Ностальгійний проєкт №2: велосипед «Украина» В-120 1964 року.
Повна реставрація під оригінал: фарбування, декор, ліновка, новий хром включно з ободами, оцинковка, оригінальне обладнання.
Встановлено 8-ми швидкісну втулку Shimano.
В ході роботи була низка технічних проблем.
-Коректне розгинання задньої вилки та особливо паралельне підгинання дропів потребувало не мало часу та зусиль.
-Розігнута вилка, потягнула за собою необхідність розігнути шатуни котрі критично майже торкались рами та особливо щитка цепки. До того ж, для корегування лінії цепки довелось змістити вал каретки праворуч (було підкладено під чашку шайбу товщ. 3 мм).
-Для прокладання троса перемикання передач були виточені та охайно приварені аргоном сталеві кільця.
-Було виготовлено нові натяжники цепки особливої конфігурації.
-Через габаритний перемикач швидкостей , було мало місця для гріпсів. Довелось в кінчики рідного керма В-120 вклеїти алюмінієві «трубки» довж. 70 мм.
Враження від їзди дуже позитивне , «пливе» наче лімузин. Риси ретро велосипеда «Украина» В-120 збережено хоча і оснащено сучасним планетарним девайсом.
Дивно, але за всю історію СРСР не вироблялось жодного дорожнього велосипеда з перемиканням передач. Нагадаю, що першу планетарну втулку Ернст Захс винайшов та запровадив у виробництво ще на початку ХХ століття.