Тема: Планетарні Аіст та Україна

Ностальгійний проєкт №1: складний велосипед «Аист» 1989 року.

Повна реставрація, фарбування, виготовлення наліпок, часткове хромування, оцинковка.
Встановлено 3-х швидкісну втулку Shimano.
На виході вийшов ностальгійний «Аист»  з сучасним прибамбасом.  Враження від їзди чудові, збережено рідний вигляд при майже не помітному зовні «абгрейді».

Планетарні Аіст та Україна    Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна


Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна




Планетарні Аіст та Україна    Планетарні Аіст та Україна

Планка кріплення крила та багажника дивним чином приварена зі зміщенням, одразу не помітив img/lupa . Можливо це був такий задум, або ляп «сделано в ссср», у всякому разі залишив все як було img/rolleyes

14

Re: Планетарні Аіст та Україна

Torpedoimg/bi  img/bi  img/bi  велик огонь! снимаю шляпу!

1

Re: Планетарні Аіст та Україна

Смещение - брак очевидный. У меня есть минский багажник с ещё более явным браком, там кронштейн от багажника к мостику который, вообще кривой.
А так да, велосипед суперский, у меня такая же концепция реализована на складном Аисте 1983г. выпуска.
Замечу разве что про боковые катафоты: согласно моему склерозу на переднее колесо катафоты те были оранжевыми, ага, но на заднее колесо в комплекте шли два красных катафота.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

1

Re: Планетарні Аіст та Україна

Планетарні Аіст та Україна

9

Re: Планетарні Аіст та Україна

Ностальгійний проєкт №2:  велосипед «Украина» В-120 1964 року.

Повна реставрація під оригінал:  фарбування,  декор, ліновка,  новий  хром включно з ободами, оцинковка, оригінальне обладнання.
Встановлено 8-ми швидкісну втулку Shimano.

Планетарні Аіст та Україна    Планетарні Аіст та Україна 

Планетарні Аіст та Україна Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна


В ході роботи була низка технічних проблем.
-Коректне розгинання задньої вилки та особливо паралельне підгинання дропів потребувало  не мало часу та зусиль.

-Розігнута вилка, потягнула за собою необхідність розігнути шатуни котрі критично майже торкались рами та особливо щитка цепки. До того ж, для корегування лінії цепки довелось  змістити вал каретки праворуч (було підкладено під чашку шайбу товщ. 3 мм).

-Для прокладання троса перемикання передач були виточені та охайно приварені аргоном сталеві кільця.

-Було виготовлено нові натяжники цепки особливої конфігурації.
-Через габаритний перемикач швидкостей , було мало місця для гріпсів. Довелось в кінчики рідного керма В-120 вклеїти алюмінієві «трубки» довж. 70 мм.


Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна

Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна   Планетарні Аіст та Україна




Враження від їзди дуже позитивне , «пливе» наче лімузин. Риси ретро велосипеда  «Украина» В-120 збережено хоча і оснащено сучасним планетарним девайсом.

Дивно, але за всю історію СРСР не вироблялось жодного дорожнього велосипеда з перемиканням передач. Нагадаю, що першу планетарну втулку Ернст Захс винайшов та запровадив у виробництво ще на початку ХХ століття.

8

Re: Планетарні Аіст та Україна

Torpedo, планетарные велосипеды с большим количеством скоростей почти всегда плывут.
Что за модель планетарки, слышал только про 7 скоростей?

Гражданин

Re: Планетарні Аіст та Україна

Torpedo, вел огонь img/ay
спрошу ради спортивного интереса, а пружины на седле односторонней завивки? или разносторонней?

Re: Планетарні Аіст та Україна

Torpedo, в СССР дорожные велосипеды со скоростями точно выпускались, например, Пензенская Сура-5 с 1982 года и Сура-6 примерно чуть попозже. У меня второй из вариантов присутствует.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

2

Re: Планетарні Аіст та Україна

Torpedo пишет:

Через габаритний перемикач швидкостей

Теж мав недавно таку проблему. Раніше поворотна рукоятка  у шиманівського шифтера була значно коротша, зараз у комплекті йде довша, навіщо її так подовжили - не розумію. Але короткий шифтер ще можна придбати окремо.
Планетарні Аіст та Україна

Горец: "Украина" 111-441 (короткая) 1990 г. с планетаркой Nexus-3
Ветерок: "Старт-шоссе" 1986 г.
В-37: "Спутник" В-37 1967 г. сингл (торпедо)
Уралёнок: "Уралец" (рама) + "Орлёнок" (вилка) + "Салют" (обода) + СШ (руль)

1

Re: Планетарні Аіст та Україна

DVDshnik пишет:

в СССР дорожные велосипеды со скоростями точно выпускались, например, Пензенская Сура-5 с 1982 года и Сура-6 примерно чуть попозже.......

Возможно и выпускалась она модель за 70 лет в последние дни под закат СССР, хотя у нас в историческом разделе значится : «ЗИФ 111-523 “Сура-5″ Годы выпуска: 1990-2001» img/rolleyes

-Пружини сідла однакові оригінал В-120 1964 р.

-Встановлена 8-ми швидкісна Shimano inter 8

Планетарні Аіст та Україна    Планетарні Аіст та Україна

4

Re: Планетарні Аіст та Україна

img/ay  img/ay Красота!

Куплю вилку на "рекорд" в лс.

Re: Планетарні Аіст та Україна

Torpedo, ну, статистика - продажная девка буржуазии как известно, годы выпуска моделей ещё могут и подправиться со временем, но моя со скоростями Сура-6 точно не из ранних, а 1994 года выпуска как можно рассмотреть на дропе.

"Ненавижу, когда все шагают в ногу одинаково стриженые, одинаково одетые, с одинаковыми мыслями в одинаково пустых головах" © Кий.

Re: Планетарні Аіст та Україна

DVDshnik, Есть ложь,есть большая ложь, есть очень большая ложь, есть очень очень большая ложь...
А есть статистика.  img/ag

Гражданин

Re: Планетарні Аіст та Україна

Отличное и гармоничное сочетание классики и технологий. Добавил бы только переднюю втулку с барабанным тормозом и Динамо.
Корпус 8-ки можно прекрасно отполировать. Мне потребовалось 3 часа на снятие фасонных выступов корпуса напильником и полировку в зеркало.

Все черти кадилом по морде получат.
Yes future!