На кожному шосейніку катаю в 2-3 цепі. Так ресурс цепі та трансмісії набагато більше.
Зараз в квартирі мала дитина, кожен раз виходити на подвірря для того щоб помити цепок в бензині, чи в розчинику не зручно, тож я прилаштувався так:
В середньому після 200 км. (Якщо попав під дощ, то відразу по приїзду) знімаю цепок та в чисте відро.
Кипячу чайник, заливаю окропом. Ворушу цепок шпихою. Залишки парафіна разом з брудом розчиняються та вимиваються, про це свідчить масляна пляма на поверхні води, котру потім, коли зільєш воду, важливо не забути протерти ганчіркою, поки відро буде ще гарячим. Шпихою достаю гарячу цеп, та протираю шматочком білої ганчірки. Саме на цьому етапі, коли вона чиста, та з усіх щилин вимитий старий парафії, заміряю стан цепі калібром .Для систем з алюмінієвими зірками не радять перевищувати розтягнення більше ніж- 0,75 , для систем з стальними зірками, та для синглів- 1,0
І відразу на водяну баню в парафін.
Краще всього парафін з аптеки він більш стійкий, але і свічки теж підуть, щоб парафін краще тримався, де його присутність корисна, можна додати пчолиного воску, але не обов'язково.
Інтервал заміни по відчуттю, я не довожу до піска, чи ще яких явних признаків заміни.
Інколи, особливо в зазорах самих маленьких зірок в касеті злипається відпрацьований парафін.
Він легко зчищається тим же калібром. Якщо його не зчищати є певний ризик прострілу цепка на пікових навантаженнях (фінальний спринт наприклад.) У мене було таке, на самій малій зірці, я вже на касету грішив, думав що все виработалась, але потім почистив і простріли зникли.