були нові веловраження. власне, їздити я хотів більше, ніж займатися ремонтом, але самі знаєте як воно відбувається, затягує. поки доведеш до більш- менш їздового екземпляру,  так і літо пройде(а може й не одне) img/hitry
Пройшовся по геометрії рами, пера на 7 мм вправо, давай рівнять, егеее, це не дорожники правити, прийшлось брати брусок поширше і важіль подовше, пружиниста виявилася стартоновська рама img/ab , вивів майже в нулі. зняв стару фарбу, і пофарбував балоном img/bm. вилці теж трохи фарби дісталося, хром з корони трохи зліз. перебрав рульову, каретку і втулки. зібрався макет.
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
найшов переклюк з рибкою зібрав те все докупи, налаштував, протягнув колеса і він чесно  мене відкатав на роботу ціле літо. спочатку через день, далі-частіше. в цілому подарував багато класних кілометрів і вражень(дощі, собаки, дороги, кювети img/crash , img/bm , короткі прохвати, ПВД, привітання від якихось дідів на таких же шосерах, які махали через 6 смуг img/ab  і все оте, заради чого ми тут всі зібралися, крім бреветів, нажаль. ця тема мене дуже цікавить, і викристалізовується в мозку і сподіваюсь реалізується в металі і гумі img/ap ). він якось зразу весь зібрався і змін в конструкцію не потребував, що з моїми велосипедами буває досить рідко img/bk
єдине що було замало, то товщини 20 мм покришок і кліренсу. Педалями в місті чіплявся часто).

Тієї ж осені був проданий в чарівне місто Дніпро в комлектації приблизно наближеній до оригіналу, на рідних ободах і трубках з герметиком, задля того щоб рухатися далі і спробувати що воно таке короткий стартон.

6

Re: Маніпуляційний кабінет

а, ще що згадав. обід я на ньому задній зламав. влетів у ямегу на броварській трасі біля леруа, дістав зміїний прокус і тріщину по шву на ободі. якби ж я знав що там є вставка всередині шва, я б його не чіпав, та так би й їздив. а то поліз його паять прутком для пайки алюмінію. , ще й на зібраному і натягнутому колесі, це був фейл знатний, розплавив зєднання нахрен, деформував спицями обід img/an  не павтаряйте такого пацани, апасно, там метал не чатвьорка img/bm

5

Re: Маніпуляційний кабінет

img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(Причина редактирования: Чорнові записи видалив)

Re: Маніпуляційний кабінет

Що ж таке короткий стартон?
Знов наставало літо. А я лишився без сідла. В травні 22-го коли  бензин  був по 60 грн  і по 10-20л в один бак, а в черзі можна було простояти і 6 годин, як я наприклад, одного разу простояв, а автомобіль тимчасово став дійсно розкішшю, згадав шо в мене в робочому вагончику лишилась невивезена 56 росту рама короткого старт-шосе 87 року номер 33. Турист 88 був вивезений на село. Вирішив що прийшов час скласти свій третій за рахунком власний велік з початку мого захоплення кроководством. Виходило так що кожен наступний велосипед ставав жорсткішим і все швидшим, і я хотів нащупати ту власну межу між комфортом і швидкістю.
Тої весни, що я зібрав Старенького 553-го вже підвернулася була коротка рама з обвісом, тут же заняла місце в кабінеті в фонді майбутніх проектів, з метою настоятися, належатися, дозріти. Ну от і прийшла пора. Поїхав забрав з роботи її в отакому вигляді. Електричка кращий друг велосипедиста в таких випадках)
Маніпуляційний кабінет

Тоді ще в мене був час, був гараж, і в гаражі різний крокоскарб, тому не збирався сильно  довго з ним возитися, тож зібрав з чого було. Обвіс з тієї рами теж лежав далеко в селі. Тому рульова туристовська і гальма різних випусків. Вийшов такий кінь. Оскільки це був третій мій власний велик, а рама мала номер 33, нарік я його 333-й.  З цікавого- ручки з повторювачами і перекидка турней .Тепер ланцюг став натягнутим і візочок з роликами став виглядати так як хотілося, пружина там набагато сильніша ніж в рідному переклюку. А в місті, де верхній хват основний, стало безпечніше гальмувати.
По комлектуючим — шини 20 , обода подвійні, задній вищий трохи, система 51/40, ззаду пробував ставити всі трещітки які були, 13-17, 14-22 п'ятерики,  зупинився на шимано 6зірок 14-24. На ній зуби не такі високі по профілю, працює тихіше, переключається легше. Підсиділ для мене був коротким
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет Маніпуляційний кабінет


По враженнях- дубовий, кожен камінчик на дорозі я відчував, в розгоні не надто легкий, на диво. По трасі хотілося крутити і не зупинятися, власне не крутити варіантів не було, накат . Але режим міської їзди відверто бісив, постійний старт-стоп, рука тяглася до манетки, не зміг вибрати оптимальної передачі для руху містом. Вагою він був дуже легким, 10.5 кг, місця в коридорі займав помітно менше) в цілому велик вийшов аж занадто жорсткий, і не такий швидкий як я очікував, грішу на покришки.  Ці ж покришки і переднє колесо стояли раніше на Старенькому. Накачував їх завжди на око, без манометра, але боковини були вже в тріщинах, і від душі давити було страшно. В результаті -твердо і липко. Крім того, прокинулися старі проблеми зі спиною.  Схоже, межа жорсткості і комфорту лежить десь між моїми двома останніми описаними проектами. Зробив перерву на тиждень — здоров'я повернулося в норму, а як продав-більше не хвилювало.

Ітогі падвідьом. Я ще досі в пошуку свого ідеалу. Гонитва за швидкістю відійшла на другий план. Гума- один з найважливіших елементів в побудові правильного вела. Кожному велосипеду свій ареал проживання, шосер і місто- як дельфін і русалка. Про це все можна почитати в книзі, а можна випробувати власними кінцівками і іншими випуклостями тіла. Краще доходить , коли випробуєш на власних помилках і наб'єш власні гулі. Довго, в міру дорого, правда, але варте того. Не варто цуратися нерадянських деталей, якість і технологічність їх виконання не стоять на місці, на відміну від радянських, які назавжди залишилися в 50-х. Дешево купити-не завжди дешево експлуатувати. Не всі деталі можна довести до робочого стану, в розумні строки-іще менше, іноді простіше купити готове. Велосипед приносить радість, і це великий винахід людства. Амінь.

7

Re: Маніпуляційний кабінет

Про кабінет.
Ми тут всі маємо свої місця для крокотворчості, в когось то гараж, в когось сарайчик на дачі, балкони, тамбури, кладовки.  В мене був робочий вагончик, і перші потуги на цій ниві в мене відбувалися там. Але коли там залізяччя стало більше ніж робочого приладдя, я зрозумів що напарник мій хоч і великої душі людина, але не повинен потерпати від мого творчого безладу. Так народилася ідея свого окремого кутка. З виду він був схожий на туалет типу сортир, і я його замикав на замок, шоб  случайні роботяги з будуна часом не осквернили мені  святиню! Зібраний на піддоні з під штукатурки,  оббитий тирсоплитами, дах-шиферина з мусорської общаги,  і двері з надписом маніпуляційний кабінет звідти ж. От та табличка і дала назву  моїй темі. Думаю нема особливого сенсу десь шукати фото тієї страшної халупи, якої вже не існує в природі, аби не устрашилися та не потішалися наді мною колеги кроководи img/bj  Біл Гейтс тоже не со стеклягних бізнес центрів починав. , Тому думаю нормальна в мене була така хіжина дяді рімуса img/ag

9