Щодо паспорта, то він надасть тільки назву моделі, рік та номер рами. Дуже бажані речі !
Але. У мене є знайома родина, в якій було з півдюжини різних вело, всі від ХВЗ. І не зберегли ні одного паспорта. Хазяїн "не викидав", всі інші "нічого не знаю". Опис є один, у вигляді книжки про радянські велосипеди (є на форумі).
Щодо доказів у вигляді брошур від виробника.
У мене В-110 від ХВЗ, 1950 р.в.
На форумі доволі давно була "Інструкція ...", нещодавно з'явилось "Керівництво ...". Обидві брошури видані у 1951 році.
Порівняв, дещо знайшов. Про враження написав у https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 93#p240993.
Такі справи з якістю брошур від виробника. І це — щодо гордості ХВЗ, який вже пару років був у виробництві.
Можливих причин бачу три: нестала комплектація; недостатня кваліфікація чи увага укладача; вічний аврал.
Мій висновок: зараз не потрібно бути "святіше Папи римського". Інакше б не було багатьох екземплярів у відомих колекціях.
Ех, ще б раз народиться!
Проекти вело ХВЗ: В-110 (1950); В-22 (1954); 111-411 "Украина" (1977); В-541 (1970);
ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 (?))