Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Було таке, вилікувалося заміною барабану. Але якщо у Вас втулка нова...  img/bn  Варто спробувати додати в стару втулку лише його.

А що швидше може стертися: внутрішня поверхня стакану чи сепаратор? Чому виникають прокрутки назад при  гальмуванні? Через слабке розширення половинок барабану, чи порушене зчеплення сепаратора з відповідною половинкою приводного конуса (обойми з роликами). Тобто чи може прокручуватися гальмівний сепаратор назад, не зчепившись або просковзнувши через обойму правого конуса?

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Разобрал тормозную втулку и достал маленький подшипник. В сепараторе оказалось 7 шариков. Уложил вместо сепаратора другие шарики — они легли один в один ровно 10 штук . Оставить 10 или 1 шарик все-таки убрать ?

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Алекспалыч, про количество шариков под первым спойлером по ссылке — https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?pid=883#p883

Вода, попадая в корни берёз, умирает... и рождается берёзовый сок ©

Как можно не любить стволы родных берез?

1

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

tk86@ukr.net пишет:

Чому виникають прокрутки назад

Не разогнуты(слабо разогнуты) усики латунного сепаратора

Spoiler

Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Про тормоз  — https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 74#p125474

Вода, попадая в корни берёз, умирает... и рождается берёзовый сок ©

Как можно не любить стволы родных берез?

2

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Ще раз розібрав та оглянув втулку та стакан. В стакані помітні радіальні сліди від гальмівного барабану та роликів обойми на п'ятикутці. Причому здається, що в стакані одна половина (гальмівна) більше стерта, ніж інша (привідна). Оглянув барабан: пружина, яка утримує дві половинки не перекриває всю довжину барабана. Якщо виставити її так, як рекомендують, сумістивши з щілиною між половинками, то помітив, що їй не вистачає довжини. І все ж таки здається, що стружка сиплеться з сепаратора, коли він при гальмуванні входить в барабан.Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др. Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

img/doubt
Вытрите начисто. Там должно быть гладко. Если там поедено на толщину волоса — уже нехорошо. Если глубже — плохо. Если это произошло за 50 лет эксплуатации — ну, не слишком хорошо ухаживали, подубили. Если за меньший срок — либо на песке ездила, либо фуфло img/bk

Добавлено: 25-03-2023 21:16:26

tk86@ukr.net пишет:

не перекриває всю довжину барабана.

Дык, там зазор миллиметров восемь  и должен быть.

tk86@ukr.net пишет:

з сепаратора, коли він при гальмуванні входить в барабан.

Латунного? Во-первых. тогда цвет стружи покажет. Во-вторых, сомневаюсь. При торможении сепаратор не вращается относительно барабана. При рабочем ходе вращается, но еле касается его усами изнутри. Откуда бы с него стружка при таком раскладе?

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

tk86@ukr.net пишет:

Чи можливо, що сепаратор не може розімкнути половинки барабану при гальмуванні на достатній радіус?

Барабан доволі легко розмикається "від руки". Це добре видно на зібраних без втулки потрохах Торпедо: 
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 84#p222884  Це я робив, одною рукою фоткал, іншою — "гальмував".

100% не(до)калена втулка. Знайти нормальну б/у втулку від ММВЗ у нас можна. Бажаю успіхів у пошуках!

P.S. Я колись зібрав потрохи без втулки та експериментував доти, доки повністю не зрозумів, як працює цей механізм, як його регулювати. Після цього його конструкція перестала казатися складною. Де велике зусилля, а де малесеньке. Який розмір важливий, а який — ні. Де класти багато мастила, а де просто провести замасленими пальцями.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

2

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Тут постарався сфотографувати пружину на барабані та сепаратор Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др. Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др. Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

tk86@ukr.net, що Ви маєте на меті з цією втулкою?

Одна любовь, наполнена добром,
Повелевала сердцем и пером. ©

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Там должно быть гладко. Если там поедено на толщину волоса — уже нехорошо. Если глубже — плохо. Если это произошло за 50 лет эксплуатации — ну, не слишком хорошо ухаживали, подубили. Если за меньший срок — либо на песке ездила, либо фуфло

Якщо розглянути крайні варіанти — 1) якщо стерлася гальмівна частина стакана, то вже навіть найбільш якісний гальмівний барабан не буде зупиняти колесо і будуть прокрутки? 2) якщо сиплеться стружка з сепаратора, то чи буде нормально функціонувати інший , кращої якості? Тобто, чи купляти одразу колесо, чи спробувати ремонтувати втулку?

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Який ремонт? Ви що, мільйонер? Втулки штампуються, проточуються, закалюються, ... . А ще вони рятують від ДТП.
Зняти, помити, та на стіл, як експонат. На разі у мене на столі дві: передня від ЖВЗ з тріщиною та задня від FuS 1953 року, без потрохів. Щоб на забував, чим потрібно займатися.
Інший варіант — на переплав.

Зараз за одну й ту ж ціну можна знайти і ціле колесо, і тільки втулку, і втулку з потрохом. Важливо, щоб втулка була від цієї моделі вела (мінський аналог Десни?) і придатна для експлуатації.

Поки сам не розберусь, ні на що не поведусь!
Проекти ХВЗ: В-110 "Прогрес" (1950); В-22 (1954); 111-411 "Україна" (1977);
                     В-541 "Спорт" (1970); на рамі В-110 "Прогрес" (1958)
            ЖВЗ: В-849 Десна-2 (1979); ГАЗ: В-025 "Школьник" (1966-1975 ?); ПВЗ: 21В (1964, 1974)

1

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

tk86@ukr.net,
1. Ну если при максимальном ходе колодок они тупо не достают до поверхности барабана, как ему тормозить?  img/ag
2. Не сыпется, я выше писал.

Вам выше давали ссылку на подробный разбор тормоза. Она же — про тормоз Торпедо — есть в первом посте темы. Кроме раздолбанного стакана, там всё расписано по нотам и с картинками.


Купить что? Индию на базаре?  img/ag Лучшие втулки — лично сделанные из отобранных и доведенных деталей. Часто такие получаются просто из советских втулок б\у хор сост. Перебрать, заменить шарики, проверить подгонку деталей.

Добавлено: 26-03-2023 10:31:49

Sedoy-K пишет:

Я колись зібрав потрохи без втулки та експериментував доти, доки повністю не зрозумів,

Вот! Золотые слова и бриллиантовая img/ag  рекомендация!
Очень много вопросов отпадёт.

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Сорвал контргайку на оси заднего колеса. Токарь выточил новую М10 с шагом 1 мм. Но она болтается на этой резьбе. Штангельциркуль показывает наружный диаметр резьбы на оси 9.5 мм. Какая все-таки там резьба ?

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

Алекспалыч пишет:

там

Где?
https://krokovod.org/forum/viewtopic.ph … 79#p242879

Мой гараж
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде.
Если не я построил велосипед — это не мой велосипед.

(28-03-2023 19:34:05 отредактировано Алекспалыч)

Re: Втулки тормозные. Торпедо, червячные и др.

kisa, Там- это на оси тормозной червячной втулки заднего колеса китайского производства...