Re: Моя вєло хата
Метчиком можна перерізати алюмінієві гайки рульових, а не стальні гартовані. Ще Алі-шну на промах можна перерізати, але дизайн і висота у неї не всюди стане. Тому легше і тому мудріше перерізати різьбу на штоку.
Крокодиловодство 2.0 |
Вы не вошли. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Моя вєло хата
Страницы Назад 1 … 78 79 80 81 82 … 115 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Метчиком можна перерізати алюмінієві гайки рульових, а не стальні гартовані. Ще Алі-шну на промах можна перерізати, але дизайн і висота у неї не всюди стане. Тому легше і тому мудріше перерізати різьбу на штоку.
Стенки сколько там останется, после перерезки?
Eclipse, достатньо. Там знімається чуть більше допуска при нарізці, насправді основна проблема крок.
Толщину остатка стенки могу попробовать замерить. После того, как свою стартовскую вилку с прослабленной резьбой на дюйм перерезал. Методу правда навскидку только вычислительную вижу. Тонкими губками штандартенциркуля внутрь резьбы и вторым заходом — внутренний диаметр. И вычесть одно из другого и пополам.
atepernetuzh, будет, у ХВЗ внутренний диаметр 22 +0,05 мм, у дюйма 22,2 мм.
Вітаю, панство!
Перш за все хочу вибачитися за маленьку містифікацію
Представляю вашій увазі цікавий екземпляр, який попав в мої руки два роки тому.
Коли у відомому розділі висвітлили посилання на ОЛХ оголошення, подумав, що це СШ 82-83 років, так званий постолімпійський. Так як це в 20 км від мене, вирішив написати продавцю, суттєво збивши його "хотєлку".
Яким було моє здивування, коли він не просто написав, а зателефонував. Робити нічого, беру машину і їду.
Виявилося, що велосипед його тестя, який був якимсь начальником і ровер не то подарували, не то преміювали, зараз вже і не згадаєш.
І саме цікаве це ПЕРЕД олімпійський ровер. По залізу це вже олімпійка, а по окрасу мутний!!! 1978 рік, хоча олімпійки пішли з 79 року.
Те що всі деталі рідні, було очевидно, як і пробита одна трубка. Вони більш пізні, циклокросові.
От не спіша, отримуючи задоволення від процесу я його перебирав, попутно замінивши деякі деталі на аналогічні, але в кращому стані. Єдина вольність — капюшони на ручках, за них, як і за інші корисні дрібнички, велика подяка Володимиру, ака Bob.
Всі втулки та дорожки відполіровані, алюміній почищений, хром трішки полірований. Колеса плакав, але спицював по фабричному. Сама запара була в кривому конусі лівої чашки каретки, різьба рівна, а поверхню кочення довелося правити різцем, з наступним поліруванням.
Вистачить тексту.
Фото мого Експонатика, щоб не плутати з Экспонатом
А х ты ж
Нє, ну для фікса в мене вже і Рекорд є.
А сюди в наступний понеділок оригінальні трубки замовлю.
Ладно,тогда я не видел кроссовые трубки, особенно на переднем
Не ну
маленьку містифікацію
Да развёл, так развёл по-крупному. Ну тебя, я два раза текст ответа менял . То решил малолетнему варвару не палить, что тачка редкая, потом совесть замучила — заменил пост, рассказал Думаю, может на путь истинный отрока наставим и тачку спасём
А вона дійсно в певному роді унікальна, я інших таких не бачив.
Добавлено: 27-07-2020 14:45:45
Интересная машинка.
А гео у него постолимпийская?
По всему кроме дропа это постолимпиец, только шевроны на перьях "лишние".
За то что это не предолимпиец говорит и отсутствие цировок.
Мутная история
Страницы Назад 1 … 78 79 80 81 82 … 115 Далее
Чтобы отправить ответ, вы должны войти или зарегистрироваться
Кроковод → Частные темы. Только велосипеды. → Моя вєло хата