#635 10-09-2022 02:56:35 (10-09-2022 03:34:25 отредактировано varganshik)
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Турист відпочиває в тіні пальми (треба й собі таку рослину завести).
Ну, що ж... ще один маршрут підкорено, чергові 60 км в скарбничку зараховані, нагорода — нові враження та смачна піца з ароматним чаєм в термосі (самостійно ферментована меліса з листям смородини) — це вже стає гарною традицією
Що саме дивовижне — жодного проколу (це з тим антипрокольним прошарком з фліпера)... попри складну місцевість та все ж наявність колючок (де була підозра, що ось вони "рідненькі" — зразу ж тапок на покришку). Не віриться, що зранку я зайду в гараж, виведу велисопед і просто поїду по справах без додаткових маніпуляцій...
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
kisa, Я помню, читал на форуме о протёртой покрышке, но т.к. мои покрышки и камеры уже можно выбрасывать, то мне не жалко было попробовать. А насчет клеёнки в 2 слоя... а почему бы и не попробовать? Хоть колючки и небольшие, ломаться там нечему, но вдруг и правда рабочий вариант
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
зразу ж тапок на покришку
Как-то уже писал про специальную щетку-скребок для смахивания колючек. Увидел её на велосипеде гражданина, который путешествует по пустыням. Закреплена была на усах, как крыло.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
po2, скребок--это профилактика)) а тапком сбить--это первая помощь
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
varganshik, краще потратьте гроші на хороші антипрокольні шини, а не на всякі вело-цяцьки від маркетологів.
На китайських та індійських антипрокольних шинах нормальний накат тільки з накачаним тиском біля верхньої границі допуску. Бо в них антипрокольний шар з твердої гуми, як і в дешевих Швальбе. На таких тільки по гладких дорогах їздити.
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
CustoмBicyclь, Покри вже придивився, то не буде ні Китай, нi Iндія.
А вело-цяцьку купив ще з рік тому, коли моя вело-прошивка була попередньої версії Так, зніму цей годинник з руля, бо він сюди не пасує... коли руль без цяцьок, воно й вигляда набагато краще! А то ще ж поцепив велоком'ютер (оце більш потрібна цяця), то вже не руль, а якась панель приборна
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
varganshik, з шинами обережно ! Бо коли розпробуєте хороші ( в комплекті з тонкостінними камерами ), то на дешевих вже не зможете їздити спокійно
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
CustoмBicyclь, так в мене якраз Deestone і стоять (37-622 35-700С) задоволенний, накат шикарний!
Накат не готовий проміняти ні на шо, навіть згоден миритись з нечастими проколами
Re: ХВЗ Турист (1979). Днепр
Гарний маршрут видався, затяжні підйоми і швидкі спуски, лісопосадки і поля,ставки , траса і забуті асфальтовані дооги з буряном по пояс