Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Torpedo пишет:

всі гайки під ключ на 9, 11чи 13

  img/bl

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Думки про реставрацію.
Велосипед складається приблизно з 350 деталей (може хто порахує точно?). В такій роботі, кожна (к о ж н а) з них проходить через руки майстра. Їх потрібно демонтувати, оглянути, вимити, почистити (підрихтувати), пофарбувати (відновити гальваніку). Деякі деталі потребують заміни, нового виготовлення. При цьому ви маєте постійно зважати на оригінальність, або хоча б ідентичність кожної деталі. Так, сьогодні мало  хто знає який вигляд мав велосипед скажімо 40 років тому, але якщо він є у вашій пам’яті або ви хочете зробити справжній автентичний зразок, то потрібно бути уважним до кожної деталі.

На нашому форумі є колеги з якими можна фахово порадитись про нюанси старої техніки.  На жаль загалом, такі тонкощі мало кого цікавлять, а з часом вони стираються з пам’яті.

Відсутність справжніх технічних музеїв не сприяє технічній культурі, тому гарні відновлені та реставровані зразки побачити ніде. Навіть те що є в музеях авто-мото техніки, це просто якісь муляжі, «новорічні ялинки». А вся їхня технічна невідповідність компенсується  надлишком в інтер’єрі різних комуністичних лозунгів, плакатів  та іншим радянським непотребом.

Халтурні реставратори, через власне невігластво або на угоду замовнику «ліплять» що завгодно на об’єкт реставрації. Фарбують «металіком», «порошком», «сєребрянкой» полірують все підряд, ставлять блискучі китайські гвинти під хрестик або інбус, клеять декалі з оракалу, словом роблять «красоту». Навіть дивом збережені в пристойному стані фарби, але не комплектні зразки
часто навмання доукомплектовуються сучасними або не відповідними деталями, нівелюючи таким чином історичну цінність велосипеда.


Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110     Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110     Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110     Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110    Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Коллега, а где Вам удалось раздобыть колпачки с цепочками? На моем ЗиС тоже такие были. Но я в детстве переставил их на Орленок со всеми вытекающими...

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Ковпачки з ланцюжком із старих запасів. Для іншого я проєкту виготовляв самостійно із готових латунних ковпачків.
Виточити повністю самому нажаль не можливо: радянський ніпель був копією британської системи Dunlop і в ньому залишилась специфічна різьба, схоже дюймова.
Звичайно, такі «дрібнички» додають реставрованому об’єкту духу часу.

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110


Пафнутий пишет:

Ну, з  магазину він такий красивий не був, не продавався ніколи лісапед з фарою і динамкою з заводу.

Вочевидь що з фарою та динамкою велосипед все ж продавався.
Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110 Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110 Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110 Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Я уже не застал, пришлось отдельно динамку искать и отдельно фару...

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

По словам тестя велосипеди продавалися в різній комплектації і за різну ціну. Багато що можна було докуплювати. За його словами дорожний велосипед (ймовірно Україну) йому купили в магазині без щитка цепа, а потім докупили.

Я рухаюсь, значить я існую!

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

img/bs Лично видел в продаже в середине 80-х Украины и Мински/Аисты в разных комплектухах. Фара с генератором, передний багажник, передний тормоз. Разница была 5-10 руб. Дело было в Спорттоварах ок. Воздухофлотского моста - основной, самой жирной  точке в Киеве.

Так что неудивительно, что в 50-х, когда к работе относились не в пример серьёзнее, и велосипеды ещё кто попало не покупал,  внимание к комплектации и вариантам было большим.

Вспомните Ригу примерно тех же годов - там прямо в инструкции (у нас в Библиотеке и в профильной теме) описаны базовые и люксовые комплектации как мужской, так и дамской моделей. Причём, например, передний тормоз дамки - обязателен, а в мужском варианте - дополнителен img/ag

Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед - это не мой велосипед.

Re: Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

Велосипед ЗіС «Прогрес» В-110

На відміну від інших велосипедів емблема "зіса" штампована з тонкого та  м’якого алюмінію. Через те була дуже покоцана та ушкоджена, відновлення її потребувало значних зусиль.

Емблеми (шильди) велосипедів є предметом колекціювання, і сьогодні деякі з них (радянських) коштують майже як  пів велосипеда img/ac  До прикладу в Німеччині збирають також ефектні об’ємні емблеми /фігурки (Schutzblechemblem) які монтувались на передньому крилі, така мода була майже  до кінця 1950-х років.