(29-04-2021 23:18:57 отредактировано trempel, причина: невідповідність назви теми її змісту, розширилося коло проектів)

Тема: Маніпуляційний кабінет

Доброго дня, шановне товариство!  приймайте ще одного новачка до гурту.
Захворів велосипедами всерйоз не так давно — з цієї весни.  як кажуть,  десь клацнуло всередині і я знайшов таки своє хоббі. давно не був нічим так захоплений. придбав перед карантином у діда на Бортничах туриста 88р,  з доволі практичною метою-на роботу їздити. перебрав,  перефарбував,  почав крутити педалі. радий як слон був,  але не вважав  себе за когось дотичного до кроководства. але ось у вересні підвернулося зразу два веліка, Спорт і Дамка, і я їх купив у одного й того ж хазяїна, і стало зрозуміло що захоплення велосипедами це не просто так. тому хочу публіці на огляд виставити свою конюшню,  по мірі руху проектів виставлятиму їх поточний стан. буду вдячний за критику,  поради,  пропозиції,  мо підкажете по стилю як правильно зробити, є пара запитань.
Ну,  з Богом!  img/be

6

Re: Маніпуляційний кабінет

турист 88
був такий
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет
став такий
Маніпуляційний кабінет

3

Re: Маніпуляційний кабінет

trempel, насколько смущает натяжение задней тормозной рубашки. Тормоз нормально работает?

Re: Маніпуляційний кабінет

треба десь пізніші фотки знайти,  вже переробив той косяк) дійсно,  руль погано повертався img/as

1

Re: Маніпуляційний кабінет

trempel, Як тут у нас кажуть, добро пожалувати в стаю.
Турист сподобався, дуже рідко люди минають етап подвійних посилених ободів на турист, перед поверненням до рідних чи аналогічних.

Я рухаюсь, значить я існую!

1

Re: Маніпуляційний кабінет

добро пожаловать! img/kefir
img/ay

Re: Маніпуляційний кабінет

trempel, добро пожаловать в стаю!
Мы стараемся велосипеды фотографировать при дневном свете. img/hitry

1

Re: Маніпуляційний кабінет

актуальний вигляд на сьогодні — Маніпуляційний кабінет

Маніпуляційний кабінет

загалом старався зберегти хвзшні деталі,  але деякий китай таки присутній.  сідло і задня трещотка і ланцюг.    при переспицюванні коліс поставив  задню втулку з алюмофланцем і різьбою, і на неї непогано накручується 5 зіркова ноунейм трещотка 14-24 зуба.
присутній апгрейд у вигляді дитячого сидіння і наскоро скручених з металобрухту підножок, знімаються за пару хвилин,  якщо їду на роботу,  то знімаю.
це мій перший проект, і мав за мету зробити просто вел,  який би просто переміщав би мене і мою доньку з точки А в точку Б, і йому це успішно вдається.

3

Re: Маніпуляційний кабінет

Вітаю! закінчив невеличкий проект-
Турист Дамка '93.
Метою було створити велосипед для їзди жінкою в літах на роботу в сільській (але непогано асфальтованій)) місцевості,   тобто максимально простий,  надійний апарат. тому весь обвіс відправився в фонд майбутніх проектів. залишив тільки передню зірку на 40 зубців і шатуни. Перефарбовувати не було сенсу,  рідна фарба в доброму стані, і взагалі пробіг сабжа був мінімальним. набрав заднє колесо на звичайній торпедо,  зняв ідеально збережені хромовані щитки і багажник,  бо з ними велосипед точно вкрадуть,  замінив на фарбовані,  які валялися без діла. багажник невідомого походження(ЖВЗ?)  заняв своє місце через саморобний кронштейн. в результаті вийшов отакий коник.  на ходу приємний, хазяйка задоволена)
Маніпуляційний кабінет
Маніпуляційний кабінет

Передача-40/18, ланцюг укоротив на 4 ланки,  педалі з України початку 90-х, сідло дешеве протиугонне,  шини 32, заднє 72 року взагалі,  жодної тріщини img/af.  спочатку хотів віткнути 37-622, ну щоб пом'якше,  да. купив чаоянг на куренівці в такому розмірі.  був неприємно здивований невідповідністю заявленого розміру img/bw . замість 37 мм наміряв тільки 30 img/bn, навіть старі покришки виявилися ширшими.  якось забагато 7 мм,  я чекав ну 3мм.  ну та нехай-покришки пішли в той самий фонд майбутніх проектів). на цьому поки що доповідь закінчую,  пішов обкурювати наступний велосипед img/bv . але його тут скоріше за все не буде, просто Україна-алкобайк,  та й усе.  img/thank

3

Re: Маніпуляційний кабінет

img/ay Грамотно. Полное соответствие условиям и приятность хода. При минимальных, т.е. адекватных затратах.  Передний тормоз бы — с ним тупо удобнее.

Да, про брехню в размерах шин даже в книге писал. Это знать надо img/bk  За цену и качество (да и качествА) Чао и ЦСТ это принято прощать img/ag

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Маніпуляційний кабінет

Уважаемый trempel!
В целом мне Ваша "дамка"понравилась,но на мой взгляд надо изменить положение переднего подкрылка,т.к он слишком далеко смещен вперед и при дождливой погоде вода будет литься с переднего колеса на ноги и каретку,для устранения надо перенести верхнюю точку крепления подкрылка на 10см. вверх,кроме того надо на пару сантиметров увеличить длину усов подкрылка т.к дуга образующей подкрылка должна соответствовать окружности колеса (зазор между колесом и подкрылком должен быть равномерным на всем протяжении).
Для равномерного зазора между задним колесом и подкрылком надо укоротить усы заднего крыла или сдвинуть колесо на дропах назад (добавить 2 звена цепи) ,но тут надо пробовать,чтобы не сделать залом подкрылка.
И еще,стилистически не совслем подходит к этому велу багажник ,желательно заменить его на проволочный от вела "Сура" или "Турист".

3

Re: Маніпуляційний кабінет

очень симпатично img/ay  крылья да. коллега сказал. по мне вынос длинный, растягивать будет.

1

Re: Маніпуляційний кабінет

Уважаемый tork !
C длиной выноса не все однозначно.Рама вела "Турист" изначально рассчитана на установку руля типа "баран''и поэтому рама укорочена ETT = 600мм. (у дорожников ETT -630-655мм.)У коллеги установлен руль дорожного тип с заведенными назад ручками,что еще укорачивает посадку.

3

Re: Маніпуляційний кабінет

Так, положення обох крил мені теж не подобаються, буду змінювати,трошки пізніше. также погоджуюся із багажником не по стилю, те все зроблено навмисно, щоб  велосипед не вкрали в перший же місяць,просто приліпив що було в закромах. як виявилося, вантажопідйомність хвилювала хазяйку(тещу мою)більше ніж ходові якості, ще побажала щоб спереду був кошик. я спробував донести що не варто його використовувати як трактор,для цього є інші веліки в гаражі. надіюся мене почули. взагалі то Дамка з'явилася як спроба вберегти від вандальної переробки в жіночу цілком пристойну чоловічу раму ммвз. ну жалко її різати , не піднімається рука. але тесть не заспокоївся все одно, одріж та й одріж, він на ходу легкий, а ногу вже важко закидать. велоконюшня в нього налічує 2 ммвз -одна чол інший заводська жіноча рама, пвз уже повандалений в жіночий ,ну і Дамка тепер. тепер схиляє до колхозної переробки єдину більш менш годну раму. бо він на ньому 40 років їздив і нема кращого вела на світі. отака дилема. буду мабуть ще одну заводську раму жіночу ммвз шукати та перекидати на неї все. чому ммвз? бо взагалі хвз йому не велосипед,не так їде блаблабла. надіюся що Дамкою розвію його переконання.
я тепер зрозумів важливу річ-треба не робити сюрпризів , а питати що власник хоче, його уявлення і побажання про велосипед скоріше за все не співпадуть з моїм баченням, їм глибоко пофігу шг там поліровані конуси кругом ,калібровані на штангелі шарики і насип в каретці. їм якби мішок віз та сумка з провіантом поміщалась к корзинку. це перший і останній проект не для себе всліпу. далі буду враховувати побажання власників.
дякую за увагу,  коменти, підказки, погляд зі сторони.

1

Re: Маніпуляційний кабінет

img/ag Даа, тяжеловато учитывать сельскую специфику.
Особенно, если понимать, что клиенты правы img/ag
Тесть имеет ввиду Минск примерно до 85 года? Это длинные машины с заваленными углами. Супер-лимузины по походке. И правда, те, кто к ним привык, украины не уважает.
Но.
Более поздние мински, которые аисты уже, они НЕ ТАКИЕ! Они приближены по геометрии к Украине. Углы более вертикальны, длина чуть меньше. И дамки тоже. Так что имеете шанс подменив старый Минск более новой минской же дамкой, получить от тестя вполне справедливую  претензию, что оно фигня img/bj

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.