Re: Перший велосипед нової епохи: ХВЗ В-14, 1946 рік
Torpedo, , красота!
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Перший велосипед нової епохи: ХВЗ В-14, 1946 рік
Torpedo, , красота!
Звонок
Как перстень тутынхамона.
В какую копеечку все влетело если не секрет?
При такій реставрації не прийнято рахувати фінансові затрати. Це апріорі збиткова справа.
А продать вообще за 100500 тыщ можно
kisa, ідентично як сучасне "мистецьке кіно"
Ще один аксесуар велосипеда : фара та динамка.
Найранішня відома всім модель динамки це Г-60 та фара ФГ-15, вони вироблялись лише з першої половини 1950-х.
Проте до початку 1950-х років велосипеди можна було укомплектувати електрообладнанням яке вочевидь постачались з Німеччини.
На велосипеді В-14 (та на його відомому кресленні) є кронштейн для фари довоєнного зразка.
Отож для нашого В-14 1946 року у нас є німецька «репараційна» фара «Balaco» та динамка, на жаль не відомого виробника (напис на табличці затертий).
Цікаво, що саме ця динамка стала прототипом Г-60, вона є практично її копією.
Torpedo, це динамо фірми BOSCH
У мене десь така валяється у загашнику.
С гаечкой — отдельная вкусняшка.
Понимаю, гаечки М5 под ключ на 10 для велосипедов до 70-х годов ещё нашкрябать можно, а под 9 мм и выточить не найти из чего...
А что у этой модели с углами наклона рулевой и подседельной? Или мне так кажется?
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Перший велосипед нової епохи: ХВЗ В-14, 1946 рік