Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

tork, дякую. А нерівномірне (часткове, не на всьому шляху прокрутки) невелике закусування при прокрутці, зате з меншим люфтом причина чого? Раніше я збирав втулки з меншим люфтом і нормально ходили, доріжки залишались в хорошому стані.

Видалений.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Может один шарик лишний? Проверьте ещё раз, а то один раз собрал втулку и не мог никак нормально отрегулировать, полез проверять — с одной стороны оказался лишний шарик

1

(07-04-2021 16:02:20 отредактировано AARadchenko)

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Empwnz, з двох сторін проміжок рівно в 1 кульку є. Я вимірював до сотих мікрометром певну кількість кульок. Тому з кількістю, діаметром та проміжком в стакані точно все нормально. Також вже двічі розбирав дивитись дефекти стакану та конусів, але на око так і не знайшов.

Видалений.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Чашки и конуса с радиусом под метрические и близкие дюймовые шарики плохо совместимы между собой. На форуме описаны танцы с бубном при их скрещивании.

Diesel power

3

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

(якщо доріжка підшипника ідеальна, кулькі на мікрометру підібрани,  замість насипного тестували сепараторний)

нє, ну закусування невелике в одному місті — я думаю це ж  ледь порушена геометрія всієї системі. а де точно — то буде важко встановити.  Чи вісь крива, чи на конусах вироблення еліпсом
Бо якщо навіть все перешліфувати, то можна зробити ще гірше
У меня на невеликом досвіді було так, що зовсім без ніякого закусювання збиралося тільки нові системи. Якщо щось десь вже працювало, то починається уте все.
То я регулюю так шоб ну трохи закусювання ледь залишилося так шоби люфт був поменьше та й грець з ним.  Або майже завжди  пів оберта люфт невеличкий є, інший пів оберта — немає люфту — так і залишаю.

то мої висновки які.  хочешь робити такі речі (з говна та палок) — май токарний та інше точне обладнання.
інакше — роби крупновузловий ремонт

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

1

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Хоча є ще таке спостережння.

Нещодавно почав помалу обслуговувати лютий ашан старшого сина
Підтягнув рульову після 3 роки експлуатації с заводу (не перебирали після покупки)
Сепараторні замінив насипними (виколупав)  та досипав з сміттярки погризаних шариків приблизно помірявши +/— кілометр.
Після цього вилка затягнулась дуже сильно — але крутиться вільно та ніякого закусювання.
Я аж сльозу пустив — щоб у мене таке було в моїх СССР повозках.

то я думаю що якщо геометрія ОК, то закусуювання не буде навіть с гімняними шарами.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

2

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

daap, якщо стакан проблемний (я думаю так і є), то і токарний не допоможе, бо фланець і є пильником. Як на фото нижче (фото з просторів інтернету). Також може проблема з сумісністю про яку пише Олег, треба пошукати де таке обговорювалось, бо не знайшов.

Spoiler

Втулки — передние и бестормозные задние.

Видалений.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Є ще варіант спроби вирішення проблеми змазати конус тонким шаром мастила та подивитись де саме кульки торкаються конуса. Можливо потрібнні кульки іншого розміру чи інші конуси, спробувати сепаратор, а взагалі якщо чашка конус і кульки різних стандартів то така проблема виникає досить часто.
Взагалі фланець який є пильником знімається, не так давно розказували як це робити, але навряд це варте того в данній ситуації.

Рама без вилки деньги на ветер

2

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

AARadchenko пишет:

то і токарний не допоможе

ну так.  я мав на увазі маленький заводік — фрезер, преси та ін.

Пользователь находится в режиме "только для чтения".

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Поддерживаю версию Олега.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Шукав на форумі проблеми несумісності, але саме рішень так і не знайшов. Розібрав її ще раз і перевірив чи бігають кульки саме по доріжках конусів — так, це добре видно. Вісь на вгнутість лише на повірочній лінійці можу перевірити (вгнутості не видно, коливань не відчувається). Подивлюсь на вихідних інший стакан, всім дякую.

Видалений.

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

С закусыванием втулки все сталкивались. Понятно, что если с шариками всё в порядке, а закусывание повторяется в одном и том-же месте, значит не совпадают (не параллельны) дорожки качения на конусах и втулке.
С конусами понятно, если что не долго и поменять. А вот как оценить геометрию дорожек во втулке? Вообще, из возможных причин кроющихся в самой втулке, на ум только изгиб самой втулки или фланца приходят.
Интересно, можно-ли попробовать оценить геометрию втулки (на предмет возможного закусывания) до спицевания колеса?

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

До спицевания? Запросто.
Просто попытаться настроить затяжку конусов. Если втулка клинит, этого не получится сделать.

1

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

Нужно переделать заднюю втулку ХВЗ с высоким фланцем под OLD 130мм. Кто-нибудь такое делал, от чего брали ось?

Делай правильно и не делай неправильно © Лао-цзы

Re: Втулки — передние и бестормозные задние.

VaultDweller,  если устроят гайки вместо эксцентрика, то от туриста. Вроде бы она достаточно длинная

2